Bekijk volle/desktop versie : islam of liefde



02-05-2007, 10:22
Hallo, mijn verhaal gaat oevr een meisje genaamd Roemaisa dat 18 jaar is en ontdekt dat Islam en liefde wel samen gaan. haar beste vriendin karima leert een jongen kennen via msn en komt erachter dat het een loverboy is. Karima's broer Khalid word verliefd op Roemaisa terwijl hij echte liefde nooit gevoeld heeft willen jullie weten hoe het afloopt dan moet je het lezen.

verdere personen
Jamal: 22 jaar beste vriend van Khalid <(broer van karima)
Jasmiene: 22 Grote zus van Roemaisa (zorgt vor haar sinds de ouders gescheiden zijn en de moeder overlijdt aan borstkk de vader wilt niks meer van hun weten)

02-05-2007, 10:43


Meid, ik denk dat het een leuk verhaal word, wil je snel veder gaan..!!

02-05-2007, 10:44
1ste fan zied, hup hup ..

03-05-2007, 10:09
Roemaisa:
roemaisa rende zo snel als ze kon maar haalde de tram niet. shit shit shit ik kom te laat, zei roemaisa. toen ze haar telefoon wilde pakken om te zien hoelaat hte was ging ie ze wilde opnemen toen ze zag wie het was het was de broer van karima ze nam toch op
Karima's broer: hey roemaisa waar blijf je
Roemaisa: wie ben jij??
Karima's broer: ik ben het karima. Ik heb mijn broer's telefoon meegenomen omdat hij gratis minuten heeft en ik ben mijn telefoon ergens kwijt geraakt!!
Roemaisa: hahaha ik sta in de tram halte de tram is nog net langs gekomen maar die heb ik gemist dus kom ik te laat
Karima: ik kan je ophalen mijn broer brengt mij naar school.
Roemaisa: hoeft niet zeg alleen tegen de leraar dat ik bij de tandarts ben of zoiets.
Karima: nee nee ik kom wel met mijn broer.
Roemaisa: als je zo aandringt kom maar zeg tegen je broer dat ik bij de halt van tram 17 sta je weet toch wel waar ik elke dag sta
Karima: tuurlijk weet ik dat nou doeg mijn broer zoekt zijn telefoon nu moet ik een smoesje bedenken om zijn telefoon te lenen.
Roemaisa: doeg
In de tussen tijd pakte Roemaisa haar schoolboek om te leren want ze had een repetitie van vandaag. Na 5 minuten was karima's broer er al. Toen ze in stapte merkte ze dat Khalid karima's broer haar aanstaarde.

03-05-2007, 10:34


eey leuk verhaal
alles je maar door gaat
is ie nog leuker:P
ben een nieuwe fan je nichie

03-05-2007, 11:20
hey boukichgirl heet jij geen bouchra

03-05-2007, 15:08
Khalid:
Waar is mijn telefoon nou Karima! Karima! Karima! Waar is mij telefoon! Toen ik naar karima&#8217;s kamer ging zag ik dat ze met mijn telefoon iemand aan het bellen was. Hey karima geef mijn telefoon. Karima vroeg of ze het mocht lenen voor vandaag. Van mij mocht het wel maar ik vroeg voor de zekerheid waar haar telefoon was antwoordde ze dat ze het kwijt was. Ok&#233; ok&#233; maar weet je zeker dat je mijn telefoon niet kwijt raakt. Ja tuurlijk raak ik het niet kwijt ik ben jou niet, zei Karima, Hey Khalid kun je mij naar school brengen en als je me toch brengt kun je mijn vriendin ophalen ze staat te wachten bij tram 17. Ja tuurlijk kan ik je naar school brengen maar ik weet het niet of je wel op tijd komt want ik moet nog gaan douchen. Wie zegt dat je moet gaan douchen je brengt eerst mij naar school en dan pas ga je douchen. Hahahaha ok&#233; kom we gaan. Ik pakte mijn sleutels en wacht bij de deur op karima, ze doet altijd lang om haar hoofddoek te maken maar als ze toch klaar ziet het er prachtig uit. Karima ben je klaar want ik heb niet de hele dag, riep ik naar haar. Ja ik ben klaar nog een speldje. Toen ze uit de badkamer kwam zag ze er goed uit. Maar zo moet ik niet denken ze is mijn zusje en je moet haar beschermen tegen vieze en slechte jongens zoals ik. Hey Khalid waar ben je met je gedachten. Ik werd uit mijn gedachten getrokken door karima want ze had kennelijk iets gevraagd wat ik niet gehoord had. Wat zei je, vroeg ik. Niks laat maar, antwoordde ze. We stapten in de auto en reden in stilte naar de halte waar Roemaisa stond te wachten ik heb Roemaisa nooit gezien. Toen ik haar zag kreeg ik vlindertjes in mijn buik deze gevoel heb ik bij geen enkele meisje gevoeld en tot nu toe heb ik er wel meer dan 4 gehad. Wauw wat is ze mooi. Ik merkte dat ik naar haar zat te staren en keek naar de weg. Toen ze instapte reed ik weg naar de school waar zij op zitten.

