Bekijk volle/desktop versie : Moge Allah deze broeder Zijn genade schenken



01-05-2007, 23:14
Salamoe aleikum wa RahmatoeAllahie wa barakaToeh allen,

InschaAllah zullen jullie het onderstaande artikel lezen, ik denk dat de meesten van jullie op de hoogte zullen zijn. Maar ik vraag jullie hierbij om doe3a te verrichten voor deze broeder inschaAllah.

InschaAllah zal het niet alleen bij het lezen blijven van het artikel, weet dat de dood op ons allen wacht. Niemand is er van op de hoogte wanneer maliku lmawt komt en ons ziel zal meenemen. En Allah zegt: koeloe nafsien dawkatoe almawt. Elke ziel zal de dood proeven. En noboday can escape death, inschaAllah zullen we dat beseffen.

Inna ilaha wa inna lilahi radji3oen, Ya Allah vergeef deze broeder zijn zonden en zet zijn rang tussen de rechtgeleiden. Moge Allah zijn Rahma over hem doen neervallen, moge Allah zijn graf voor hem verruimen, en hem beschermen tegen de bestraffing van het grafen hem een voortreffelijke eindbestemming schenken. Zuiver zijn zonden zoals witte kleding gezuiverd wordt van vlekken ya Allaah!

En moge Allah zijn familie bijstaan en hun geduld schenken in deze moelijke tijd. En de mensen die getuige mochten zijn van deze situatie...


ALLAHOEMA AMIIIIIIIIIIIEEEEEN!!!

Verricht doe3a allemaal en stuur dit inschaAllaah vooral door.

De Profeet vrede en zegeningen zijn met hem zei:
"Het gebed dat het snelst beantwoord wordt, is het gebed van een man voor zijn broeder."
(boechari) Natuurlijk ook een zuster voor de broeder.

Fi amanie Allah,

Oegtikoem fie dien

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

’Karim, Karim, wakker worden’
Door RAYMOND BOERE



UTRECHT - Een ongelooflijke klap en heel veel bloed. Ramazan Bal (15) uit Utrecht krijgt het beeld maar niet van zijn netvlies.


De bus waarin de jongen verongelukte toen hij zijn hoofd uit het dakraam stak om een filmpje voor YouTube te maken. FOO ANEO DE KONINGZondag verongelukte zijn klasgenoot en vriend Karim Saoudy (16), toen hij zijn hoofd uit het dakraam van de bus had gestoken en tegen een viaduct kwam. ,,Dit is te gek voor woorden.’’

Met zijn allen pannenkoeken eten na een dansvoorstelling moest de feestelijke afsluiting zijn van een geweldige dag voor de leerlingen van het Delta College, maar eindigde voor Ramazan Bal en zijn klasgenoten in een nachtmerrie.

,,We zaten met de hele klas boven in de bus. Iedereen was blij. Voor en achter in de bus zaten twee noodluiken. Meerdere klasgenoten keken daardoor naar buiten. Mensen in het achterste luik zagen het viaduct aankomen en riepen nog, maar dat hoorde hij niet. Ook twee toezichthouders langs de kant van de weg waarschuwden hem, maar toen hij zich omdraaide was het al te laat. Ik hoorde een vreselijk knal en ben direct naar beneden gerend om de chauffeur te laten stoppen.’’

Zijn klasgenoten ontfermden zich over hem. ,,Karim, Karim, wakker worden,’’ zeiden ze tegen hem, maar hij reageerde niet. ,,Mensen waren aan het schreeuwen en overal hoorde ik sirenes. De ambulance was er echt heel snel en ook een traumahelikopter. Maar toen die leeg wegging, snapte iedereen wat er was gebeurd. Wij zijn naar het politiebureau gegaan en daar hoorden we dat hij inderdaad was overleden. Ik heb er de hele nacht niet van geslapen. Ik blijf die beelden maar voor me zien.’’

,,Het gekke was dat er helemaal geen begeleider boven in de bus zat. Er was wel iemand beneden. Als die persoon boven had meegereisd dan had, denk ik, niemand het gedurfd om een luik open te doen. Op dat moment kwam het bij niemand van ons op om te zeggen dat het gevaarlijk is. We waren allemaal zo vol van de leuke dag.’’



bron :
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1332917.ece
Copyright

<< Waarlijk, in het gedenken van Allah vinden de harten rust>> (13:28)

02-05-2007, 00:03


Moge Allah Sbar geven aan de nabestaande Incha'Allah.

En hem Incha'allah vergeven voor zijn zondes & zijn goede daden accepteren..

05-05-2007, 20:27
Veel sterkte....

05-05-2007, 20:46
Inna lilahi, wa inna ilaihi Razji3oen Allah Ierghamoe !!

05-05-2007, 20:51


ik kon er de eerste dag niet van slapen . hij is de neefje van mijn zwager. soebhaan allah. inna allah wa inna alaiki raajioen

05-05-2007, 22:23
Inna lilahi, wa inna ilaihi Razji3oen,
moge Allah swt al zijn slechte zondes vergeven inschallah..

05-05-2007, 22:31
Inna lilahi, wa inna ilaihi Razji3oen, Moge Allah swt zijn zonden vergeven inschaAllah.

05-05-2007, 22:39
ina lilahie wa ina ilaihie razie3oen