Bekijk volle/desktop versie : Ik was vandaag echt blij



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2007, 22:49
ik ging fitnessen , en over mijn fitness is er een groot advocatenkantoor.
op het venster van die advocatenkantoor stonden 4 namen van topadvocaten in het groot , wel vandaag , ik passeerde , zag ik daar oppeens de naam " "
ik was zo trots om te zien hoe een Marokkaanse meid het zo ver bereikt heeft , een job kon krijgen waar duizende mensen over dromen , endat al die vooroordelen over de Marokkaanse vrouw niet kloppen.
en wat bleek , dat meisje was maar amper 26


en de meeste namen op dat venster waren van mensen rond de 40-60..
ik was echt blij , en echt fier , iedereen kon haar naam op dat venster lezen , iedereen kon zien dat het een Marokkaanse naam was , iedereen kon zien dat ze een topadvocate was.

oke , ik heb deze topic zonder nut geopend.
maar ik wou jullie meedelen dat ik echt ontzettend fier ben , wanneer ik zie dat een Marokkaanse het zo ver bereikt heeft ! dat die vooroordelen over de marokkaanse vrouwen niet kloppen , maar dat het eerder is dat het merendeel hoogopgeleid is , en meestal een goede job heeft !

Ik was echt blij , chapeau!

29-04-2007, 22:56


En je zet haar naam hier neer. Shame on you.

29-04-2007, 22:57

Citaat door yoko:
ik ging fitnessen , en over mijn fitness is er een groot advocatenkantoor.
op het venster van die advocatenkantoor stonden 4 namen van topadvocaten in het groot , wel vandaag , ik passeerde , zag ik daar oppeens een naam " Karima el Hamdaoui"
ik was zo trots om te zien hoe een Marokkaanse meid laat bewijzen dat ze goed in hun schoentjes staan , endat al die vooroordelen niet kloppen.
en wat bleek , dat meisje was maar amper 26


en de meeste namen op dat venster waren van mensen rond de 40-60..
ik was echt blij , en echt fier , iedereen kon haar naam op dat venster lezen , iedereen kon zien dat het een Marokkaanse naam was , iedereen kon zien dat ze een topadvocate was.

oke , ik heb deze topic zonder nut geopend.
maar ik wou jullie meedelen dat ik echt ontzettend fier ben , wanneer ik zie dat een Marokkaanse het zo ver bereikt heeft ! dat die vooroordelen over de marokkaanse vrouwen niet kloppen , maar dat het eerder is dat het merendeel hoogopgeleid is , en meestal een goede job heeft !

het is precies of ze willen goedmaken , wat de Marokkaanse jongens vernield hebben...de Marokkaanse eer...



marokkanen zijn net vissen in een zee waar de hollanders op gaan vissen.
ze vangen de vissen en stoppen ze waar ze willen en heel af en toe ontglipt er een vis en die komt dan verder de zee in.

waar dit alles op slaat is!!!

de hollanders geven andere hollanders topbanen.
en de marokkanen zijn heel hard nodig in de productie werk of bij de ara omdat de hollander dat baantje niet wil hebben.

en heel af en toe komt er iemand die het wel kan bereiken met zijn vastberadenheid en plaatst zichzelf bij de topbanen of hoger.

alles wat ik wil gaan zeggen is marokkanen (allochtone) worden in een hoekje gedreven waar ze richting productiewerk moeten of een andere afschuwelijke baan.

en de topbanen zijn heel vaak gereserveerd voor de hollander al is hij minder opgeleid dan een goed opgeleide marokkaanse

29-04-2007, 22:57
ja , haar naam staat toch op dat venster , dus waarom niet op Marokk.nl

29-04-2007, 22:58



Citaat door Blackrose:
En je zet haar naam hier neer. Shame on you.



in positieve zin!!

dit is geen roddelen als je daar op doelt!!


29-04-2007, 22:59

Citaat door yoko:
ja , haar naam staat toch op dat venster , dus waarom niet op Marokk.nl


3la conclusie!

op dat venster ziet niet iedereen het, hier wel

echt ongebruikelijk dat jij haar naam en dan volledig en wel hier deponeerd. echt triest
je had gewoon kunnen neerzetten dat je een marokkaanse naam zag en niet die hele naam hier neerzetten

29-04-2007, 23:01
Dat je haar achternaam hier zet, vind ik niet kunnen. En ook al is het positief enzo Misschien wil ze dat toch niet?

