Bekijk volle/desktop versie : Koeman stapt zelf op bij Feijenoord!



Pagina's : [1] 2

03-05-2007, 14:34
Koeman stapt zelf op bij Feyenoord

ROTTERDAM - Erwin Koeman stopt per direct als trainer van Feyenoord. De oefenmeester heeft vanochtend...

bekend gemaakt dat hij zich niet langer in staat voelt om de club te leiden in de play-offs.

Koeman heeft lang nagedacht over zijn besluit en er indringen met de clubleiding over gesproken, ook al omdat die nog volledig achter hem stond.

Erwin Koeman sprak donderdag in De Kuip bij zijn 'vrijwillige' afscheid van Feyenoord van een emotioneel moment. ,,Ik ben er trots op dat ik twee jaar trainer van deze club ben geweest. Ik heb mijn ziel en zaligheid in Feyenoord gestoken. Ik ben een ervaring rijker en een illusie armer.''

Koeman hoopt met zijn opstappen druk weg te nemen op de spelersgroep voor de belangrijke play-offs van de nummers zes tot en met negen in de eredivisie. Feyenoord krijgt daarin zijn laatste kans op het binnenhalen van een UEFA Cup-ticket.

Op 10 mei en 13 mei treffen de Rotterdammers FC Groningen. Tot nader order nemen John Metgod en Henk Duut Koemans taken over. Koeman was bezig aan zijn tweede jaar bij Feyenoord en had nog een contract tot de zomer van 2009.


03-05-2007, 14:55



Citaat door Misstantan:
Koeman stapt zelf op bij Feyenoord

ROTTERDAM - Erwin Koeman stopt per direct als trainer van Feyenoord. De oefenmeester heeft vanochtend...

bekend gemaakt dat hij zich niet langer in staat voelt om de club te leiden in de play-offs.

Koeman heeft lang nagedacht over zijn besluit en er indringen met de clubleiding over gesproken, ook al omdat die nog volledig achter hem stond.

Erwin Koeman sprak donderdag in De Kuip bij zijn 'vrijwillige' afscheid van Feyenoord van een emotioneel moment. ,,Ik ben er trots op dat ik twee jaar trainer van deze club ben geweest. Ik heb mijn ziel en zaligheid in Feyenoord gestoken. Ik ben een ervaring rijker en een illusie armer.''

Koeman hoopt met zijn opstappen druk weg te nemen op de spelersgroep voor de belangrijke play-offs van de nummers zes tot en met negen in de eredivisie. Feyenoord krijgt daarin zijn laatste kans op het binnenhalen van een UEFA Cup-ticket.

Op 10 mei en 13 mei treffen de Rotterdammers FC Groningen. Tot nader order nemen John Metgod en Henk Duut Koemans taken over. Koeman was bezig aan zijn tweede jaar bij Feyenoord en had nog een contract tot de zomer van 2009.



Idd..weg met die prutser van een Koeman

Co Adriaanse

03-05-2007, 14:59
Ik heb gelezen dat ie voor minder dan 2 miljoen niet te contracteren is en ze hebben niet eens geld voor nieuwe spelers..

03-05-2007, 17:41

Citaat door Einherjer:
Idd..weg met die prutser van een Koeman

Co Adriaanse


Nou nou, prutser...Hoewel hij sommige fouten heeft gemaakt ligt de grootste fout in het aankoopbeleid wat al vele jaren hopeloos faalt...Feyenoord heeft (paar spelers daargelaten) gewoon een heel matig team..

03-05-2007, 18:11



Citaat door Einherjer:
Idd..weg met die prutser van een Koeman

Co Adriaanse


Koeman een prutser?

Het ligt gewoon aan het spelersmateriaal waar hij het mee moest doen. Daar win je geen titels mee.

Met een Trabant win je toch ook geen formule 1 race.

03-05-2007, 18:14
Moet hij weten

03-05-2007, 19:05
Ik vind dat wanneer je met 5-1 van heerenveen verliest. Je ontslag onmiddelijk aan moet bieden. Wat een schande die vent voor mijn club.

03-05-2007, 19:11
Tja... om te spreken van een zinkend schip verlaten, gaat hier niet meer op.
---
Het schip is al lang tegen de klippen gelopen en gezonken.
Nog knap dat hij zo lang zijn lippen boven water heeft weten te houden.

03-05-2007, 19:12

Citaat door smitju:
Ik vind dat wanneer je met 5-1 van heerenveen verliest. Je ontslag onmiddelijk aan moet bieden. Wat een schande die vent voor mijn club.


Ik zou als ik jou was mijn pijlen ook eens richten op mensen in de organisatie..Al die misaankopen van de laatste jaren zijn met goedkeuring van oa. Wim Jansen gedaan...Een clubman als Fraser wordt ontslagen...
Niet alleen de spelersgroep moet gesaneerd worden..

03-05-2007, 19:12

Citaat door smitju:
Ik vind dat wanneer je met 5-1 van heerenveen verliest. Je ontslag onmiddelijk aan moet bieden. Wat een schande die vent voor mijn club.



Oh dus dat van Heracles vond je niet zo erg?
---
Mijn? Dus jij bent die man van die schuldenlast?

03-05-2007, 19:31

Citaat door Evenblij:
Oh dus dat van Heracles vond je niet zo erg?
---
Mijn? Dus jij bent die man van die schuldenlast?

Ssssst ik ben ondergedoken .
Om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat er tegen die amateurclub is gespeeld. Ik volg voetbal niet meer sinds dat feyenoord slecht is geworden (dus zeg maar sinds 1999) Het is puur toeval dat ik in friesland woon waardoor ik weet dat feyenoord heeft verloren van heerenveen.

03-05-2007, 19:33
Ik vind het best sneu voor Feyenooit .... 7e plek...geen prijzen.... geen trainer....... helemaal niks zelfs geen 1e elftal. Verkopen die badkuip en schenk de opbrengst aan goede doelen.









zojuist is bekent geworden dat Erwin Koeman nu een kroeg bij de kuip begint.

11 krukken heeft hij al.

03-05-2007, 19:44


Betaald voetbal afschaffen en gewoon verbieden,stel overbetaalde pubers!
En bijna atijd een zootje met dat voetbal.

04-05-2007, 01:49

Citaat door NakNok:
Ik vind het best sneu voor Feyenooit .... 7e plek...geen prijzen.... geen trainer....... helemaal niks zelfs geen 1e elftal. Verkopen die badkuip en schenk de opbrengst aan goede doelen.









zojuist is bekent geworden dat Erwin Koeman nu een kroeg bij de kuip begint.

11 krukken heeft hij al.



Tjuh..Ajakkes schijt ook naast de pot..en dat nog wel met 1 puntje

Lampies uit t boeren brabant kampioen..Kunnen ze in dat verwaande betweterige Amsterdamned nog een ergelijk puntje aanzuigen

04-05-2007, 08:00

Citaat door Einherjer:
Tjuh..Ajakkes schijt ook naast de pot..en dat nog wel met 1 puntje

Lampies uit t boeren brabant kampioen..Kunnen ze in dat verwaande betweterige Amsterdamned nog een ergelijk puntje aanzuigen






ik was er net een beetje overheen.....maar het was wel spannend afgelopen zondag .. m´n tuintegens zijn helemaal uitgesleten van waar ik heb lopen ijsberen tot het laatste fluitsignaal


Lampies hebben LCD-tv´s voor dat ene punt weggegeven.... ja zo kan iedereen winnen.

Pagina's : [1] 2