Bekijk volle/desktop versie : ANTWERPEN!!! Mooie Jurken TE KOOP!!!



Pagina's : [1] 2

01-05-2007, 14:35
Plaats een bod!!!

deze blauwe jurk is maar 1 keer gedragen en heeft 200 euro gekost, als je die draagt met een mooie zilveren riem en een zilver setje dan komt ie helemaal tot zn recht. is een simpele maar stijlvolle jurk met heel mooi bewerkte mouwen



01-05-2007, 14:37


de rest volgt

01-05-2007, 14:38



02-05-2007, 12:19
uhh niet egt mijn smaak..!
Maar smaken verschillen ...!
Succes meid...!

02-05-2007, 12:45


dank u

up!

03-05-2007, 20:52
mooi ...veel succes met de verkoop

03-05-2007, 20:53
dankuwel

06-05-2007, 17:57
Niet echt mijn ding... Maar veel succes nog! .

13-05-2007, 15:30
hoi vraagje hoeveel kost die blauwe
mag ik je nummer pm me maar

14-05-2007, 18:50
salaam meid ik heb je gepmd

29-05-2007, 09:00
afschuwelijk gewoon... schandalig hoe mensen zoveel geld kunnen vragen voor vodden.. sorry ik ga ze nog niet aandoen, ook al kreeg ik ze gratis!!!!!!

29-05-2007, 09:14

Citaat door soort:
afschuwelijk gewoon... schandalig hoe mensen zoveel geld kunnen vragen voor vodden.. sorry ik ga ze nog niet aandoen, ook al kreeg ik ze gratis!!!!!!



h0u je klep dicht wie zegt dat je ze moet kopen ik durf te wedden dat je ze niet eens thuis hebt
ze probeert ze te verkopen heb een beetje respect je vind ze niet mooi oki leuk voor je maar hou het liever voor je zelf


nee meid ze zijn egt mooie jurken succes met het verkoop

29-05-2007, 14:18



Citaat door ginan:
h0u je klep dicht wie zegt dat je ze moet kopen ik durf te wedden dat je ze niet eens thuis hebt
ze probeert ze te verkopen heb een beetje respect je vind ze niet mooi oki leuk voor je maar hou het liever voor je zelf


nee meid ze zijn egt mooie jurken succes met het verkoop



Ik zou ze zelfs ook ni kopen al had ik geld op overschot!!! hahahha je weet nog eens niet wat voor exclusieve stukken ik in mijn kast hebt liggen dus hou jij je bek maar!!!!!!!!! Hahaha Hoe kun je nou afval verkopen?? Ik zeg het, diegene die ze koopt is de grootste randdebiel die er bestaat of niets gewoon en heeft totaal geen smaak!!!! ZOALS JIJ DUS....

En daarbij.. We leven in een democratisch land, IK MAG ZEGGEN WAT IK WIL.. Ow jaah maar jij leeft percies nog in de middeleeuwen!!

DOEI

29-05-2007, 15:57

Citaat door soort:
Ik zou ze zelfs ook ni kopen al had ik geld op overschot!!! hahahha je weet nog eens niet wat voor exclusieve stukken ik in mijn kast hebt liggen dus hou jij je bek maar!!!!!!!!! Hahaha Hoe kun je nou afval verkopen?? Ik zeg het, diegene die ze koopt is de grootste randdebiel die er bestaat of niets gewoon en heeft totaal geen smaak!!!! ZOALS JIJ DUS....

En daarbij.. We leven in een democratisch land, IK MAG ZEGGEN WAT IK WIL.. Ow jaah maar jij leeft percies nog in de middeleeuwen!!

DOEI




wie heeft jouw uitgenodigt, wie zegt dat je het moet kopen, NIEMAND juist
dus ga beter naar het onzin hoekje daar pas je beter in
met je democratische land

29-05-2007, 22:43

Citaat door soort:
afschuwelijk gewoon... schandalig hoe mensen zoveel geld kunnen vragen voor vodden.. sorry ik ga ze nog niet aandoen, ook al kreeg ik ze gratis!!!!!!



hoeveel geld heb ik dan gevraagd?

meid, flikker toch eens een eind op, je zet jezelf gewoon voor schut, zwijg gewoon, is beter voor je

Pagina's : [1] 2