Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tips voor Henna in je haar?



Pagina's : [1] 2 3 4

30-04-2007, 13:28
Klikkerdeklik..!

[Salaam iedereen.

Gisteren heb ik henna in m'n haar gedaan....niet die in pakjes maar gewoon de goede uit Maghrib. Normaal slaap ik ermee, maar gisteren heb ik het er 6 uurtjes in gelaten. Mijn haar ziet er nu gezonder uit en heeft een mooie glans.
Ik wilde het alleen nog wat lichter hebben, dus ik ga het deze week nog herhalen. Wat ik wilde vragen is of jullie hier nog tips hebben voor als je henna in je haar doet. Ik heb wel eens iets gehoord over citroen en koffie erdoorheen mengen ofzo...

Alle tips zijn welkom en natuurlijk ook de ervaringen! ]

30-04-2007, 13:29


Haha wat toevallig ik wilde zo ook henna gaan zetten.. Normaal doe ik er een beetje koffie extract in.. Hoe doe jij het?

30-04-2007, 13:33

Citaat door Sabah18:
Haha wat toevallig ik wilde zo ook henna gaan zetten.. Normaal doe ik er een beetje koffie extract in.. Hoe doe jij het?


Ik doe altijd alleen henna en me moeder doet het erin.... maar ik hoorde dat mensen er dus ook citroen in doen en koffie... maar hoeveel moet je dan gebruiken enzo?

30-04-2007, 13:35
Ik doe er dan gevoelsmatig een beetje koffie in, ongeveer een eetlepel.. Normaal slaap ik er ook mee maar dan word ik wakker pffff, helemaal gebroken.. krijg ook vaak complimenten, hij pakt bij mij ook heel anders volgens mij door die koffie.. Ene keer deed ik er ook azijn door hihi...

Ff kijken of ik een foto kan vinden, dan laat ik het wel zien :-p

30-04-2007, 13:36



Citaat door Sabah18:
Ik doe er dan gevoelsmatig een beetje koffie in, ongeveer een eetlepel.. Normaal slaap ik er ook mee maar dan word ik wakker pffff, helemaal gebroken.. krijg ook vaak complimenten, hij pakt bij mij ook heel anders volgens mij door die koffie.. Ene keer deed ik er ook azijn door hihi...

Ff kijken of ik een foto kan vinden, dan laat ik het wel zien :-p


Is goed!

30-04-2007, 13:59
Ik doe het later wel, teveel werk hahah
Maar is dat voldoende 6 uur laten intrekken???

30-04-2007, 14:36

Citaat door Sabah18:
Ik doe het later wel, teveel werk hahah
Maar is dat voldoende 6 uur laten intrekken???


Haha dat vroeg ik me ook af...ik had eerst gewoon zwart haar, wel mooi maar het zag er dof uit. Na die 6 uurtjes henna was het gewoon sterk en glanzend...en ook iets bruiner...maar ik wilde het dus nog wat lichter hebben.

30-04-2007, 14:38

Citaat door Letchiinaa_:
Haha dat vroeg ik me ook af...ik had eerst gewoon zwart haar, wel mooi maar het zag er dof uit. Na die 6 uurtjes henna was het gewoon sterk en glanzend...en ook iets bruiner...maar ik wilde het dus nog wat lichter hebben.




Ze zeggen dat "el7oulba" ook je haar lichter maakt! HE waar woon je in aklim, zag dat in die andere topic!! Ik ook!!

Leuk is het daar he

30-04-2007, 14:40

Citaat door Sabah18:
Ze zeggen dat "el7oulba" ook je haar lichter maakt! HE waar woon je in aklim, zag dat in die andere topic!! Ik ook!!

Leuk is het daar he


Wat is el7oulba
Haha... ik was 11 toen ik daar voor het laatst was.. Dus ik weet echt ff niet meer hoe het heet.

Ik weet niet hoe het nu is, is er veel veranderd in 4/5 jaar?

30-04-2007, 14:43

Citaat door Letchiinaa_:
Wat is el7oulba
Haha... ik was 11 toen ik daar voor het laatst was.. Dus ik weet echt ff niet meer hoe het heet.

Ik weet niet hoe het nu is, is er veel veranderd in 4/5 jaar?


Vraag aan je moeder, het heet el7oulba,van die kleine zaadjes ofso
Of er veel veranderd is, jawel, al mijn buurmeisjes zijn getrouwd, er zijn meer huizen gebouwd achter die 'seggiya' die pijp waar water in stroomt hahah... Maar ja veel kan ik er ook nie van zeggen ben namelijk heel de zomer in Saidia!! haha

30-04-2007, 15:57

Citaat door Sabah18:
Vraag aan je moeder, het heet el7oulba,van die kleine zaadjes ofso
Of er veel veranderd is, jawel, al mijn buurmeisjes zijn getrouwd, er zijn meer huizen gebouwd achter die 'seggiya' die pijp waar water in stroomt hahah... Maar ja veel kan ik er ook nie van zeggen ben namelijk heel de zomer in Saidia!! haha


el7oulba??

Hmm, bedoel je van die zwarte kleine zaadjes? Ze schijnen heel geneeskrachtig te zijn. Ze worden 'habasoda' genoemd, geloof ik.

30-04-2007, 15:58
Maar dat met die henna? Voor op mijn huid deed mijn moeder altijd wat thee erin. Van een mevrouw heb ik ooit gehoord dat het ook goed werkt met appelsap en wat olijfolie.

Maarja, geen idee eigenlijk wat precies goed is =P

30-04-2007, 16:47


na een paar keer douchen word het ook lichter hoor!
of een paar keer fohnen!
die citroen en koffie is allemaal onzin..datis alleen als je het bruiner wilt hebben.

30-04-2007, 16:54
kun je ook henna gebruiken als je je haar geverfd hebt?

30-04-2007, 16:56
nooooooooooooooo
dan word je haar net stro!
chemisch met henna dat gaat echt niet samen.

Pagina's : [1] 2 3 4