Bekijk volle/desktop versie : aan de schrijfsters en lezers van m.nl verhalen



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2007, 17:29
ik moet dit even kwijt willen de schrijvers en schrijfsters die niet kunnen schrijven alstublieft niet beginnen aan een verhaal alleen maar om wat te schrijven!!!
Willen jullie dat please over laten aan degene die het wel kunnen.
En aan de lezers van verhalen doen jullie me alstublieft een gunst en plaats geen reactie bij zo een droge verhaal waar je gelijk bij het lezen van de eerste stukje begint te geeuwen !
Ik word er zo moe van om hier dertien of elfjarige kinderen aan verhaaltjes te zien beginnen die geen context hebben noch enige normale inhoud .
En waar het alleen om ho eren ,neu ken , en jongens gaat gaan jullie je pubertijd ergens anders uitleven.
Ik bedoel maar ze hebben geen schrijftalent noch kunnen ze normaal Nederlands schrijven .
En bij sommige vraag ik me daadwerkelijk af of ze wel OOIT op school hebben gezeten zo wie ze hun verhalen schrijven.
Willen deze schrijvers aub iets nuttigs gaan doen bijvoorbeeld door met jullie barbiepoppen te gaan spelen,
en het schrijven aan echte getalenteerde schrijfsters en schrijvers hier over laten .
en aan sommige schrijvers waarvan de meeste dan ook werkelijke talent hebben .
als jullie een verhaal niet af kunnen of willen maken begin er dan niet aan .
als je ziet dat je niet genoeg tijd hebt want hoe verrassend het ook mag klinken een verhaal neemt nou maar veel tijd in beslag .
begin er niet aan want dat is niet fair tegenover de lezers.
Ok dat moest eruit oef het voelt zich goed aan om me hart eindelijk gelucht te hebben .

elfje

29-04-2007, 17:38


helemaal gelijk

29-04-2007, 17:45
ik weet dat ik gelijk heb
het is zwaar irritant om steeds van die stomme verhalen tegen te komen en waar de lezers nog nota bene op reageren met je bent een geweldige schrijfster ,je moet een boek maken en of het moet verfilmd worden .
hallo zijn jullie nog bij zinnen?
dat mens kan niet eens Nederlands schrijven en al helemaal geen zinnig verhaal in elkaar zitten ,en dan moet ze een boek in hun opinie publiceren? zijn jullie niet helemaal bij zinnen of hebben jullie nog nooit een echte verhaal gelezen .
een tip:een bibiliotheek pasje maak je gratis en in elke buurt is er wel één.

29-04-2007, 18:27
Jullie hebben allebei gelijk

29-04-2007, 18:35


Wie wilt schrijven, moet maar gaan schrijven. Wie wilt lezen, moet gaan lezen. Wie niet wil schrijven, doet dat niet. Wie niet wilt lezen, doet dat niet. Simpel zeg

29-04-2007, 18:37
als iedereen gaat schrijven komt we alleenmaar onzin, elfje heeft gelijk, laat het aan de mensen over die het kunnen!!!!

29-04-2007, 18:39

Citaat door DYG:
als iedereen gaat schrijven komt we alleenmaar onzin, elfje heeft gelijk, laat het aan de mensen over die het kunnen!!!!


29-04-2007, 19:04
toch vind ik dat bloemm gelijk heeft. ik bedoel als je iets niet wilt lezen dan lees je het toch niet! er zijn mensen die het wel leuk vinden om te lezen. het gaat ten slotte niet om het aantal spelfoutjes, maar of het verhaal wel goedloopt. waar elfje wel gelijk in heeft, is dat als je een verhaal niet kunt afmaken, dan moet je het ook niet schrijven, want wanneer je een verhaal begint te lezen, wil je ook weten hoe het afloopt. dan is dan oneerlijk van de schrijfster dat ze niet verder gaat, maar voor de rest vind ik het absoluut niet kunnen dat elfje sommige van ons kinderachtig behandeld. het is een beleding dat het je zegt dat we met poppen moeten gaan spelen. we zijn vrij om te doen wat we willen.

misschien had je gewoon even normaal kunnen zeggen wat je vind, zonder zo hard te doen!

en bij mij is er niks veranderd. ik ga gwn lekker verder met mijn verhaal!!


laters!!!

30-04-2007, 01:11

Citaat door DYG:
als iedereen gaat schrijven komt we alleenmaar onzin, elfje heeft gelijk, laat het aan de mensen over die het kunnen!!!!

je begrijpt tenminste wat ik bedoel sorry dat het hard klinkt maar het is toch echt waar de waarheid
Hey hallo dat zijn toch geen verhalen waar er staat bijvoorbeeld’ en my beuvrouw komt snel omhoog om te kloppen aan de deur ‘
de problemen zijn niet eens de spelfouten maar meer de manier van schrijfen
ik bedoel maar zo slecht Nederlands praat me oma niet eens zo wie het in somige verhalen staat
de mensen die zulke verhalen lezen zo wie de reacties die er bij staan zoals je schrijft geweldig meid je moet een boek publiceren
denken dat het de waarheid is ook nog, en dan heb je straks tientallen die een verhaal beginnen te schrijven in zo een Nederlands (niet dat het nu al niet het geval is )
omdat ze denken als zij (de schrijfster )zulke reacties krijgt wat krijg ik dan wel niet?
ik kan het beter dan haar (wat waarschijnlijk nog waar is ook een driejarige kan beter schrijven en contexten verzinnen )
zoals ik zei please laat het schrijven aan goede schrijfsters over please laat het rusten je hebt geen talent de waarheid komt nu maar altijd hard aan .

