Bekijk volle/desktop versie : Jullie ook van die rare dromen???



Pagina's : [1] 2

01-05-2007, 21:08
Hoi hoi dames...

Kreeg straks een gesprek met noraatje 22 en we kregen het over dromen...dromen omdat je zo met je zwangerschap/bevalling bezig bent.
Ik droomde van de week:
Ik moest naar de toilet,en ik dacht HUH wat voel en zie ik daar nou...toen ik keek hing het hoofdje van me kindje er een stuk uit.
Ik me man roepen en roepen maar kreeg geen gehoor...die bleek dus de hort op te zijn en ik was helemaal alleen in huis.
Wist me geen raad en besloot toen maar het hoofdje trug naar binnen te duwen.Nadat te hebben gedaan ben ik van de toillet af gekomen en ben verder gegaan met poetsen in het huis.
Hoe maf kan je dromen he
Ben benieuwd naar jullie dromen.


Liefs

01-05-2007, 22:07


hm....niemand

02-05-2007, 09:41
Nou dames kom op....weer een nachtje voorbij,er zal toch wel iemand iets gedroomd hebben.




02-05-2007, 10:05


wat een rare droom, i koun elgheer inshaalah. ik denk dat je teveel bezig bent in je hoofd met de bevalling. waqfa sahla inshaalah!

02-05-2007, 10:12


De engste droom die ik ooit gehad heb was tijdens mijn zwangerschap... ik droomde iets heel ergs en ik gilde keihard... Mijn man moest mij wakkerschudden, want ik gilde, maar ik sliep nog steeds en zat dus nog in mijn droom...

02-05-2007, 10:13

Citaat door hamkakbiera:


wat een rare droom, i koun elgheer inshaalah. ik denk dat je teveel bezig bent in je hoofd met de bevalling. waqfa sahla inshaalah!



Yep,klopt helemaal....
Maar heb besloten om me er vandaag niet teveel mee bezig te houden.



02-05-2007, 10:23
Ik heb eens gedroomd dat ik altijd viel....Als ik wandelde viel ik....ik snap die droom helemaal niet....

02-05-2007, 10:43

Citaat door Leila1982:
De engste droom die ik ooit gehad heb was tijdens mijn zwangerschap... ik droomde iets heel ergs en ik gilde keihard... Mijn man moest mij wakkerschudden, want ik gilde, maar ik sliep nog steeds en zat dus nog in mijn droom...







Maar wat droomde je dan?

02-05-2007, 10:44

Citaat door Soussia_Belgie_:
Ik heb eens gedroomd dat ik altijd viel....Als ik wandelde viel ik....ik snap die droom helemaal niet....



Er zijn van die boekjes waarin staat wat sommige dromen betekenen he



02-05-2007, 17:55
Noraatje 22 ???

Waar is je droom verhaal nouuuu


02-05-2007, 22:45
Nou dames,ik zou zeggen...
Vroeg naar bed vanavond en lekker naar dromenland gaan zodat jullie me morgen heel veel te vertellen hebben



weltruste



02-05-2007, 23:11
heyyy

Nou mijn dromen:

De nacht van 1 mei, droomde ik dus dat ik bevallen was op 1 mei, ik kreeg een dochtertje en was superblij, ik smste me vriendin die op 1 dec vorig jaar bevallen was, en vertelde haar dus dat onze meisjes 5 maanden schelen, is leuk voor later... en even later liep ik op straat met me platte buik inmiddels omdat ik dus al bevallen was, dat was op dezelfde dag, ik kwam allemaal buren tegen en ik blij roepen ik ben bevallen.....
Dus ik schoot wakker die ochtend van 1 mei, en dacht hmmm misschien ga ik wel bevallen vandaag, dus niet!

Vannacht droomde ik iets minder leuk:

Ik droomde dat ik me kind in me buik ergens van schrok en helemaal naar 1 kant sloeg, ze (weer een meisje) duwde haar zelf helemaal naar de andere kant in me buik, en ik schreeuwen, nee doe niet... blijf in me buik.... kom terug en probeerde haar goed in me buik te plaatsen. Even later kwam ze er dus uit, maar ze was al een meid van 10 ofso, ik zei nee je bent me dochter niet, je bent te groot, ga maar weer terug in me buik en wees een baby.... en de rest kan ik me niet goed herinneren. Ik werd die dag half zes wakker, ontbijt voor me man gemaakt en later weer terug gaan slapen, toen droomde ik weer over me dochter, dit keer wilde iemand haar pijn doen, maar het was een chaotische droom, allemaal stukjes door elkaar heen, allemaal rare bekenden gezichten van mensen die ik ken, het speelde ook af bij mijn moeder. En gelukkig belde me moeder me wakker...

