Bekijk volle/desktop versie : dat meisje op kantoor



02-05-2007, 16:32
er is een meisje dat op mijn kantoor werkt die ik heel mooi vindt en toen ik haar zag de eerste paar dagen toen leek het of ze ook iets in mij zag
heel af en toe lachte ze naar mij. maar ik vertelde haar dat ik haar kende van school 10 jaar geleden en toen zei ze dat ze me niet herinnerde
toen zei ik ook denk maar goed na misschien herinner het je
en ik denk dat ik met die opmerking niet echt succes heb gehaald.
nu is ze een stuk afstandelijker. elke keer als ze voorbij loopt op kantoor dan zegt ze niks. en ik zie haar vaak serieus kijken.

ik weet niet wat ik moet doen om haar aandacht te krijgen en te laten merken dat ik haar leuk vindt zonder haar voor blok te zetten
ik had gedacht aan een briefje te schrijven maar ik weet niet of dat een goed idee is of niet.

wie kan mij helpen

02-05-2007, 16:41


Ni zielig beginnen doen.. Had je maar ni moeten liegen..

02-05-2007, 16:42
Wees een MAN en stap of haar af,

02-05-2007, 16:43
Zeg gewoon.. Psssst zina, k vind je mooi.

02-05-2007, 16:47



Citaat door sweetmoc:
er is een meisje dat op mijn kantoor werkt die ik heel mooi vindt en toen ik haar zag de eerste paar dagen toen leek het of ze ook iets in mij zag
heel af en toe lachte ze naar mij. maar ik vertelde haar dat ik haar kende van school 10 jaar geleden en toen zei ze dat ze me niet herinnerde
toen zei ik ook denk maar goed na misschien herinner het je
en ik denk dat ik met die opmerking niet echt succes heb gehaald.
nu is ze een stuk afstandelijker. elke keer als ze voorbij loopt op kantoor dan zegt ze niks. en ik zie haar vaak serieus kijken.

ik weet niet wat ik moet doen om haar aandacht te krijgen en te laten merken dat ik haar leuk vindt zonder haar voor blok te zetten
ik had gedacht aan een briefje te schrijven maar ik weet niet of dat een goed idee is of niet.

wie kan mij helpen

Nee blije...geen briefje.

02-05-2007, 16:51
Je moet der negeren, en doen net alsof ze niet bestaat. Geloof me dat vinden dames leuk.

Op ten duur wel aandacht geven hea,

02-05-2007, 20:27

Citaat door Mademoiselle_s:
Zeg gewoon.. Psssst zina, k vind je mooi.



offe pssstt sgoonheid ik wil je beter lere kenne

02-05-2007, 20:36
wayooow op je werk, wesh ben je gek afstand houden maat. Oke ze geeft je aandacht geeft je haar nr enzo en als je over een paar weken haar leert kennen valt ze tegen, zit je daar met haar op hetzelfde kantoor.
Zusjes van vrienden en collega's daar begin ik niet aan.

02-05-2007, 20:37
ewa als je weet waar ze woont
ga d er hand vragen.
en klaar

02-05-2007, 20:37
Vraag of je haar puntenslijper mag lenen.

02-05-2007, 20:50

Citaat door Bliederdebla:
Vraag of je haar puntenslijper mag lenen.





02-05-2007, 20:52
Val haar gewoon aan, werkt gegarandeerd.