Bekijk volle/desktop versie : de zomer en de liefde



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-05-2007, 12:39
zoals jullie al wisten had en heb ik een leuke vriendin,we hebben veel meegemaakt en ze stond altijd voor me klaar de dagen,maanden gingen voorbij en ik was steeds vaker met het meisje van me dromen ik stond zelfs op het punt om met haar te trouwen maar nu komt de zomer er aan en nu begin ik opeens te twijfelen en dan twijfel ik niet aan het meisje van me dromen maar aan mijn liefde voor haar, ik zie haar nu namelijk meer als een blok aan me been en heb niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn want ik wil nog zoveel meer doen dan me alleen richten op haar, maar dat is nou voor mij een dilemma want ik weet dat ik na de zomer er spijt van ga krijgen zou dit gewoon tijdelijk blijven of moet ik het haar zeggen en er een einde aan maken zodat zij ook weet waar ze aan toe is of moet ik me niet aanstellen en me verbeelden dat ik een zonnesteek heb opgelopen

daarnaast heb ik ook weer contact met me oude vriendinnen die weer met me willen chillen
wat ben ik een klootzak he

03-05-2007, 12:40


Yup, je vertoond zeker tekenen van klootzakkerigheid.... als je haar niet wilt, kun je dat beter nu tegen haar zeggen..... anders ben je niet eerlijk tegenover jezelf en tegenover haar.

03-05-2007, 12:41
ja schweinhund

03-05-2007, 12:42
maar ik hou wel van haar

03-05-2007, 12:43



Citaat door Rachid_lijpo:
maar ik hou wel van haar



je bent een lafaard

03-05-2007, 12:43

Citaat door Rachid_lijpo:
maar ik hou wel van haar



Je zegt net dat je twijfelt?

Je weet volgens mij zelf niet eens wat je wil.

03-05-2007, 12:44

Citaat door Rachid_lijpo:
zoals jullie al wisten had en heb ik een leuke vriendin,we hebben veel meegemaakt en ze stond altijd voor me klaar de dagen,maanden gingen voorbij en ik was steeds vaker met het meisje van me dromen ik stond zelfs op het punt om met haar te trouwen maar nu komt de zomer er aan en nu begin ik opeens te twijfelen en dan twijfel ik niet aan het meisje van me dromen maar aan mijn liefde voor haar, ik zie haar nu namelijk meer als een blok aan me been en heb niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn want ik wil nog zoveel meer doen dan me alleen richten op haar, maar dat is nou voor mij een dilemma want ik weet dat ik na de zomer er spijt van ga krijgen zou dit gewoon tijdelijk blijven of moet ik het haar zeggen en er een einde aan maken zodat zij ook weet waar ze aan toe is of moet ik me niet aanstellen en me verbeelden dat ik een zonnesteek heb opgelopen

daarnaast heb ik ook weer contact met me oude vriendinnen die weer met me willen chillen
wat ben ik een klootzak he



is normaal
als je straks getrouwd bent vertoon je dit soort gedrag in de zomer ook
in de winter you take a nap!

03-05-2007, 12:44

Citaat door Tawayagetsh18:
Je zegt net dat je twijvelt?

Je weet volgens mij zelf niet eens wat je wil.




TwijFel

03-05-2007, 12:44
ja ik hou van haar en die twijfel krijg ik door al het vrouwelijkschoon dat opeens komt aanwaaien

03-05-2007, 12:45

Citaat door sa_mira:


TwijFel


applausje

03-05-2007, 12:46

Citaat door sa_mira:


TwijFel



Had ik al verbeterd.

03-05-2007, 12:46

Citaat door Rachid_lijpo:
ja ik hou van haar en die twijfel krijg ik door al het vrouwelijkschoon dat opeens komt aanwaaien



Je blijft een lafaard.
Je liefde voor haar is niet sterk genoeg.

03-05-2007, 12:46



Citaat door Rachid_lijpo:
ja ik hou van haar en die twijfel krijg ik door al het vrouwelijkschoon dat opeens komt aanwaaien


je moet zo denken al dat vrouwelijke schoon is in de winter weer verdwenen

03-05-2007, 12:46

Citaat door Rachid_lijpo:
ja ik hou van haar en die twijfel krijg ik door al het vrouwelijkschoon dat opeens komt aanwaaien



In de zomer is er geen wind.

03-05-2007, 12:47

Citaat door sa_mira:

Je blijft een lafaard.
Je liefde voor haar is niet sterk genoeg.



ja dat denk ik ook maar hoe kan dat want we zijn al zo lang samen

Pagina's : [1] 2 3 4 5