Bekijk volle/desktop versie : Beschrijf hier je wonderen die hebt meegemaakt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

03-05-2007, 16:00
Heb je weleens iets meegemaakt waar je dagenlang wakker van werd.
Iets wat je ogen heeft geopend voor de Islam.

Iets wat je nooit vergeet en wat je tot op deze dag nog herinnert.

Het mogen mooie of slechte herinnering zijn. het hoeft niet altijd met de Islam te maken hebben.

Het mogen ook dromen zijn waarvan je zeker weet dat dit een teken is.
Ik zal maar beginnen.

Dit is niet echt een leuke ervaring maar ik droomde dat er een einde aan de wereld kwam. De lucht storte met bakken naar beneden, iedereen rende als een gek weg. Het was zo eng... dat die droom maar bleef komen.
Ik weet niet wat deze droom voor mij betekent.
Maar het leek net op de film the day after tommorow deze film heb ik niet helemaal gezien zo lijkt het een beetje op.

wie volgt, de mensen die hun wonderen hier plaatsen krijgen een groen puntje van mij!

03-05-2007, 16:35


hai meid,

heb zelf ook dromen gehad over the end of days...heel eng!!

maar paar maanden geleden reed ik 's avonds met mn man langs een weg waar het helemaal open lucht was.....het was ramadan en het was al donker....en ik keek naar de lucht en het viel me op dat de wolken heel anders waren....het waren allemaal slierten/figuren....ik wilde net tegen mn man zeggen; kijk die wolken hoe apart....Opeens werd mijn blik gestuurd naar iets bijzonders: Ik keek goed..en het stond er echt.....in arabische letters kon ik lezen ALLAH.....ik kreeg kippenvel van top tot teen...moest naar adem happen en trilde echt....opeens zag mn vriend het ook en hij was ook helemaal geschrokken en zei: subhanneallah...en hij parkeerde een beetje midden op de weg.....echt ik zat te shaken man....weet niet wat het te betekenen heeft maar was heeeeeel apart!

dat was mijn bijzonderste moment!!!!!!

03-05-2007, 16:38

Citaat door Miss_Glitter:
hai meid,

heb zelf ook dromen gehad over the end of days...heel eng!!

maar paar maanden geleden reed ik 's avonds met mn man langs een weg waar het helemaal open lucht was.....het was ramadan en het was al donker....en ik keek naar de lucht en het viel me op dat de wolken heel anders waren....het waren allemaal slierten/figuren....ik wilde net tegen mn man zeggen; kijk die wolken hoe apart....Opeens werd mijn blik gestuurd naar iets bijzonders: Ik keek goed..en het stond er echt.....in arabische letters kon ik lezen ALLAH.....ik kreeg kippenvel van top tot teen...moest naar adem happen en trilde echt....opeens zag mn vriend het ook en hij was ook helemaal geschrokken en zei: subhanneallah...en hij parkeerde een beetje midden op de weg.....echt ik zat te shaken man....weet niet wat het te betekenen heeft maar was heeeeeel apart!

dat was mijn bijzonderste moment!!!!!!



Wauw Subhanllah je mag je gelukkig prijzen dat je de kans hebt gekregen om zoiets te zien. Je bent gezegend door Allah .

JIj verdient een dikke groene punt

03-05-2007, 16:41
ik maak altijd wel mee mijn ogen worden elke keer ge opent als ik naar de verhalen van mijn zusters en broeders hoor, ik heb ooit iets gelezen waarvan ik dacht dat klopt 100% het heeft me aan het schrikken gemaakt maar het heeft me ook meer geholpen om meer te prakteseren.

wa sallam oe allaikoem,

oegtikoem fie dien.

03-05-2007, 16:41


ik zat in een kappersstoel toen ik een geluidhoorde
het was geen trompet of piano of viool
je wist van nature dat iedereen dit gehoord had, jij je moeder zelfs in japan en australié
mensen liepen vedwaasd en in paniek rond
botsten tegen elkander en vielen neer
ik was zelf ook verstijfd in mijn stoel
en vroeg aan de mashaAllah broeder die bij me was:
wat is dit broeder? hij antwoordde: dit is waar je over hebt geleerd
toen wist ik dat israfiel zojuist op de bazuin geblazen had
en ik werd wakker in angst en realiseerde me dat ik mijn zondes uit de weg moest ruimen voor het zover was

03-05-2007, 16:45

Citaat door poedersuiker:
ik zat in een kappersstoel toen ik een geluidhoorde
het was geen trompet of piano of viool
je wist van nature dat iedereen dit gehoord had, jij je moeder zelfs in japan en australié
mensen liepen vedwaasd en in paniek rond
botsten tegen elkander en vielen neer
ik was zelf ook verstijfd in mijn stoel
en vroeg aan de mashaAllah broeder die bij me was:
wat is dit broeder? hij antwoordde: dit is waar je over hebt geleerd
toen wist ik dat israfiel zojuist op de bazuin geblazen had
en ik werd wakker in angst en realiseerde me dat ik mijn zondes uit de weg moest ruimen voor het zover was


soubhanallah deze droom moest zeker een teken voor je zijn. Om je leven aan te passen want je weet maar nooit wanneer je dag komt!

