Bekijk volle/desktop versie : - Ja hoor, here we go again



Pagina's : [1] 2 3 4

30-04-2007, 13:44
- 22 kleine marokkaantjes bij mij in de buurt.. lekker weeertje, Zonnebloem pitte ligge overal op de grond. en ze kunne buite chille tot 11 uur s'avonds.. Alle nederlanders worden gek. De ballen vliegen door de straat autoruiten stuk. En elke Nederlander heeft spijt dat hij/zij hier is komen wonen.


te gek voor woorden.

30-04-2007, 13:59




Ja idd, dat jeugd ook van tegenwoordig..

Ze zetten ons gwn Zo voorschut


30-04-2007, 14:03
Ga ga, die hollanders en jullie niet te vergeten moeten gewoon niet overdrijven

Het zijn kinderen, dus die ballen door de ruiten en de rest hoort er bij

30-04-2007, 14:04
Juist!. maar ik vind het juist wel leuk om aan te zien stiekum.

30-04-2007, 14:05


zie je wel

30-04-2007, 14:06
Ja hallooooooo me broertje loopt er ook bij rond . En jaa 't geeft me gewoon een goed gevoel dat geschreeuw etc etc . Kijk een lolletje trappen op zn tijd is leuk.. Toekijken is veeeeeel leuker.

30-04-2007, 14:08
En vooral als die tattas boos worden !!

30-04-2007, 14:11
Jaaaaaaaaaa gister kwam er een nederlandse vrouw naar buite.. zegt ze KAN HET NOU OP HOUDEN ..

zie je all die kleintjes naaar elkaar kijken.. Roepen naar kaar Oprotte a hxxr .. Alle ballen haar richting op.. Ging ze haar man halen.. kwamen mijn broer en paar andere jonges naar buite,.. gelijk ging die naar binne

30-04-2007, 14:13

Citaat door Mademoiselle_s:
Jaaaaaaaaaa gister kwam er een nederlandse vrouw naar buite.. zegt ze KAN HET NOU OP HOUDEN ..

zie je all die kleintjes naaar elkaar kijken.. Roepen naar kaar Oprotte a hxxr .. Alle ballen haar richting op.. Ging ze haar man halen.. kwamen mijn broer en paar andere jonges naar buite,.. gelijk ging die naar binne

Wollah oprotte

we zijn in nederland ( ) we mogen gaan en staan en mishandelen waar en wie we willen

30-04-2007, 14:19
. ik vind dat sjoow leuk.. Ongeveer om 6 uur zijn ze weer allemaaal buiten ..


Als de zon fell schijnt niet, dat stijgt naar hun kop en raken ze suf door

30-04-2007, 14:21

Citaat door Mademoiselle_s:
. ik vind dat sjoow leuk.. Ongeveer om 6 uur zijn ze weer allemaaal buiten ..


Als de zon fell schijnt niet, dat stijgt naar hun kop en raken ze suf door

jah toch lekker gezellig toch ??

Nee, dan niet
Dan zit iedereen lekker in zijn kamer te dutten

30-04-2007, 14:22

Citaat door Aith_Said:
jah toch lekker gezellig toch ??

Nee, dan niet
Dan zit iedereen lekker in zijn kamer te dutten



Haha.. k kan niet wachte straks..

30-04-2007, 14:24



Citaat door Mademoiselle_s:
Haha.. k kan niet wachte straks..

jah he, vooral nu met koninginnedag, k hoop echt dat shie tatta naar buiten komt

30-04-2007, 14:25
Hahaha.. Wayoooooooooooooooooooo ze hebbe van ochtend all die vlaggen uit de buurt weg gehaald die marokkaantjes .. Gaan ze aan bomen hangen gaan ze in die vlaggen liggen. ze3maa hangmatten.. en dan hoor je renne renne daar is die vrouw i love it..

30-04-2007, 14:28

Citaat door Mademoiselle_s:
Hahaha.. Wayoooooooooooooooooooo ze hebbe van ochtend all die vlaggen uit de buurt weg gehaald die marokkaantjes .. Gaan ze aan bomen hangen gaan ze in die vlaggen liggen. ze3maa hangmatten.. en dan hoor je renne renne daar is die vrouw i love it..




Vroeger begraafden wij ze

keertje stak wehad imbeciel die aansteker had gestoker vann zijn vader zo een vlag in brand

Die dag had hij ze wel gevoelf, wehad oude gerimpelde tatta had hem te pakken gekregen

Pagina's : [1] 2 3 4