Maar ben benieuwd wat ik vannacht weer ga dromen, hoop een leuke droom...

Dit is ook wel leuk om te vertellen:

voordat ik zwanger was, droomde ik dat ik bij me moeder thuis me dochter borstvoeding aan het geven was, het voelde zo echt... en wat het rare nou is , als ik bevallen ben ga ik tijdje bij me moeder zitten tot ik inshaAllah beter en hersteld ben van de bevalling, dus toch een stukje van de toekomst gezien inshaAllah.
Zo ben ik ook met me man getrouwd, Het was namelijk me ex, maar had al geen contact met hem, maar in de ramadan droomde ik 3 nachten achter elkaar over hem... ik vond dat heel vreemd, want droom nooit dezelfde dromen, ik droomde dus dat ik met hem getrouwd was, en dat we ons huisje gingen verbouwen, dus het huis waar ik nu in woon, we deden marokkaanse banken in de huiskamer etc. Het zag er gewoon echt uit, dus ik besloot me man op te zoeken in zijn huis... ik belde aan, hij was thuis en vertelde hem dus over me droom, hij vond het wel grappig en zo deelden we weer nummers uit, en kregen weer contact met elkaar, na een half jaar waren we getrouwd, en niet lang daarna hebben we een verbouwing gehad in ons huisje en de marokkaanse bankjes....
Dus soms vind ik me dromen wel eng

Nou dit was het dan....

02-05-2007, 23:41


Hihihi....eindelijk na lang wachten de droom verhalen van nooraatje

Wat kan je toch gek dromen he....een kindje van 10 jaar oud baren damn girl das knap.
Weet jij al wat het word trouwens,of is het toeval dat je elke keer over een meisje droomd?
Ik droom altijd over een jongen.
Soms denk ik dat dromen ook wel eens wat willen zeggen hoor...misschien wel iets wat idd in de toekomst zou KUNNEN gebeuren.
Kijk nou bv wat jij zegt over je man,verbouwing,banken enz enz.
Nou meisie....mocht je vanacht nog niet gaan bevallen,ik zou zeggen droom dr op los he


Truste

03-05-2007, 11:22

Citaat door Miranda_yasmine:
Hihihi....eindelijk na lang wachten de droom verhalen van nooraatje

Wat kan je toch gek dromen he....een kindje van 10 jaar oud baren damn girl das knap.
Weet jij al wat het word trouwens,of is het toeval dat je elke keer over een meisje droomd?
Ik droom altijd over een jongen.
Soms denk ik dat dromen ook wel eens wat willen zeggen hoor...misschien wel iets wat idd in de toekomst zou KUNNEN gebeuren.
Kijk nou bv wat jij zegt over je man,verbouwing,banken enz enz.
Nou meisie....mocht je vanacht nog niet gaan bevallen,ik zou zeggen droom dr op los he


Truste


Hiiii

Ja eindelijk me dromen erop gezet... ik droomde altijd over een meisje, en het wordt ook een meisje inshaAllah.
Maar vannacht heb ik weer gedroomd:

Ik droomde dus dat ik in de verloskamer lag met me benen wijd, ik voelde niks van het persen, ik was eigenlijk in gesprek met me man en opeens kwam de zuster aanlopen met een hele lieve dikke meisje met een mutsje, ze was lichtgetint, maar ze was ook weer te oud om te baren... het was echt een baby van 3 maanden ofso. Anyway, ik zeg tegen me man kijk onze kind, en ze was zo mooi, maar later werd ze maar lelijker... op dezelfde dag nog. We brachten haar naar huis... ze had een heel lief klein neusje, en krulletjes... maar toen we haar naar huis brachten, naar me moeder... begon me moeder te huilen, ik denk van blijdschap ik weet het niet. Maar opeens droomde ik weer dat ik ergens buiten was, ik moest naar het toilet, maar het was een openbare toilet en er kwamen allemaal mannen binnen, iemand zat me achterna, opeens rende ik een huis binnen, helemaal naar de zolder toe om te ontsnappen, maar die persoon die wilde me vermoorden, volgens mij werd ik ook vermoord in me droom, maar ik werd gelijk weer wakker.
Wat het rare was, me dochter werd dus ouder in me droom en begon op een collega van me te lijken die van afkomst uit cameron komt... ze is heel groot gebouwd en praat heel hard... dus laister.... Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken over hoe me kind eruit gaat zien... ikmoet er mee ophouden...

Dit was weer een droom van vannacht, het lijkt wel een serie nu... nu jij miranda, ik lees het wel als ik terug kom van de verloskundige, als je online bent tenminste....

toedeloeee

03-05-2007, 11:23
Nog meer mensen met vage dromen???

Pagina's : [1] 2