Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen, waarop letten jullie bij een man ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

29-04-2007, 23:11
Leg uit...

29-04-2007, 23:53

Op niets ?

30-04-2007, 00:20

Citaat door PrettiGestoord:
Leg uit...


wss willen ze een verzorgde jongeman,die een bepaalde status heeft in het leven ( vast werk en geen straatschoffie)


en de goldiggers willen iemand met een vette bankrekening of een marokkaanse 50 cent euh dealer

30-04-2007, 00:22
Ik let op de lach (gebit!) en de uitstraling van een man. Liefst een lachende levensgenieter !

Verder moet hij verzorgd zijn.

Qua uiterlijk niets speciaals, het moet gewoon allemaal samen "kloppen".
Het valt me op dat ik meestal op kleine(re) mannen val. Ik weet niet of dat toeval is ?
Perfect hoeft hij zeker niet te zijn, ik ben het tenslotte ook niet.



Nee, geld vind ik niet belangrijk. Als ik harder werk kan ik het zelf verdienen. We moeten wel samen kunnen leven, maar rijk zijn wil ik niet. Laat hem dan maar andere kwaliteiten hebben.

30-04-2007, 00:23

uitstraling!! Hij moet er verzorgd en goed uitzien daar let ik als aller eerst op duss leuke kleding lekker ruiken en zelfverszekerd overkomen!!.. En natuurlijk heeeeeeel aantrekkelijk.

30-04-2007, 00:38

Citaat door PrettiGestoord:
Ik let op de lach (gebit!) en de uitstraling van een man. Liefst een lachende levensgenieter !

Verder moet hij verzorgd zijn.

Qua uiterlijk niets speciaals, het moet gewoon allemaal samen "kloppen".
Het valt me op dat ik meestal op kleine(re) mannen val. Ik weet niet of dat toeval is ?
Perfect hoeft hij zeker niet te zijn, ik ben het tenslotte ook niet.



Nee, geld vind ik niet belangrijk. Als ik harder werk kan ik het zelf verdienen. We moeten wel samen kunnen leven, maar rijk zijn wil ik niet. Laat hem dan maar andere kwaliteiten hebben.




hoe groot ben jjj soms ?

30-04-2007, 00:42

Citaat door brownie74:
hoe groot ben jjj soms ?
1m66. Groot genoeg vind ik.

30-04-2007, 00:45

Citaat door PrettiGestoord:
1m66. Groot genoeg vind ik.
ben zelf 1m76 dus te groot voor jou maar het is me opgevallen dat er in Nederland veel reuzinnen zijn

30-04-2007, 00:47

Citaat door brownie74:
maar het is me opgevallen dat er in Nederland veel reuzinnen zijn
Vanaf wanneer ben je een reuzin dan ?

30-04-2007, 10:56
nou jah k kijk meestal eerst naar uiterlijk als hij er gwn leuk uitziet is da genoeg hij moet niet eggt hhooottttttt zn ma gwn leuk om naat te kijken
dan kijk k naar hoe hij is als hij en player is dan mag hij weg blijve die heb k nu egt nie nodig hij moet ook een goeie karakter hebbe

toch???

30-04-2007, 14:12
Of hij geen homo is

30-04-2007, 15:04
Goeie sex, uitstaling , rustige jongens.
Dit vind ik aantrekkelijk bij een jongen.

30-04-2007, 16:11


Citaat door ZINA IFRANE '83:
Of hij geen homo is



Haha gelijk heb je ook...tegewoordig zijn het allemaal van die rare figuurtjes..ik heb het gevoel dat heel veel van hen gay zijn.

30-04-2007, 16:12
Nou mannen, bij mij kan je alles maken als je grappig bent. Ok niet alles. Een persoon dat wanneer je hem spreekt al je zorgen verdwijnen. Ook vind ik het belangrijk dat hij begripvol is.
Uiterlijk: in ieder geval langer dan ik, maar dat is wel snel opgelost met mijn lengte, leuke koppie. En val niet op de standaard zwarte sik, zwarte haar en zwarte ogen, nee nee ik vind donkerblond veel mooier.
Ok dat was het en o ja ik wil wel een echte man. Een man die me kan onderhouden en die verwantwoordelijkheid op zich neemt.

Ok genoeg

Groetjes
Oma

30-04-2007, 16:24

Citaat door Alatif:
Haha gelijk heb je ook...tegewoordig zijn het allemaal van die rare figuurtjes..ik heb het gevoel dat heel veel van hen gay zijn.


leyster oe safie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10