Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen ?????

29-07-2002, 19:47

Citaat door Lamode:
Salaam Aleikoem,

Ik heb sinds vorig jaar een meisje leren kennen en ze is nu een goede vriendin van mij geworden.

Maar ze heeft sinds kort via de chat een jongen leren kennen en ze heeft er mee afgesproken en blijkbaar klikte het tussen hun.

Ze gaan nu 9 maanden met elkaar maar nu komt het hij tikt niet richtig want, hij speelt nu de baas over haar hij vertelt haar wat ze wel en niet mag doen.
Hij vertelt haar met wie ze wel en niet mag omgaan en hij wil nu met haar verloven maar zij is nog veels te jong ( 17 ) en ze ziet het maar niet in dat hij niet deugt.

Hij achtervolgt haar zelfs naar school om te kijken met wie ze omgaat en hij werkt niet eens ( dus wat voor toekomst hebben ze samen..........toch ).

Zij zegt ook wel eens tegen hem dat ze niet zo hard van stapel wil lopen maar dan luistert hij niet.
Ik heb mijn vriendin wel eens gezegd dat hij haar niet met rust wil laten omdat hij papieren in haar ziet ( hij is illegaal ).
Maar dan zegt ze dat hij niet zo is en hij houd van haar en hij heeft alleen het beste met haar voor ( ass if ! ).

Nu vraag ik jullie advies omdat ik al zo vaak tegen haar heb gezegd dat hij niet deugt dat ze zelfs niets meer aan mij vertelt en ik ben bang dat ze dalijk dingen gaat verzwijgen.

Jullie zullen je wel afvragen of zij achter hun relatie staat..........nou soms heeft ze van die dagen dat vind ze hem heel leuk en soms staat ze op het punt het uit te maken omdat ze weet dat hun relatie geen toekomst heeft ( zij is koerds en hij is turks ).

Wat zouden jullie doen serieus aub ?
.

29-07-2002, 20:21

Als ik eerlijk mijn mening hierover mag zeggen...die vriendin van jou is nog veeeeel te jong om zich al serieus te binden. Ze zit nog midden in haar jeugdig leven...laat die gast (hoe oud hij ook mag zijn) haar dat niet afpakken.

Als hij nu al commandeert over haar en ze zijn niet eens getrouwd...wat zal hij dan doen als ze wel getrouwd zijn.

Een goed advies voor jouw vriendin...haar studies afmaken...rijbewijs halen...en als allah het wil zal ze wel haar toekomstige tegenkomen.

Ik weet ook dat het in de praktijk altijd botst tussen Turken en Koerden en dit maakt de relatie nog moeilijker. Aangezien hij een illegaal is denk ik dat hij haar blijft lastigvallen tot ze met 'm trouwt zodat hij zijn papieren kan krijgen. Als hij een serieuze gast was dan zou hij rekening houden met haar eisen en haar niet altijd lastig vallen.

30-07-2002, 14:24
WAT ERUG MAN HMM LET MY SEE HEEFT ZE BROERS?????ZOJA STUUR ZE OP HEM AF HIHIHIHI DAT ZOU IK GAAN DOEN IK BEGRIJP DAT ZE HET NIET MOGEN WETEN MAAREH JE LEVEN LANG ZOIETS MEEMAKEN IS VEEL ERGER WIL IK DAN TOCH LIEVER DAT ME BROER HET WEET MAAREH HOOP DAT ZE VAN DIE KLOOTZAK AFKOMT

30-07-2002, 15:54
Die aardappel van een NEP vent ziet alleen maar een GOLDEN TICKET!!
Hij is gek op haar voor de papieren hij is doodsbang dat ze iemand anders ontmoet daarom achtervolgt hij haar.
Die flapdrol moet oprotten ze is jong en naief ze moet erg oppassen hoor.
Vertel het aan haar ouders als je het erg te ver vind gaan.
sterkte

30-07-2002, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door Lamode
Salaam Aleikoem,

Ik heb sinds vorig jaar een meisje leren kennen en ze is nu een goede vriendin van mij geworden.

Maar ze heeft sinds kort via de chat een jongen leren kennen en ze heeft er mee afgesproken en blijkbaar klikte het tussen hun.

Ze gaan nu 9 maanden met elkaar maar nu komt het hij tikt niet richtig want, hij speelt nu de baas over haar hij vertelt haar wat ze wel en niet mag doen.
Hij vertelt haar met wie ze wel en niet mag omgaan en hij wil nu met haar verloven maar zij is nog veels te jong ( 17 ) en ze ziet het maar niet in dat hij niet deugt.

Hij achtervolgt haar zelfs naar school om te kijken met wie ze omgaat en hij werkt niet eens ( dus wat voor toekomst hebben ze samen..........toch ).

Zij zegt ook wel eens tegen hem dat ze niet zo hard van stapel wil lopen maar dan luistert hij niet.
Ik heb mijn vriendin wel eens gezegd dat hij haar niet met rust wil laten omdat hij papieren in haar ziet ( hij is illegaal ).
Maar dan zegt ze dat hij niet zo is en hij houd van haar en hij heeft alleen het beste met haar voor ( ass if ! ).