03-05-2007, 15:18
Nieuwe fan erbij ga gauw verder.

03-05-2007, 15:48
Karima:
Toen we afgezet werden door Khalid kreeg ik het gevoel dat er naar me gekeken werd. Ik keek om me heen en zag dat een lekkere jongen naar me keek. Ik keek om naar Roemaisa maar ik zag dat ze met hele andere gedachten zat. Ik riep haar. En ze keek geschrokken op met haar mooie groene ogen. Het paste precies bij haar hoofddoek ook al was het een grijze hoofddoek. Ze vroeg aan me waarom ik haar riep. Ik zei er kijkt een lekker ding naar me ze vroeg waar hij was. Ik keek om en wilde wijzen maar ik zag hem daar niet meer zitten. Ze keek naar de plek van waar ik wijste en zag dat er niemand zat. Ze vroeg of ik met haar aan het dollen was. Ik zei: echt er zat daar een jongen naar me te staren. Laat het maar zitten er komt insha&#8217;llah een jongen naar je toe om jou hand te vragen dus laat deze player maar zitten, zei Roemaisa. Hey Roemaisa bedankt ik weet niet wat ik zonder jou moet doen. We liepen toen samen naar binnen toen er een meisje kwam en ons duwde. Roemaisa draaide zich om en riep waarvoor dat nodig was. De meisje kwam terug en schreeuwde: Hey bitch laat me met rust ik wil je geen pijn doen. ik werd boos want niemand heeft het recht om mijn beste vriendin een bitch te noemen. Ik stapte naar haar toe en schreeuwde tegen haar dat ze haar kk bek moest houden en als ze ruzie zoekt maar naar haar moest komen ik wilde haar net een klap verkopen. Maar ik werd naar achter geduwd door Roemaisa ze zei: door zulke hoeren kom je in problemen laat haar met rust je moet haar pas in elkaar slaan als ze jou een klap heeft gegeven anders kom je in de problemen oke. We liepen toen weg van dat xxxx maar ze riep dat we zielig zijn. Roemaisa draaide zich om en riep: Als jij de lef hebt moet je dat voor mijn neus komen zeggen.
De dag op school was geen drukke dag het verliep juist goed. Toen de dag op school om was liepen we samen naar de tramhalte toen de tram er was zag ik weer dezelfde jongen die me die ochtend aanstaarde. Ik wilde het tegen Roemaisa zeggen maar zij was me voor. Ze nodigde me uit om bij haar thuis te komen eten. Toen ik aan het beurt was om te zeggen wat ik wilde zeggen. Zag ik dat de jongen al was uit gestapt. Ik wilde hem uit mijn hoofd zetten maar ik kon het gewoon niet dus liet ik hem maar in mijn achterhoofd. We waren aangekomen bij Roemaisa&#8217;s huis toen we zagen dat Jamal er was. We liepen naar binnen rechtstreeks naar Roemaisa&#8217;s kamer. Ik liep naar haar laptop en melde me aan op mijn msn. Ik zag dat er een jongen me had toegevoegd ik wilde hem niet accepteren en las eerst zijn nickname er stond: Hey Karima ken je me ik wil contact!! Dus voegde ik hem toe aan m&#8217;n lijst. Hij was jammer genoeg ofline. Ik wilde Roemaisa roepen toen ik haar in de badkamer hoorde huilen&#8230;&#8230;..

03-05-2007, 15:52
hey zijn er mensen niet ge&#239;nterseerd