Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek dragenden hier komen!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-05-2007, 00:25
Stel je voor..je bent je was buiten aan het ophangen...je tuin is gesloten..allemaal hekken omheen, dus jij vondt het niet nodig, een hoofddoek te dragen, terwijl jij je was ophangt...

Je bent lekker bezig, tot je je buurjongen (die volwassen is) hoort roepen naar je...en voordat je je haar kon bedekken, is hij al over het hek geklommen...

Wat doe je dan?!?
(je kan natuurlijk niet snel naar binnen rennen om je hoofddoek te pakken, want hij heeft je dus al gezien)



Dit gebeurde vandaag bij een vriendin van me, en ze pakte meteen een kledingstuk (wat uiteindelijk een boxer bleek te zijn) en probeerde daarmee, haar haar te bedekken...

Ik heb haar natuurlijk, daarna keihard uitgelachen.....
Maar wat zouden jullie doen, in zo'n geval?.

03-05-2007, 00:27


Het dichtsbijzijnde kledingstuk pakken denk ik

03-05-2007, 00:28
Ik zou gewoon naar binnen gaan..lekker boeiend dat hij mijn haren ziet..want ik ben gewoon thuis in me eigen tuin.


Maar goed..ik draag geen hoofddoek dus voor mij is dit niet van toepassing..maar wou toch effe reageren om te vertellen wat ik zou doen.

03-05-2007, 00:30
Ahahaha over het hek geklommen? Met welke achterliggende reden dan wel? Nee ja dom van der, ze had hem gewoon aan moeten doen, je weet dat zoiets kan gebeuren (hoewel.. ) ahahaaha vervelend voor der ménn...

03-05-2007, 00:30



Citaat door rose_girl:
Het dichtsbijzijnde kledingstuk pakken denk ik


Dat deed zij dus ook!
Maar was een boxer!

Citaat door WhoCares:
Ik zou gewoon naar binnen gaan..lekker boeiend dat hij mijn haren ziet..want ik ben gewoon thuis in me eigen tuin.


Maar goed..ik draag geen hoofddoek dus voor mij is dit niet van toepassing..maar wou toch effe reageren om te vertellen wat ik zou doen.


Jah een hoofddoek dragende, vindt het belangrijk, dat haar haar niet gezien wordt....

Dus dat jij het niet boeiend vindt, is wel normaal...

03-05-2007, 00:31
ik zou naar hem toelopen en mijn handen voor zijn ogen doen.....

03-05-2007, 00:32

Citaat door LaVieEnRose:
Ahahaha over het hek geklommen? Met welke achterliggende reden dan wel? Nee ja dom van der, ze had hem gewoon aan moeten doen, je weet dat zoiets kan gebeuren (hoewel.. ) ahahaaha vervelend voor der ménn...



Weet niet eens, waarom hij haar nodig had...
We waren allebei gewoon geschrokken......
Ik draag thuis ook niet altijd een hoofddoek...maar niemand die over ons hek klimt......

03-05-2007, 00:33

Citaat door senaatje:
ik zou naar hem toelopen en mijn handen voor zijn ogen doen.....


Dan moet je wel snel zijn...

03-05-2007, 00:33
Wat ik zou doen gewoon antwoorden ... ik ga echt niet snel snel binnen lopen ik ben in mijn eigen huis. Als ik thuis ben draag ik geen hooddoek en de buren kunnen wel in onze tuin kijken lekker boeiend.
Mijn haar moet ook kunnen ademen en dat kan alleen als ik thuis ben

03-05-2007, 00:35

Citaat door Moltje:
Wat ik zou doen gewoon antwoorden ... ik ga echt niet snel snel binnen lopen ik ben in mijn eigen huis. Als ik thuis ben draag ik geen hooddoek en de buren kunnen wel in onze tuin kijken lekker boeiend.Mijn haar moet ook kunnen ademen en dat kan alleen als ik thuis ben


Are you for real?
Dus het is niet Haram voor je buren....

03-05-2007, 00:38

Citaat door Afrowoman:

[I]Jah een hoofddoek dragende, vindt het belangrijk, dat haar haar niet gezien wordt....

Dus dat jij het niet boeiend vindt, is wel normaal...


als ze het zo belangerijk vind dat haar haar niet wordt gezien zou ze haar hoofddoek gewoon op hebben,op z'n minste alleen haar hoofddoek naar achter doen,niet hele hijab,want ze is thuis osaffie,dus tsjah dan moet ze voortaan d'r hoofddoek op hebben,het is maar voor heel even,kleren ophangen duurt geen eeuw

03-05-2007, 00:44

Citaat door maffia_tangawia:
als ze het zo belangerijk vind dat haar haar niet wordt gezien zou ze haar hoofddoek gewoon op hebben,op z'n minste alleen haar hoofddoek naar achter doen,niet hele hijab,want ze is thuis osaffie,dus tsjah dan moet ze voortaan d'r hoofddoek op hebben,het is maar voor heel even,kleren ophangen duurt geen eeuw



Daarom deed ze ook geen hoofddoek op...
En niemand kan haar dan zien..(alleen als je over het hek klimt)...

03-05-2007, 00:46


Een boxer

Oh my god

03-05-2007, 00:46

Citaat door Afrowoman:
Stel je voor..je bent je was buiten aan het ophangen...je tuin is gesloten..allemaal hekken omheen, dus jij vondt het niet nodig, een hoofddoek te dragen, terwijl jij je was ophangt...

Je bent lekker bezig, tot je je buurjongen (die volwassen is) hoort roepen naar je...en voordat je je haar kon bedekken, is hij al over het hek geklommen...

Wat doe je dan?!?
(je kan natuurlijk niet snel naar binnen rennen om je hoofddoek te pakken, want hij heeft je dus al gezien)



Dit gebeurde vandaag bij een vriendin van me, en ze pakte meteen een kledingstuk (wat uiteindelijk een boxer bleek te zijn) en probeerde daarmee, haar haar te bedekken...

Ik heb haar natuurlijk, daarna keihard uitgelachen.....
Maar wat zouden jullie doen, in zo'n geval?.


het dichtsbijste kledingstuk pakken, en in dit geval geen boxer

03-05-2007, 00:47

Citaat door WhoCares:
Ik zou gewoon naar binnen gaan..lekker boeiend dat hij mijn haren ziet..want ik ben gewoon thuis in me eigen tuin.


Maar goed..ik draag geen hoofddoek dus voor mij is dit niet van toepassing..maar wou toch effe reageren om te vertellen wat ik zou doen.


Ik draag hem ook niet.
Maar ik denk dat je uit reflex gewoon gauw iets pakt, om je haar te bedekken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5