Bekijk volle/desktop versie : Hoe heb je je vriend/verloofde/man leren kennen?



Pagina's : [1] 2

02-05-2007, 22:10
hahahaha vertel eens...
de grappigste die ik ooit gehoord heb was van een meisje die een dag lenzen droeg ; en een jongen zei tegen haar "iwa , zijn dat je echte ogen" maar hij deed dat met zo'n knipoog , z3hma dat hij gehandicapt was.
da meisje begon hem uit te lachen , die jongen lachte met haar , en toen het meisje de humor van die jongen zag , leerden ze elkaar beter kennen...

Nu zijn ze al 2 jaar samen
dus nu julie!

02-05-2007, 22:29


OOOOO wat liefff
Ik heb geen man ben maar 14 kan geen verhala vertellen

02-05-2007, 23:02
Ik weet niet of t waar was, maar had in een soortgelijke topic gelezen dat een meisje in Marokko een buurjongen had uit Nederland, die 1 jaar ouder was. En ze speelde altijd samen, en op een dag op het strand gaf hij haar een plastic ring en zei met jou ga ik trouwen. En uiteindelijk shie 10 jaar later waren ze echt getrouwd..

Maar zeg eerlijk, dat ik niet weet of t waar was, maar vond t wel een heel mooi verhaal..

02-05-2007, 23:05

Citaat door yoko:
hahahaha vertel eens...
de grappigste die ik ooit gehoord heb was van een meisje die een dag lenzen droeg ; en een jongen zei tegen haar "iwa , zijn dat je echte ogen" maar hij deed dat met zo'n knipoog , z3hma dat hij gehandicapt was.
da meisje begon hem uit te lachen , die jongen lachte met haar , en toen het meisje de humor van die jongen zag , leerden ze elkaar beter kennen...

Nu zijn ze al 2 jaar samen
dus nu julie!




hahahah ze dacht dat hij handicap was

02-05-2007, 23:12


Op een bruiloft, hij was 't jongere broertje van de vrouw van mijn oom.

02-05-2007, 23:16
Op straat Nee geintje joh !! GEEN EEN GEHAD NOG!

02-05-2007, 23:47
Op een bruiloft....en uiteindelijk gekoppeld door mijn nichtje, en zijn vriend....

02-05-2007, 23:47

Citaat door yoko:
hahahaha vertel eens...
de grappigste die ik ooit gehoord heb was van een meisje die een dag lenzen droeg ; en een jongen zei tegen haar "iwa , zijn dat je echte ogen" maar hij deed dat met zo'n knipoog , z3hma dat hij gehandicapt was.
da meisje begon hem uit te lachen , die jongen lachte met haar , en toen het meisje de humor van die jongen zag , leerden ze elkaar beter kennen...

Nu zijn ze al 2 jaar samen
dus nu julie!



woonde in dezelfde wijk, hij zag me altijd in de tram
en dan zat ie weer te staren. Ik werd niet goed van hem..
Op een dag stond ik op het station helemaal alleen s ochtends vroeg op de trein te wachten en hij stond er ook...
We waren de enigen op het perron, hij liep op me af en zei;
waarom kijk je altijd zo boos naar mij?
Ik durf het je haast niet te zeggen...
Hij zei het zo lief dat mn hart smolt
Mn hand komen vragen en zo ist eigenlijk gegaan

02-05-2007, 23:50
kende haar al sinds opendag vn 5 jaar geleden vn middelbare school, maar nooit echt interesse in gehad. Kreeg kort daarna met een meid, anderhalf jaar maakte ze het opeens uit.. en toen kwam k haar(vn opendag) op de kermis tegen en begonnen we een praatje te houden enzo, na een half jaar goed bevriend met er te zijn kregen we een relatie

02-05-2007, 23:52

Citaat door AmazighPearl_:
Ik weet niet of t waar was, maar had in een soortgelijke topic gelezen dat een meisje in Marokko een buurjongen had uit Nederland, die 1 jaar ouder was. En ze speelde altijd samen, en op een dag op het strand gaf hij haar een plastic ring en zei met jou ga ik trouwen. En uiteindelijk shie 10 jaar later waren ze echt getrouwd..

Maar zeg eerlijk, dat ik niet weet of t waar was, maar vond t wel een heel mooi verhaal..



Hoe romantisch...

02-05-2007, 23:58

Citaat door Dirty_trickz:
Hoe romantisch...


Ja vond ik ook, was echt een lang verhaal, alleen ik weet t niet meer helemaal

03-05-2007, 00:07
In diescooo

03-05-2007, 00:16


Ben vrijgezel dusjaaa.. no story

03-05-2007, 11:47

Citaat door Lalla_Timosh:
woonde in dezelfde wijk, hij zag me altijd in de tram
en dan zat ie weer te staren. Ik werd niet goed van hem..
Op een dag stond ik op het station helemaal alleen s ochtends vroeg op de trein te wachten en hij stond er ook...
We waren de enigen op het perron, hij liep op me af en zei;
waarom kijk je altijd zo boos naar mij?
Ik durf het je haast niet te zeggen...
Hij zei het zo lief dat mn hart smolt
Mn hand komen vragen en zo ist eigenlijk gegaan


een mooie toekomst voor mevrouw gewenst

03-05-2007, 11:51

Citaat door AmazighPearl_:
Ik weet niet of t waar was, maar had in een soortgelijke topic gelezen dat een meisje in Marokko een buurjongen had uit Nederland, die 1 jaar ouder was. En ze speelde altijd samen, en op een dag op het strand gaf hij haar een plastic ring en zei met jou ga ik trouwen. En uiteindelijk shie 10 jaar later waren ze echt getrouwd..

Maar zeg eerlijk, dat ik niet weet of t waar was, maar vond t wel een heel mooi verhaal..



Dat is echt so cute..


Pagina's : [1] 2