Bekijk volle/desktop versie : Broer vervangt dronken bruidegom



30-04-2007, 15:13
PATNA - Een stomdronken Indiase bruidegom heeft flink moeten boeten voor zijn wangedrag. Familie van zijn aanstaande vrouw en bewoners van het dorp waar het paar zou trouwen, hadden zo genoeg van zijn misdragingen dat ze zijn broer zijn plaats lieten innemen, meldde de Indiase politie maandag.

De dronkenlap probeerde het besluit nog terug te draaien door excuses aan te bieden, maar tevergeefs. Zijn broer was graag bereid om de jonge bruid in het oostelijke Patna te trouwen.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/62795381/Broer_vervangt_dronken_bruidegom.html?p=4,1





30-04-2007, 15:14


Ruilen binnen 14 dagen.

30-04-2007, 15:14
Bijna even erg als : dat de bruid of bruidegom helemaal niet op komt dagen!

30-04-2007, 15:16
Hier gaan ze zeker een Bollywood film van maken.

30-04-2007, 15:33



Citaat door Aruit_23:
Hier gaan ze zeker een Bollywood film van maken.




die wil ik dan wel zien

30-04-2007, 15:42

Citaat door sammetje_85:

die wil ik dan wel zien



Wie niet, starring Sharukhan as Achmed bin Dadda...

30-04-2007, 15:52

Citaat door Aruit_23:
Wie niet, starring Sharukhan as Achmed bin Dadda...


neej, niet Sharukhan maar abhishek

30-04-2007, 15:56

Citaat door Aruit_23:
PATNA - Een stomdronken Indiase bruidegom heeft flink moeten boeten voor zijn wangedrag. Familie van zijn aanstaande vrouw en bewoners van het dorp waar het paar zou trouwen, hadden zo genoeg van zijn misdragingen dat ze zijn broer zijn plaats lieten innemen, meldde de Indiase politie maandag.

De dronkenlap probeerde het besluit nog terug te draaien door excuses aan te bieden, maar tevergeefs. Zijn broer was graag bereid om de jonge bruid in het oostelijke Patna te trouwen.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/62795381/Broer_vervangt_dronken_bruidegom.html?p=4,1





Aangename verassing, zal die wel denken.

30-04-2007, 15:58

Citaat door sammetje_85:
neej, niet Sharukhan maar abhishek


Die is te oud, of hij moet de vader van de bruid spelen!


Citaat door Avenida:
Aangename verassing, zal die wel denken.


Ben benieuwd of de dronken broer alle kosten incl sadaqa bij hem gaat halen??

30-04-2007, 16:15

Citaat door Aruit_23:
Die is te oud, of hij moet de vader van de bruid spelen!



Ben benieuwd of de dronken broer alle kosten incl sadaqa bij hem gaat halen??

In India is het de tradie dat de man een bruidschat krijgt. Het gaat vaak om aanzienlijke bedragen / schatten. De omvang is weer afhankelijk van het kastestelsel.

30-04-2007, 16:28

Citaat door Avenida:
In India is het de tradie dat de man een bruidschat krijgt. Het gaat vaak om aanzienlijke bedragen / schatten. De omvang is weer afhankelijk van het kastestelsel.



Heb je de hand gevraagd van een pundi? En toen het op de sadaq aankwam, heb je haar maar weer laten zitten???

30-04-2007, 16:29

Citaat door Aruit_23:
Hier gaan ze zeker een Bollywood film van maken.



Whahaha denk t ook, die wil ik wel zien

30-04-2007, 21:21



Citaat door Aruit_23:
Heb je de hand gevraagd van een pundi? En toen het op de sadaq aankwam, heb je haar maar weer laten zitten???

Ook het verzoek kent daar een andere procedure. Maar neen, ik heb geen pundi gevraagd. Het is onderdeel van mijn algemene ontwikkeling. je kan een ander beter begrijpen, als je je een beetje verdiept in zijn cultuur.

was getekend Avenida