Massallah! En ben je veranderd sinds die droom.

Puntje voor jou!

03-05-2007, 16:46

Citaat door Miss_Glitter:
hai meid,

heb zelf ook dromen gehad over the end of days...heel eng!!

maar paar maanden geleden reed ik 's avonds met mn man langs een weg waar het helemaal open lucht was.....het was ramadan en het was al donker....en ik keek naar de lucht en het viel me op dat de wolken heel anders waren....het waren allemaal slierten/figuren....ik wilde net tegen mn man zeggen; kijk die wolken hoe apart....Opeens werd mijn blik gestuurd naar iets bijzonders: Ik keek goed..en het stond er echt.....in arabische letters kon ik lezen ALLAH.....ik kreeg kippenvel van top tot teen...moest naar adem happen en trilde echt....opeens zag mn vriend het ook en hij was ook helemaal geschrokken en zei: subhanneallah...en hij parkeerde een beetje midden op de weg.....echt ik zat te shaken man....weet niet wat het te betekenen heeft maar was heeeeeel apart!

dat was mijn bijzonderste moment!!!!!!


Is 'ie getransformeerd van man naar vriend?

Wel mooi hoor, machallah. Wil ook graag zoiets meemaken.
Het enige wat ik wel 'vreemd' vond was dat ik een keer gedroomd had dat ik achter de pc zat, en mijn oom kwam naar mij toe en liet zo'n slidephone van Samsung zien die hij net had gekocht.
Subhanallah, 2 à 3 weken later, zat ik achter de pc en kwam mijn oom naar mij - precies als in die droom - en zei: "Kijk hier, mijn nieuwe telefoon"
net als in die droom, en het was echt precies diezelfde mobiel!
Ik vond het zóo raar, hihi.

Oja, en nog iets. Ik heb het niet zelf meegemaakt, maar mijn tante, die wel bekend is in het dromen van dingen die dan ook uitkomen.
Ong. 20 jaar geleden was het, en ze had een dochtertje van ong. 4/5 jaar, ze heette ook Imane (ben naar haar vernoemd ).
Iig, ze droomde dat zij - mijn tante - overstak met haar dochtertje, Imane dus, maar dat Imane heel snel over een weg rende, en er een hele grote vrachtwagen kwam en haar overreed.
Mijn tante ron heel snel naar Imane. Maar als iemand overreden is, dan vind je het lichaam toch nog wel op straat, ergens? Zij vond helemaal geen lichaam van haar dochter.
En kort daarna, overleed haar dochter ook. Heel eng.
En afgelopen Kerstvakantie droomde dezelfde tante weer over haar schoonvader (mijn opa, die al overleden is).
Dat zij iets aan het doen was, en mijn opa kwam naar haar, stak zijn hand uit naar haar en zei: "Kom met me mee" .. (dus in de zin als; kom met me mee naar het graf, dus ga dood..zeg maar).
Ze zei: "Nee, ik wil nog niet". Toen zei mijn opa: "Geeft niet, binnenkort neem ik wel iemand mee uit deze familie".
En een paar dagen later stierf iemand uit de familie.

Assalamou 3aleykoum wa rahmatoullah wa barakatuhu

03-05-2007, 16:48
Ik heb een keer achter elkaar van die enge dromen gehad. Dat ik bezeten was geraakt door een djinn. En in mijn dromen voelde ik gewoon hoe hij door me heen ging, ik voelde mezelf gewoon bewegen. Later toen ik wat soerats in mijn droom opzegde was het meteen weg. Daarna werd ik wakker. Ik durfde niet meer te slapen, week daarna gebeurde het weer.

Ik weet nog steeds niet waarom ik deze dromen krijgt. Maar ik denk dat het komt omdat ik me weinig verdiep in de Islam. Ik bid 5x keer per dag, soms verwaarloos ik het. IK Hoop dat allah me veel kracht geeft om me meer te verdiepen.

Maar deze dromen waren zo erg dat ik gewoon niet meer sleep, nadat me moeder van Marokko terug kwam, voelde ik elke avond een angst in me waardoor ik ook niet kon slapen.