29-04-2007, 23:01

Citaat door amazigh_H:
marokkanen zijn net vissen in een zee waar de hollanders op gaan vissen.
ze vangen de vissen en stoppen ze waar ze willen en heel af en toe ontglipt er een vis en die komt dan verder de zee in.

waar dit alles op slaat is!!!

de hollanders geven andere hollanders topbanen.
en de marokkanen zijn heel hard nodig in de productie werk of bij de ara omdat de hollander dat baantje niet wil hebben.

en heel af en toe komt er iemand die het wel kan bereiken met zijn vastberadenheid en plaatst zichzelf bij de topbanen of hoger.

alles wat ik wil gaan zeggen is marokkanen (allochtone) worden in een hoekje gedreven waar ze richting productiewerk moeten of een andere afschuwelijke baan.

en de topbanen zijn heel vaak gereserveerd voor de hollander al is hij minder opgeleid dan een goed opgeleide marokkaanse


Klopt niet , het klopt wel dat de meeste marokkanen MAVO volgen , wat ik spijtig vind , want dan worden ze zoals hun ouders , een arbeider , poetsvrouw , huisvrouw....
ze moeten juist iets worden waar ze fier op moeten zijn ,....
dus daarmee vond ik het chique , dat een Marokkaanse het zo ver bereikt heeft.

29-04-2007, 23:04
Téring, wat heb je toch een zeikerds op marokko.nl.

29-04-2007, 23:04

Citaat door Ave_Maria:
3la conclusie!

op dat venster ziet niet iedereen het, hier wel

echt ongebruikelijk dat jij haar naam en dan volledig en wel hier deponeerd. echt triest
je had gewoon kunnen neerzetten dat je een marokkaanse naam zag en niet die hele naam hier neerzetten


oké mama , ik zal gaan slapen

29-04-2007, 23:05

Citaat door amazigh_H:
marokkanen zijn net vissen in een zee waar de hollanders op gaan vissen.
ze vangen de vissen en stoppen ze waar ze willen en heel af en toe ontglipt er een vis en die komt dan verder de zee in.

waar dit alles op slaat is!!!

de hollanders geven andere hollanders topbanen.
en de marokkanen zijn heel hard nodig in de productie werk of bij de ara omdat de hollander dat baantje niet wil hebben.

en heel af en toe komt er iemand die het wel kan bereiken met zijn vastberadenheid en plaatst zichzelf bij de topbanen of hoger.

alles wat ik wil gaan zeggen is marokkanen (allochtone) worden in een hoekje gedreven waar ze richting productiewerk moeten of een andere afschuwelijke baan.

en de topbanen zijn heel vaak gereserveerd voor de hollander al is hij minder opgeleid dan een goed opgeleide marokkaanse


Dat is zo niet waar wat jij nu beweert. De meeste Marokkanen hebben iets van.. Oww ze zullen mij toch nooit aannemen voor zo'n hoge functie.. Dus waarom zou ik moeite doen.. Daar gaan hele veel Marokkanen de mist in.. Als jij je best doet.. en denkt van ik kom er wel.. wordt ik hier niet aangenomen.. genoeg andere plekken waar ik wel aangenomen wordt.. daaar kom je ver mee.. niks is gereserveerdd voor de hollanders

29-04-2007, 23:06

Citaat door yoko:
oké mama , ik zal gaan slapen

nee maar, het is toch zo?

hoe zou jij het vinden als je lekker surft op internet en ineens zie je een topic met jouw volledige naam erin??


29-04-2007, 23:07



Citaat door moOie_mOker:
Téring, wat heb je toch een zeikerds op marokko.nl.



dankjewel voor die subtiele belediging jegens mij gericht...

29-04-2007, 23:08

Citaat door Ave_Maria:
nee maar, het is toch zo?

hoe zou jij het vinden als je lekker surft op internet en ineens zie je een topic met jouw volledige naam erin??



madammeke , haar naam is allang weg...

29-04-2007, 23:09

Citaat door yoko:
madammeke , haar naar is allang weg...


dus je geeft me gelijk, thnx dat je het ook inziet

Pagina's : [1] 2 3