Bekijk volle/desktop versie : Wat heb jij allemaal moeten laten sinds je getrouwd bent....??



29-04-2007, 19:17
Zid dames, vertel!

Wat is er veranderd in je leven sinds je getrouwd bent? Zijn er bepaalde dingen die je vroeger wel makkelijk kon doen, maar waar je man nu toch wel anders over denkt?

Bij mij is het toch wel een beetje mijn vrijheid. Vroeger kon ik gaan en staan waar ik wilde (uiteraard wel met grenzen). Manlief vindt dat nu toch niet altijd zo'n goed idee. Een beetje een jaloers mannetje (klinkt hier wel luchtig, maar is in werkelijkheid echt niet leuk ).

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs,
Samia

29-04-2007, 19:20


Bij mij is het andersom. Ik heb eindelijk lucht. Mijn moeder zat me altijd op mij hielen het was niet omdat ze me niet vertrouwde absoluut niet, het was omdat zij over alles en iedereen controle wou. Ze wou perfectie waardoor k vaak op me tenen moest lopen. Ghair Inshallah het is me moeder ze wou het allerbeste voor ons en dat is ook gelukt.

29-04-2007, 19:24
Niks veranderd gelukkig ik kan gaan en staan waar ik wil.

29-04-2007, 19:30

Citaat door noena73:
Niks veranderd gelukkig ik kan gaan en staan waar ik wil.


me too. is er alleen leuker op geworden!

29-04-2007, 19:45


Heb nog steeds mijn eigen zinnetje alhamdl.
Voor mij is mijn vrijheid eigenlijk hetzelfde gebleven. Ik kan gaan en staan waar ik wil. En mijn man ook met onze grenzen natuurlijk.
Ik hoef nooit echt toestemming te vragen (voordat ik getrouwd was wel) dat geeft wel weer een ander gevoel. Ook het 's avonds nog buiten zijn... vroeger was ik altijd bang dat je gezeik kreeg thuis en steeds met de gedachten dat ze dat niet goedkeuren. Nu kan ik zo lang blijven als ik wil...

Naar de toekomst toe denk ik dat dit meer zal veranderen ivm onze aankomende spruit. Ik zal deze dan meer op de 1e plaats moeten zetten, maar dat komt wel goed insa allah

29-04-2007, 20:33
Bij mij is het hetzelfde gebleven. We werden vrij gelaten en nu eigenlijk hetzelfde.

29-04-2007, 20:58

Citaat door email:
Bij mij is het hetzelfde gebleven. We werden vrij gelaten en nu eigenlijk hetzelfde.


sa3datek a oetshma inoe, sa3datekkk

29-04-2007, 21:04

Citaat door lief marokkaantje:
sa3datek a oetshma inoe, sa3datekkk


zeker sa3detek, jij ook, he? Hoe laat kom je me ophalen, gaan we ff koninginnennacht vieren in Utrecht

29-04-2007, 21:05
nou meid ik kan er wel over mee praten hoor.
ik heb zelf ook heel veel moeten inleveren..... ik weet niet of ik mijn man jaloers kan noemen of misschien is dat het ook wel. maar vaak komt het op mij over alsof hij de macht wil hebben..... moet alles aan hem vragen, vaak is ie het ergens ook niet mee eens. s avonds iets doen met iemand vind hij onzin en niet kunnen. dus als ik wel eens met een vriendin afspreek is het meestal overdag en dan nog vraagt ie hoe laat komt je thuis.
ik wordt er zo ontzettend moe van,.......af en toe vraag je je weleens of het wel waard is... af en toe heb ik echt het gevoel alsof ik naar lucht moet happen.

vreselijk..

29-04-2007, 21:06
ik kan me nog heel goed herinneren dat ik de eerste maanden heel bang was om LAAT ´thuis´ te komen.. en elke keer besefte ik me, onee ik ben nu getrouwd en ben met me man na een paar maanden ging dat gevoel wel over, en leek het alsof ik het altijd gewend was (vroeger moest ik natuurlijk altijd vroeg thuis zijn)

sinds de geboorte van koebeht inoe houdt ik me wel rekening met waar ik heen ga, en tot hoe laat... ik probeer er vaak rekening mee te houden

29-04-2007, 21:07

Citaat door Tarkahgirl:
nou meid ik kan er wel over mee praten hoor.
ik heb zelf ook heel veel moeten inleveren..... ik weet niet of ik mijn man jaloers kan noemen of misschien is dat het ook wel. maar vaak komt het op mij over alsof hij de macht wil hebben..... moet alles aan hem vragen, vaak is ie het ergens ook niet mee eens. s avonds iets doen met iemand vind hij onzin en niet kunnen. dus als ik wel eens met een vriendin afspreek is het meestal overdag en dan nog vraagt ie hoe laat komt je thuis.
ik wordt er zo ontzettend moe van,.......af en toe vraag je je weleens of het wel waard is... af en toe heb ik echt het gevoel alsof ik naar lucht moet happen.

vreselijk..


Ik herken je verhaal echt helemaal.....

29-04-2007, 21:12

Citaat door email:
zeker sa3detek, jij ook, he? Hoe laat kom je me ophalen, gaan we ff koninginnennacht vieren in Utrecht




29-04-2007, 21:15



Citaat door Tarkahgirl:
nou meid ik kan er wel over mee praten hoor.
ik heb zelf ook heel veel moeten inleveren..... ik weet niet of ik mijn man jaloers kan noemen of misschien is dat het ook wel. maar vaak komt het op mij over alsof hij de macht wil hebben..... moet alles aan hem vragen, vaak is ie het ergens ook niet mee eens. s avonds iets doen met iemand vind hij onzin en niet kunnen. dus als ik wel eens met een vriendin afspreek is het meestal overdag en dan nog vraagt ie hoe laat komt je thuis.
ik wordt er zo ontzettend moe van,.......af en toe vraag je je weleens of het wel waard is... af en toe heb ik echt het gevoel alsof ik naar lucht moet happen.

vreselijk..


Het lijkt me erg benauwend....maar hoe is hij dan met weggaan of zit hij altijd thuis.