03-05-2007, 16:49
Oja, en vroeger toen mijn vader niet bad en nog getrouwd was met z'n vorige vrouw, gingen zijn ouders (mijn grootouders dus) naar Mekka en baden voor mijn vader dat hij inchallah weer zou gaan bidden.
Ong. in diezelfde dagen dat mijn grootouders - zijn ouders dus - in Mekka waren, droomde hij dat een man met wit aan en een baard tegen hem zei dat hij moest bidden, zoiets.
Mijn vader werd zo bang dat hij heel snel weer begon met bidden.


Assalamou 3aleykoum wa rahmatoullah wa barakatuhu

03-05-2007, 16:50

Citaat door Imane_Arab:
Is 'ie getransformeerd van man naar vriend?

Wel mooi hoor, machallah. Wil ook graag zoiets meemaken.
Het enige wat ik wel 'vreemd' vond was dat ik een keer gedroomd had dat ik achter de pc zat, en mijn oom kwam naar mij toe en liet zo'n slidephone van Samsung zien die hij net had gekocht.
Subhanallah, 2 à 3 weken later, zat ik achter de pc en kwam mijn oom naar mij - precies als in die droom - en zei: "Kijk hier, mijn nieuwe telefoon"
net als in de film, en het was echt precies diezelfde mobiel!
Ik vond het zóo raar, hihi.

Oja, en nog iets. Ik heb het niet zelf meegemaakt, maar mijn tante, die wel bekend is in het dromen van dingen die dan ook uitkomen.
Ong. 20 jaar geleden was het, en ze had een dochtertje van ong. 4/5 jaar, ze heette ook Imane (ben naar haar vernoemd ).
Iig, ze droomde dat zij - mijn tante - overstak met haar dochtertje, Imane dus, maar dat Imane heel snel over een weg rende, en er een hele grote vrachtwagen kwam en haar overreed.
Mijn tante ron heel snel naar Imane. Maar als iemand overreden is, dan vind je het lichaam toch nog wel op straat, ergens? Zij vond helemaal geen lichaam van haar dochter.
En kort daarna, overleed haar dochter ook. Heel eng.
En afgelopen Kerstvakantie droomde dezelfde tante weer over haar schoonvader (mijn opa, die al overleden is).
Dat zij iets aan het doen was, en mijn opa kwam naar haar, stak zijn hand uit naar haar en zei: "Kom met me mee" .. (dus in de zin als; kom met me mee naar het graf, dus ga dood..zeg maar).
Ze zei: "Nee, ik wil nog niet". Toen zei mijn opa: "Geeft niet, binnenkort neem ik wel iemand mee uit deze familie".
En een paar dagen later stierf iemand uit de familie.

Assalamou 3aleykoum wa rahmatoullah wa barakatuhu



Soubhanallah!
Dat zijn echt enge dromen die uitkomen.
Hamdoelah heb ik zulke dromen niet gehad.
puntje voor jou

03-05-2007, 16:56

Citaat door Kenza:
Heb je weleens iets meegemaakt waar je dagenlang wakker van werd.
Iets wat je ogen heeft geopend voor de Islam.

Iets wat je nooit vergeet en wat je tot op deze dag nog herinnert.

Het mogen mooie of slechte herinnering zijn. het hoeft niet altijd met de Islam te maken hebben.

Het mogen ook dromen zijn waarvan je zeker weet dat dit een teken is.
Ik zal maar beginnen.

Dit is niet echt een leuke ervaring maar ik droomde dat er een einde aan de wereld kwam. De lucht storte met bakken naar beneden, iedereen rende als een gek weg. Het was zo eng... dat die droom maar bleef komen.
Ik weet niet wat deze droom voor mij betekent.
Maar het leek net op de film the day after tommorow deze film heb ik niet helemaal gezien zo lijkt het een beetje op.

wie volgt, de mensen die hun wonderen hier plaatsen krijgen een groen puntje van mij!


Massalah, Allah knows every thing.

03-05-2007, 17:15
SubhanaAllah.

Dit zijn dingen die je als mens toch pakken en toch wel een wending geven aan iemands leven.

03-05-2007, 17:16


ik had eenkeertje gehoor dat als je een pragtige droom of niet zo beste droom dat je dat nie moet vertellen

03-05-2007, 17:20

Citaat door marokkaan18:
ik had eenkeertje gehoor dat als je een pragtige droom of niet zo beste droom dat je dat nie moet vertellen




volgens mij mag je een goede droom wel vertellen, en een slechte droom niet.

Allah knows better.

Allah oe ahlam.

03-05-2007, 17:31
Salaam Wa3laikomoe broeders, zusters

Heb 2 weken geleden had ik gedroomd dt de dag des oordeel kwam,, ik was zoo erg bang wallahi,,
Later had ik het opgezocht in het dromen boekje maar ik begreep die boek niet zo allah wa3lam wat het betekende

Wa3laikomoe salaam

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17