Bekijk volle/desktop versie : Cocu stopt bij PSV :(



29-04-2007, 22:19
Phillip Cocu heeft vanmiddag zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld. De aanvoerder van de nieuwe landskampioen vertelde direct na het duel met Vitesse (5-1) dat hij niet meer voor PSV zal voetballen.

"Dit was mijn laatste wedstrijd voor PSV. Ik weet nog niet of ik nog wat anders ga doen, maar voor PSV was dit mijn laatste duel", stelde de aanvoerder van de Eindhovenaren.

Het slechte spel van de lichtstedelingen in de tweede seizoenshelft lag niet aan de instelling van de Eindhovenaren, vindt Cocu. "We hebben het vooral voetballend moeilijk gehad. Want ook bij de goede resultaten hebben we dit seizoen niet altijd goed gespeeld. Dat lag echter niet aan de instelling van de ploeg. We hebben een goede mentaliteit, dat heb je vandaag ook kunnen zien. Een pluim voor iedereen. Ook voor de trainer."

De ervaren middenvelder liet doorschemeren dat hij zijn carrière waarschijnlijk nog wel zal voortzetten, waarschijnlijk bij een buitenlandse club.

Cocu werd vandaag verrassend met PSV kampioen omdat koploper AZ in Rotterdam met 3-2 verloor van Excelsior. Door de 5-1 overwinning tegen Vitesse pakte de ploeg van trainer Ronald Koeman op doelsaldo de landstitel. Ajax kwam in Tilburg niet verder dan 2-0 tegen Willem II.

29-04-2007, 22:20


Philip bedankt!!!

29-04-2007, 23:49
Indd heeeel jammer! Het is me favoriete speler of all time! Ik ga em erg missen bij PSV! Ik hoop dat ie in het buitenland ook zo'n fantastische succes haalt!

PHILLIP BEDANKT!!! We houden van je in Eindhoven!

30-04-2007, 00:04
Jaa daar moet ik nog even over nadenken! Het is wel erg speciaal om in me o.t te staan Cocu heeft er het hele seizoen gestaan
Maar ik denk dat ik het wel weet.. als Gomes blijft dan mag hij volgend seizoen de eer krijgen!

30-04-2007, 10:01


Cocu is voor mij een zeer gerespecteerde voetballer..