Nu vraag ik jullie advies omdat ik al zo vaak tegen haar heb gezegd dat hij niet deugt dat ze zelfs niets meer aan mij vertelt en ik ben bang dat ze dalijk dingen gaat verzwijgen.

Jullie zullen je wel afvragen of zij achter hun relatie staat..........nou soms heeft ze van die dagen dat vind ze hem heel leuk en soms staat ze op het punt het uit te maken omdat ze weet dat hun relatie geen toekomst heeft ( zij is koerds en hij is turks ).

1 De afspraken stoppen: haram.
2. Stoppen met die vent; hij is extreem. Dit is een vorm van ziekelijke jaloerzie.
3. Contact verbreken.

Als ze perse met hem wil.

1 Istigara doen.
2 Mensen over hem info laten inwinnen
3 trouwen

Assalam 3alaikom

30-07-2002, 21:18

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom

17j en al omgaan met een illegaal ( en dan nog een praatjesmaker), bah, en ik me maar afvragen waarom die meiden zo naief zijn, je hoeft echt geen Einstein te zijn om te weten dat dit niet goed komt, sommige meiden hebben echt SHIT FOR BRAINS

ik zou die gozer laten vallen als een baksteen, liever vandaag nog dan morgen
emshoom,

dat is het probleem nou!! ze kan die gozer niet laten vallen omdat ze "verliefd is" en ik zeg dit ook tussen haakjes en lamode ja meer kan je denk ik niet doen dan tegen haar zeggen dat het niet goed voor haar is maar ja als ze niet wil luisteren heeft zij straks een probleem en ja kan niks meer tegen haar zeggen anders heb jij het nog allemaal gedaan dus probeer gewoon met haar te praten ja lukt dit niet dan zit er niks anders voor je op!!!!
liefs een zuster

30-07-2002, 21:20
ja emshoem daarom zij ik tussen haakjes als je em vat!!!!!!

01-08-2002, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door Lamode
Salaam Aleikoem,

01-08-2002, 14:27
Beste Lamode ....!!!!!!

IK HEB DE JUISTE OPLOSSING WANT IK HEB OOK OOIT MET MIJN BESTE VRIENDIN ZO EEN PROBLEEM GEHAD HET GING OOK OM HAAR VRIEND DIE VAN HAAR PROFITEERDE !!!

Hij was ook illegaal en kocht alles voor hem hij werkte niet en voerde niks uit en zij geloofde allles wat hij zei dat ie van haar hield !!!

Weet je wat ik heb gedaan ik heb hem een streek geleverd die hij van zijn lang zal zijn leven niet vergeet !!!Weet je wat ik heb gedaan ik ben naar die jongen toegegaan alleen ...En ik heb een afluisterapparaatje meegenomen en toen heb ik hem opgenomen !!!Ik heb hem uitgelokt zo van ik weet heus wel dat je het alleen om de papieren doet komop ik ben niet dom zij is verliefd dus zij ziet dat niet maar ik weet dat je profiteert van haar en dat je het alleen om de papieren doet .....
Weet je wat hij zei ....HIJ ZIJ TUURLIJK TROUW IK OM DE PAPIEREN WAT DENK JE !!!!MAAR DAT GAAT JOUW NIKS AAN JE KAN TOCH NIKS DOEN WANT HET IS JOUW WOORD TEGEN HET JOUWE ZIJ HOUDT VAN MIJ DUS ZE GELOOFT MIJ EN IK GA ZEGGEN DAT JE ME WOU VERSIEREN DAN WIL ZE NIET EENS MEER MET JOUW OM GAAN !!!

hij zie nog meer erge dingen !!!ik ben maar weggegaan en heb haar
gedwongen om naar de waarheid te luisteren !!!Ze heeft het met hem uitgemaakt zonder niks over het bandje te zeggen anders zou ik problemen krijgen ..
Ik heb haar door een moeilijke tijd geholpen en ze is inmiddels verloofd met iemand met papieren en ze gaan over een jaartje trouwen en zij is heel gelukkig nu !!!

Als je lef heb kun je dit ook proberen ....
Het is maar een tip ......
Succes en groetjes layla

01-08-2002, 15:49
jemig meid ik vind jou wel stoer hoor Layla 222 je bent tenmiste een vrouw met ballen!!!
Goed zo dat heb je goed aangepakt jij red je wel in de harde wereld ik hoef me over jou gelukkig geen zorgen te maken er zijn zoveel naieve lieve meiden vreselijk.

01-08-2002, 17:31
Pas op dat ze niet partij gaat kiezen voor hem, want waarschijnlijk houdt ze heel veel van hem en als jij daar tussen in komt door te zeggen hij niet goed is, zal ze jou niet meer waarderen. Kijk uit he, want partners vertellen elkaar alles en alles wat jij tegen haar zegt krijgt hij ook te horen. Hij zal jou dan ook zwart maken.

Houd haar goed in de gaten maar pas op met wat je zegt. Wat ik hoor van jou zal niet goed aflopen... dus ik hoop dat ze het uitmaakt!

Succes hè.