Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Huismiddeltje?



Pagina's : [1] 2

30-04-2007, 23:06
Weet iemand een huismiddeltje tegen verbranding (door de zon).. het doet zooo'n pijn

30-04-2007, 23:10


Wat bij mij altijd helpt is je gezicht in een koud teiltje doen voor een paar minuten.

30-04-2007, 23:12

Citaat door Insania:
Wat bij mij altijd helpt is je gezicht in een koud teiltje doen voor een paar minuten.

Het is niet alleen me gezicht was het maar waar.. mijn gezicht valt reuze mee.. ik heb al 2 keer een koude douche genomen.. niks helpt zelfs after sun heb ik geprobeerd.. het brand.. niet normaal meer

30-04-2007, 23:16
Komkommerschijfjes of yoghurt. Dit helpt heel verkoelend, helaas maar voor enkele minuten. Ik zou zeggen probeer te slapen. Morgen zal de pijn een stuk minder/weg zijn.

30-04-2007, 23:41


Dit kan toch wel 2/3 dagen duren. Heb het een tijd geleden ook gehad.
Het beste is veel douchen en daarna je lichaam dik insmeren met bodylotion want dat is heel belangerijk ookal is het verbrand. Niet teveel strakke kleding aan trekken en probeer wat meer te slapen, dan heeft je lichaam een grotere kans om het te laten intrekken..

01-05-2007, 00:53
zorg ervoor dat je huid soepel blijft want hij is nu helemaal uitgedroogd....dus blijven smeren en koelen helpt het beste...
Na vannacht zal de ergste warmte uit je huid verdwenen zijn als je niet heel vreselijk bent verbrand...

01-05-2007, 08:37
wat ik vroeger zelf altijd deed is met een doorgesneden tomaat (dus echt met het vlees) over mijn huid gaan. Dat trekt de warmte uit je huid. Je zult dan ook niet dat je tomaat heel erg warm en slap wordt.

01-05-2007, 08:55
Bedankt dames voor jullie tip

Ik heb een heel slapeloze nacht gehad.. elke keer als ik me bewoog dan voelde ik het branden.. het is nu nog steeds heel erg rood maar doet gelukkig veel minder pijn.. vanochtend heb ik met alleen koud water gedoucht
Ik ben nu op me werk maar zodra ik naar huis ga dan ga ik de tomaat middeltje proberen..


01-05-2007, 08:57

Citaat door boug85:
Bedankt dames voor jullie tip

Ik heb een heel slapeloze nacht gehad.. elke keer als ik me bewoog dan voelde ik het branden.. het is nu nog steeds heel erg rood maar doet gelukkig veel minder pijn.. vanochtend heb ik met alleen koud water gedoucht
Ik ben nu op me werk maar zodra ik naar huis ga dan ga ik de tomaat middeltje proberen..




He schat beterschap het brand zeker heel erg had het ookj een keertje huismiddel van mij is yogurt

01-05-2007, 08:58

Citaat door Helinim:
He schat beterschap het brand zeker heel erg had het ookj een keertje huismiddel van mij is yogurt

vanavond ga ik dat ook eens proberen.. als mijn man werken is.. wat zal hij wel niet denken

01-05-2007, 09:01

Citaat door boug85:
vanavond ga ik dat ook eens proberen.. als mijn man werken is.. wat zal hij wel niet denken


nee je moet de deur open maken als hij thuiskomt je gezicht in de yogurt

01-05-2007, 09:07

Citaat door Helinim:
nee je moet de deur open maken als hij thuiskomt je gezicht in de yogurt

wat dacht je van heel mijn lichaam.. mijn gezicht valt wel mee.. is heel mooi getint nu maar de rest past er gewoon niet bij.. wordt dat rood straks wel bruin???

01-05-2007, 09:13



Citaat door boug85:
wat dacht je van heel mijn lichaam.. mijn gezicht valt wel mee.. is heel mooi getint nu maar de rest past er gewoon niet bij.. wordt dat rood straks wel bruin???


Oo meid waarom heb je je niet ingesmeerd. Uuf dat is echt pijnlijk man, Ik denk dat het wel bruin wordt.

01-05-2007, 09:44
koolbladeren trekken de hitter eruit, of komkommerschijfjes.

Vergeet niet heeeeel veeeeel water te drinken vandaag, want je bent uitgedroogd door het verbranden. En voortaan insmeren met factor 30. De zon is ook heel ongezond voor je en je wordt ook best bruin met een hoge factor, dat zie ik aan mijn zoontje (factor 50 en toch bruin).

01-05-2007, 09:47
Grappig Marokkanen die verbranden.

Een vriendin is ooit verbrand en er lag alleen boter in haar gezichtsveld, heeft ze zich mee ingemeerd en volgens haar hielp het heel goed. Je moet natuurlijk absoluut niet met die boter weer de zon in.

Pagina's : [1] 2