Bekijk volle/desktop versie : Hier enkele tips hoe alleen een meisje van een jongen kan houden.



14-09-2003, 13:21
Om te beginnen, ze willen iemand die minder mooi is dan zij zelf zijn. Een baasje hebben ze nodig die ze onder het duimpje houd, en dus geen meelopertje want daar houden zij niet van. En het liefst moet je de grote leugenaar kunnen zijn, want ze willen niets over de waarheid horen dat ze een te dikke achterwerk hebben.

Maar verder het belangrijkste van allemaal, zorg dat je geen gevoelens vertoont want daar zullen ze mee spelen. Vertoon je gewoon harteloos, want je bent tenslotte een baasje, als je dit allemaal aanhoud dan ben je een ware vrouwenkampioen.

15-09-2003, 09:33



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Om te beginnen, ze willen iemand die minder mooi is dan zij zelf zijn. Een baasje hebben ze nodig die ze onder het duimpje houd, en dus geen meelopertje want daar houden zij niet van. En het liefst moet je de grote leugenaar kunnen zijn, want ze willen niets over de waarheid horen dat ze een te dikke achterwerk hebben.

Maar verder het belangrijkste van allemaal, zorg dat je geen gevoelens vertoont want daar zullen ze mee spelen. Vertoon je gewoon harteloos, want je bent tenslotte een baasje, als je dit allemaal aanhoud dan ben je een ware vrouwenkampioen.
Gij spreekt uit ervaring?

15-09-2003, 10:14
Hmm niet allemaal a minier

15-09-2003, 16:50
Wat een grootse onzin.............als alle meiden zo waren zoals jij stelt, dan was het allemaal wel erg makkelijk..........> ga naar de supermarkt, zoek de afdeling waar ze die vrouwen verkopen. Kijk op de verpakking of deze jou aanspreekt (voor het uiterlijk dus (kleur, maat etc) , innerlijk staat al vast) en kopen die handel!!!!!

Ik zal je eens een tip geven........ behandel mensen zoals jij behandeld wilt worden....zo kom je altijd je opponent(e) tegen. Als jij zo tegen vrouwen aankijkt zoals jij schrijft, dan zullen jou vriendinnetjes waarschijnlijk ook weinig goeds over je te melden hebt: soort zoekt soort toch??

Groetjes!

15-09-2003, 17:07


wajaw is er een vrouwelijke versie van Temsamni?

15-09-2003, 17:19
je heb wel gelijk
maareh hij moet ook PLEASEN HEH

15-09-2003, 18:35
wahjaa praatjes....

15-09-2003, 19:21

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Om te beginnen, ze willen iemand die minder mooi is dan zij zelf zijn. Een baasje hebben ze nodig die ze onder het duimpje houd, en dus geen meelopertje want daar houden zij niet van. En het liefst moet je de grote leugenaar kunnen zijn, want ze willen niets over de waarheid horen dat ze een te dikke achterwerk hebben.

Maar verder het belangrijkste van allemaal, zorg dat je geen gevoelens vertoont want daar zullen ze mee spelen. Vertoon je gewoon harteloos, want je bent tenslotte een baasje, als je dit allemaal aanhoud dan ben je een ware vrouwenkampioen.
ligt het aan mij of snap ik helemaal nix van je verhaal??

15-09-2003, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door FLiFLa
ligt het aan mij of snap ik helemaal nix van je verhaal??
Ik snap jou ook niet

15-09-2003, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik snap jou ook niet
gaan we nasty doen? flushhhhh!!!!!

15-09-2003, 22:15
HAHAH marokkaanse jongens hebben de laatste tijd geloof allemaal zon idee van laat mn gevoelens niet zien dan komt t goed, (niet allemaal he, voordat we dat weer krijgen!)maar hou je eer vooral hoog, zal je ver komen, wacht maar tot je je prinsesje tegen komt dan weet ik zeker dat je niet zo meer praat, maar ja is ook makkelijk om zo op i-net te praten, stoere mannen allemaal!!!

15-09-2003, 22:19

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Om te beginnen, ze willen iemand die minder mooi is dan zij zelf zijn. Een baasje hebben ze nodig die ze onder het duimpje houd, en dus geen meelopertje want daar houden zij niet van. En het liefst moet je de grote leugenaar kunnen zijn, want ze willen niets over de waarheid horen dat ze een te dikke achterwerk hebben.

Maar verder het belangrijkste van allemaal, zorg dat je geen gevoelens vertoont want daar zullen ze mee spelen. Vertoon je gewoon harteloos, want je bent tenslotte een baasje, als je dit allemaal aanhoud dan ben je een ware vrouwenkampioen.

16-09-2003, 20:12



Citaat:
Origineel gepost door moi21
HAHAH marokkaanse jongens hebben de laatste tijd geloof allemaal zon idee van laat mn gevoelens niet zien dan komt t goed, (niet allemaal he, voordat we dat weer krijgen!)maar hou je eer vooral hoog, zal je ver komen, wacht maar tot je je prinsesje tegen komt dan weet ik zeker dat je niet zo meer praat, maar ja is ook makkelijk om zo op i-net te praten, stoere mannen allemaal!!!
Jullie meisjes spelen met gevoelens van jongens, zo is het gewoon. jullie bespelen de man, met vele truks en andere handigheidjes. vaak teroriseren jullie mannen. intimidaties zijn ook een gewoonte.

16-09-2003, 21:40
andersom dus!