Bekijk volle/desktop versie : Wij Marokkanen Zijn Hypocrieten!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4

04-08-2005, 11:37
Meid, heb je het nu nog niet door. Er zijn mensen met hersenen en anderen zonder. Probeer er toch eens een onderscheid tussen te maken. Niet alle Marokkanen zijn zo, dus je moet ze zeker niet over een lijn trekken.

23-04-2011, 09:19

Citaat door munt-thee:
.

Waarom zo oud topic naar boven halen?

23-04-2011, 09:37

Citaat door zahia21:
1 ding,wasila heeft gewoon gelijk, ik bedoel iedereeen maakt misbruik van mekaaar, dat is doodzonde. Maar goed,ieder zijn-haar mening
gegroet

ik weet niet waar jullie leven, maar heb daar geen moeite mee. Je bent er immers zelf bij en als je ziet dat iemand misbruik van je wil maken .
Niet iedereen over een kam scheren

23-04-2011, 09:38

Citaat door lala_amira:

zie nu pas dat die van 2005 is

23-04-2011, 11:03

Say hello to the world honey..

Je kan het niet oplossen, je moet er maar mee leren omgaan.

23-04-2011, 11:06

Citaat door virtual-lady:

zie nu pas dat die van 2005 is

Topic is van 2002

23-04-2011, 11:06

Citaat door munt-thee:
.

Verveelde je je?

23-04-2011, 11:31

Citaat door wassila:
ECHT WAAR, WIJ MAROKKANEN, IK HEB ER GEWOON GEEN WOORDEN MEER VOOR...

WIJ WILLEN EEN MOOIE AUTO, RIJK ZIJN, EEN MOOI HUIS, MOOIE KLEREN, DE MOOISTE VROUW NAAST ONZE ZIJDE, BLA BLA BLA......

ECHT DAT IS NIET MEER NORMAAL, MEIDEN MAKEN MISBRUIK VAN JONGENS EN JONGENS VAN ONS, WAAR IS DIE WEDERZIJDSE RESPECT GEBLEVEN?? EN WAT DENK JE OVER EERLIJKHEID, WE VERTELLEN DE ENE LEUGEN NA DE ANDERE....

ZO GAAN WIJ MET ELKAAR OM, DAN IS HET TOCH NIET ZO VREEMD DAT AUTOCHTONEN ONS OVER EEN KAM SCHEREN?? WIJ KOMEN NIET EENS OP VOOR ELKAAR LAAT STAAN DAT EEN AUTOCHTOON DAT DOET??!!

DUS MENSEN LIEG NIET ZOVEEL EN HEB RESPECT VOOR MEKAAR, HEB ELKAAR LIEF, WE ZIJN MAROKKANEN, WE MOETEN ALKAAR HELPEN EN VOOR MEKAAR KLAAR STAAN IN DEZE WERELD!!!

MAAR IK ZOU GRAAG JULLIE MENING WILLEN HEBBEN HIEROVER!!!

KUS,

WASSILA......

Schreeuwlelijk

23-04-2011, 12:33

Citaat door wassila:
ECHT WAAR, WIJ MAROKKANEN, IK HEB ER GEWOON GEEN WOORDEN MEER VOOR...

WIJ WILLEN EEN MOOIE AUTO, RIJK ZIJN, EEN MOOI HUIS, MOOIE KLEREN, DE MOOISTE VROUW NAAST ONZE ZIJDE, BLA BLA BLA......

ECHT DAT IS NIET MEER NORMAAL, MEIDEN MAKEN MISBRUIK VAN JONGENS EN JONGENS VAN ONS, WAAR IS DIE WEDERZIJDSE RESPECT GEBLEVEN?? EN WAT DENK JE OVER EERLIJKHEID, WE VERTELLEN DE ENE LEUGEN NA DE ANDERE....

ZO GAAN WIJ MET ELKAAR OM, DAN IS HET TOCH NIET ZO VREEMD DAT AUTOCHTONEN ONS OVER EEN KAM SCHEREN?? WIJ KOMEN NIET EENS OP VOOR ELKAAR LAAT STAAN DAT EEN AUTOCHTOON DAT DOET??!!

DUS MENSEN LIEG NIET ZOVEEL EN HEB RESPECT VOOR MEKAAR, HEB ELKAAR LIEF, WE ZIJN MAROKKANEN, WE MOETEN ALKAAR HELPEN EN VOOR MEKAAR KLAAR STAAN IN DEZE WERELD!!!

MAAR IK ZOU GRAAG JULLIE MENING WILLEN HEBBEN HIEROVER!!!

KUS,

WASSILA......

Ik heb niet zoveel met Marokkanen in Nederland, het enige wat we delen is dezelfde achtergrond, de meesten zijn verkaasd of vernegerd. Homo's en hoëren. Niks Marokkaans aan jullie.

23-04-2011, 16:29

Citaat door lala_amira:

weet niet

14-07-2011, 15:09
is dat zo ?

14-07-2011, 15:35
al is de topic zo oud.. (bijna 10 jaar geleden!), toch gaat dit nog steeds op...

14-07-2011, 15:40

Dat is dus een van de redenen waarom de ummah naar de klxte is! We hebben onze Deen in de steek gelaten, volgen onze lusten en begeertes en wat zijn de gevolgen? Mannen die vreemdgaan, vrouwen die met roddels huwelijken kapot maken, zwangere tieners, stelende straatjochies etc.

14-07-2011, 15:41

Citaat door Somayra_:
al is de topic zo oud.. (bijna 10 jaar geleden!), toch gaat dit nog steeds op...

Het gaat inderdaad nog steeds op helaas is het dus zelfs verdubbeld/vermeerderd de problemen vergelijken met 10 jaar geleden.

14-07-2011, 15:43

Citaat door OemTasakourt:
Dat is dus een van de redenen waarom de ummah naar de klxte is! We hebben onze Deen in de steek gelaten, volgen onze lusten en begeertes en wat zijn de gevolgen? Mannen die vreemdgaan, vrouwen die met roddels huwelijken kapot maken, zwangere tieners, stelende straatjochies etc.
Gevolg: vele echtscheidingen, kinderen die opgroeien in gebroken gezinnen, en dit heeft weer tot gevolg: vaak onopgevoede kids, kids met trauma's, achtergebleven ontwikkelingen bij kids... etc etc

Pagina's : 1 2 [3] 4