Bekijk volle/desktop versie : ik heb hekel aan .......



Pagina's : [1] 2

13-09-2003, 15:04
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.

13-09-2003, 16:01


Go and get yourself a LIFE! Je moet er niet vanuit gaan dat iedereen zoals jij is....er zijn meisjes (ja...schokkerend nieuws h&eacute die geen relatie aangaan..niet omdat ze 'lelijk' zijn...maar gewoon om het feit dat ze godsvrees hebben...want misschien is het nog niet helemaal tot je doorgedrongen...maar een relatie buiten het huwelijk om is nog steeds haram!

13-09-2003, 22:45

Citaat:
Origineel gepost door anissa1307
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.
Meisje, meisje toch! wind je niet zo op. Een relatie is inderdaad ha7am. Er zijn genoeg zusters met Godsvrees die geen relatie hebben voor het huwlijk en nee die zijn niet lelijk maar stralen Noer uit. Deze schoonheid is beter dan de "Nar" van de Douniya, en de hel. En bovendien geen mens is lelijk omdat we allemaal creaties van Allah zijn. Je schoonheid blijft niet bij je na je dood, je daden wel! Dus meid wat wordt het?

Moge Allah jou en ons allemaal leiden Insha-Allah

20-09-2003, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door oemlaila
Meisje, meisje toch! wind je niet zo op. Een relatie is inderdaad ha7am. Er zijn genoeg zusters met Godsvrees die geen relatie hebben voor het huwlijk en nee die zijn niet lelijk maar stralen Noer uit. Deze schoonheid is beter dan de "Nar" van de Douniya, en het hiernaarmaals. En bovendien geen mens is lelijk omdat we allemaal creaties van Allah zijn. Je schoonheid blijft niet bij je na je dood, je daden wel! Dus meid wat wordt het?

Moge Allah jou en ons allemaal leiden Insha-Allah
Wellah meid mooier dan dit zou ik het zelf niet kunnen verwoorden.

Moge Allah swt jou belonen voor je woorden, en mijn en de rest van de zusters vergeven voor onze daden!!

20-09-2003, 17:22


als je eens begint met het leiden van je eigen leven
kom je ook niet met deze onzin.
als ik een relatie heb gehad en ik lieg er over zijn dat nog wel MIJN ZAKEN.
en als je geen relatie heb gehad ben je lelijk, kijk eens in de spiegel.

Nee meid, de waarheid ziet er heel anders uit.

Ga je eigen leven leiden en laat anderen het ook doen.

20-09-2003, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door anissa1307
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.
Praat voor je zelf wil je

Als je dood ben zeg maar tegen Allah (SWT) Alle meisjes hadden een relatie



tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Enn relatie is Haram en ga niet lopen zeggen iedereen of je meot wel heelleijk zijn waar slaat dat op man mens ga aub een leven leiden als je die al hebt

20-09-2003, 21:04

Citaat:
Origineel gepost door anissa1307
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.
bismilah rahman raheem malki anti? ken je iedereen ofso EN JA RELATIE IS HARAM VOOR HET HUWELIJK EN JA IK HEB NOG NOOIT EEN VRIEND GEHAD. zema jij kent iedereen ouff

21-09-2003, 10:55

Citaat:
Origineel gepost door anissa1307
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.


Sommige topics hierzo slaan echt nergens op, ik wil dan niet eens de moeite nemen om te reageren en mijn woorden te verbruiken aan zulke trieste mensen. Maar bij deze dan.

21-09-2003, 11:09

Citaat:
Origineel gepost door anissa1307
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.
praat voor jezelf bimbo.


Citaat:
Origineel gepost door Nisrine01


Sommige topics hierzo slaan echt nergens op, ik wil dan niet eens de moeite nemen om te reageren en mijn woorden te verbruiken aan zulke trieste mensen. Maar bij deze dan.


wallahila

21-09-2003, 12:57
hoe wil je dan een meisje of jonge leren kennen voordat je gaat trouwen? je moet dan wel een relatie nemen of niet soms?????

21-09-2003, 15:17
ik hoop voor je dat je nu opgelucht bent, er zijn meiden die geen relatie hebben gehad niet omdat ze lelijk zijn, MAAR OMDAT ZE NIET WILLEN.
het kan zo zijn dat iedereen jou heeft gehad en dan je nu die meiden haat die geen relatie hebben gehad, omdat je niets bewaard hebt, MAAR DAT IK JOU PROBLEEM.
maar daar hoef je die andere niet zwart gaan maken die niet zijn aangeraakt door vreemde handen.

21-09-2003, 21:58

Citaat:
Origineel gepost door Riffi4life
hoe wil je dan een meisje of jonge leren kennen voordat je gaat trouwen? je moet dan wel een relatie nemen of niet soms?????
JA, ik weet het ook niet meer hoor???

23-09-2003, 01:43



Citaat:
Origineel gepost door Mouna1986
JA, ik weet het ook niet meer hoor???
ik ook niet

23-09-2003, 01:44

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
SOMMIGE meiden zijn hier scheinheilig en roepen haram haram terwijl ze van alles uitspoken.En ja SOMMIGE meiden hebben geen relatie gehad omdat ze het zelf niet willen of omdat ze aan de regels van de islam houden.
By the way als je de berichten hier leest dan heeft geen ENKELE meid een relatie gehad ZEHMA ... scheinheiligheid hiero (niet iedereen)
Get a Life !!!

24-09-2003, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door anissa1307
ik heb hekel aan meiden die zeggen een relatie is haram net als of zei nooit een relatie hebben gehad dus ladys doe niet zoals of oke ik weet zekker dat elke meisje een relatie heeft of als ze er geen hebben dan moeten ze wel heel erg lelijk zijn . zo dat was wat ik op mijn hart had en meisjes sorry als ik jullie als ik even de waarheid zeg.
en van zulke meiden walg ik gewoon man,
if you talk about vooroordelen en jaloers zijn.
je praat nu net een kerel man. denk na, er zullen ongetwijfeld ook meiden zijn die voorzichtig zijn en niet door jongens worden gehersespoeld en dus ook bang zijn voor allah.

ik ben er zo trots op dat ik nog nooit een relatie heb gehad, waarom zodat ik tegen mij man later oprecht kan zeggen van: jij bent de eerste jongen die mijn hand vastpakt of me heeft aangeraakt en er niet erover hoef te liegen, en allah is boven mij en die ziet alles dus die kan erover oordelen.

ben je er trots op dat je een relatie hebt gehad ofzo, dus als ik het goed begrijp zijn alle meiden die een relatie hebben gehad mooi. nou dan leef jij in een andere wereld dan mij.
hopeloos gewoon.....

Pagina's : [1] 2