Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Jezelf enkel mooi maken voor de buitenwereld.



02-05-2007, 12:12
[Vreemd eigenlijk hé dames, dat als we de deur uitgaan er altijd tip-top uit moeten zien, sommige staan wel uren voor de spiegel om hun haar te krullen of te stijlen, hun make-up perfect zit, dan wil ik het niet eens erover hebben als we naar een bruiloft gaan, dan ja dán moeten we er helemaal mooi uitzien. Vinden we het écht zo belangrijk mooi gevonden te worden door de buitenwereld?

Hoe komt het dat als de meeste van ons thuis zijn ze eruit zien als een vogelverschrikker en op z'n minst een huisjurk aanhebben en make-up loos zijn. Geen probleem als je er altijd uitziet als vogelverschrikker, maar als ik je op straat tegenkom lijkt het of ik een hollywood-ster tegen gekomen ben.

Ik vind het wel heel vreemd... ]

02-05-2007, 14:11


heb je het tegen een speciaal iemand of tegen iedereen hier??

want wat jij beschrijft geld niet voor mij.

02-05-2007, 14:11
You can say that again patatje(y)

02-05-2007, 14:21


ik ben thuis altijd opgemaakt en ik heb NOOOOOOIT een jurk aan thuis

wel een joggingbroek ofzo..

maar ik zie er altijd goed uit thuis
kvind da heel belangrijk

kwil ni da mijn man gaat denken van 'pff als ze naar buiten gaat is ze altijd mooi, en voor mij niet '
neej wil k 'm ni aandoen


trouwens ik maak mij ni elke dag op als k naar buiten ga hooor
mijn huid moet ook ademen

maar kben wel altijd verzorgd

02-05-2007, 14:49



Citaat door Oum Youssef:
heb je het tegen een speciaal iemand of tegen iedereen hier??

want wat jij beschrijft geld niet voor mij.




Nee, ik heb het over het algemeen. Er zullen er vast wel een paar tussen zitten die zichzelf hier niet in kunnen vinden.

02-05-2007, 14:50

Citaat door selefie_sister4:
You can say that again patatje(y)



(k)

Mijn selefie sister maakt zich enkel mooi voor de mensen voor wie je je mooi mag maken?

02-05-2007, 14:51

Citaat door SweetRose:


ik ben thuis altijd opgemaakt en ik heb NOOOOOOIT een jurk aan thuis

wel een joggingbroek ofzo..

maar ik zie er altijd goed uit thuis
kvind da heel belangrijk

kwil ni da mijn man gaat denken van 'pff als ze naar buiten gaat is ze altijd mooi, en voor mij niet '
neej wil k 'm ni aandoen


trouwens ik maak mij ni elke dag op als k naar buiten ga hooor
mijn huid moet ook ademen

maar kben wel altijd verzorgd


Zo hoort t meissie

Toen gij nog nie was getrouwd, was gij dan bij uw ouders thuis ook een knappe meiske?

02-05-2007, 14:52

Citaat door Patatje_oorlog:
(k)

Mijn selefie sister maakt zich enkel mooi voor de mensen voor wie je je mooi mag maken?


Ik nit biegrijp voor die zin : o

ps: Eergisteren ging ik frietje halen en d8 aan jouw(Jouw nick hier : ) :Hihi:

02-05-2007, 14:56

Citaat door selefie_sister4:
Ik nit biegrijp voor die zin : o

ps: Eergisteren ging ik frietje halen en d8 aan jouw(Jouw nick hier : ) :Hihi:



Jij maakt nicht moei voor boutenwiereld?

Ps. ooooooooow wat leuk dat men aan me denkt zonder dat de pc aanstaat. K voel me werkelijk vereerd.

Mag k weten waarom jij nr 4 bent?

02-05-2007, 20:57

Citaat door Patatje_oorlog:
Jij maakt nicht moei voor boutenwiereld?

Ps. ooooooooow wat leuk dat men aan me denkt zonder dat de pc aanstaat. K voel me werkelijk vereerd.

Mag k weten waarom jij nr 4 bent?


iets zegt me dat jij geen vrouw bent

02-05-2007, 21:00

Citaat door Patatje_oorlog:
[Vreemd eigenlijk hé dames, dat als we de deur uitgaan er altijd tip-top uit moeten zien, sommige staan wel uren voor de spiegel om hun haar te krullen of te stijlen, hun make-up perfect zit, dan wil ik het niet eens erover hebben als we naar een bruiloft gaan, dan ja dán moeten we er helemaal mooi uitzien. Vinden we het écht zo belangrijk mooi gevonden te worden door de buitenwereld?

Hoe komt het dat als de meeste van ons thuis zijn ze eruit zien als een vogelverschrikker en op z'n minst een huisjurk aanhebben en make-up loos zijn. Geen probleem als je er altijd uitziet als vogelverschrikker, maar als ik je op straat tegenkom lijkt het of ik een hollywood-ster tegen gekomen ben.

Ik vind het wel heel vreemd... ]


Buiten zie ik er juist uit als een vogelverschrikker

Anyway, van mij hoeft al die onzin buitenshuis niet hoor.. Zou het sowieso niet prettig vinden als er naar me werd gekeken enzo, voel ik me niet op m'n gemak, maar dan zou het wel mn eigen schuld zijn..

02-05-2007, 22:14

Citaat door Patatje_oorlog:
Jij maakt nicht moei voor boutenwiereld?

Ps. ooooooooow wat leuk dat men aan me denkt zonder dat de pc aanstaat. K voel me werkelijk vereerd.

Mag k weten waarom jij nr 4 bent?


Nee iek maken nit voor die moei: )

Ho stop! Je moet nu niet denken dat je shen iets bent eh... Ik at na maanden weer een normaal frietje buiten en d8 aan m.nl en toevallig heet jij zo oe safi..

Waarom ik nummer 4 ben weet ik ook niet, soms vraag ik het mezelf ook af: s

03-05-2007, 09:21



Citaat door Patatje_oorlog:
Zo hoort t meissie

Toen gij nog nie was getrouwd, was gij dan bij uw ouders thuis ook een knappe meiske?


eerlijk gezegd ni echt neej

kwerkte nog niet
kben pas beginne werken na mijn studies...
dus dan pas kon ik mijn eigen belonen met allerlei zalfjes, verzorgingsproducten, dure parfums etc etc etc ...

nou jah knap

iedereen is knap..alleen de één is beetje knapper dan de ander