30-04-2007, 01:30

Citaat door jjust_mii:
toch vind ik dat bloemm gelijk heeft. ik bedoel als je iets niet wilt lezen dan lees je het toch niet! er zijn mensen die het wel leuk vinden om te lezen. het gaat ten slotte niet om het aantal spelfoutjes, maar of het verhaal wel goedloopt. waar elfje wel gelijk in heeft, is dat als je een verhaal niet kunt afmaken, dan moet je het ook niet schrijven, want wanneer je een verhaal begint te lezen, wil je ook weten hoe het afloopt. dan is dan oneerlijk van de schrijfster dat ze niet verder gaat, maar voor de rest vind ik het absoluut niet kunnen dat elfje sommige van ons kinderachtig behandeld. het is een beleding dat het je zegt dat we met poppen moeten gaan spelen. we zijn vrij om te doen wat we willen.

misschien had je gewoon even normaal kunnen zeggen wat je vind, zonder zo hard te doen!

en bij mij is er niks veranderd. ik ga gwn lekker verder met mijn verhaal!!


laters!!!

meid ik heb het toch helemaal niet over zo een soort verhaal als jij dat schrijft ik heb het over zo een soort verhaal als deze hieronder bv
jongens,ontmaagd,zwanger..verdriet kortom 1 go0dko0p hoxrtJe daT ik was!
en nou zeg me dat zulke verhalen helemaal te gek zijn en niet onnodig plaats innemen?hahaha


Citaat door x_nadiia_x:
het was 19:00uur we paktte de bus tot de station..daarna moesten we 10 minuten lopen..aangekOmen in de discOtheek....
we zaten met z`n 4e aan de bar en bestelde een drankJe! rond 20:00uur begon de egt party...en Me leven nar De heL!! we zaten met z`n alle 4 gelYk op de dansvloer te dansen lekker wiild....alle mensen konden zowat onze tieten en kont ziien..door het Jurkje....er kwam zo een mooie jongen langs en vroeg me te dans....we dansen lekker wiild we schuurde met elkaar...Ga je mee naar me appartementje zij hij niej veel later...ja graag maar ik ben hier met me v-diin! ik heb wel iemand voor der...




Citaat door x_nadiia_x:
lter in de avOnd stonden we op de dansvloer.....ik vond het behoorlijk saaii...todat de mooiste jongen me ten dans vroeg....niej veel later vroeg hy mij mee naar z`n appartement..ik stemde toe en ging met hem mee.....hij bracht me naar zijn bed...en gaf me een drankje...alsjeblieft lkkrtje..ahha lachte ik bedankt..ik dornk het in 1 x leeg...ik voelde me zwak en moe...en voordat ik het wist vile ik in slaap!! later in de vaond werd ik wakker : ik lag op bed zonder kldeing en nog wel vastgebonden.....ik hooorde nog wta lachbuie op de achtergond..helpp is daar iiemand? ja schatJ eik kom..ooh ben je wakker zY die jongen..euh jah..okj w8...om de beurt kwam er een man biinen hij deed wat geld in het Potje en paktte mij...het gekke was dat het geen pijn deed...er kwamen ongeveer 30man om mij te nexken....ik vond het best wel lekker eerlYk gezegd..maar goed toen d emannen weg waren..gaf die jongen me ene handdoek en gooide hij me op straat.....ik beseftte nog steeds niet wat er aan de hand was...maar gOed!...ik kwam iiemand tegen op staat..hij floot naar me een andere jongen hij zat in zyn auto..meis wat is er aan de hand vroeg hij me bezorgt?? ik ben er uit gegooiid door me vriend..ik zat te douchen en toen moest ik weg..lulde ik me er uit! meis kom ff in me auto....ik d8 dta ik die jongen kon vertrouwen en dus liep ik met hem mee.......toen ik voor bij hem in de auto zat!...deed hij z`n hand op mijn beeen....we raaktte aan d epraat over school en thuis....hij gign stap voor stap naar boven tot hij bij me krxxs kwam....hmmmm geilde hij wat is diit hier..euh Hou op schreeuwde ik diit wil ik niej...mhmmmm geill sletJe en hij begon me te xxxxxxxx ik probeerd eme weg te duwen maar het luktte niet!!...hij klaptte d etsoel naar achter en haalde de handdoek weg...hij begon aan me tieten te likken en te zuigen daarna ging hij steeds naar beneden....ik huilde van Pyn..hoe had ik dit nou laten gebeuren d8 ik....maar die jongen zat aan me..ik genoot er eerlyk gezegd wel van.....ik kreunde en kreunde totdat iiemand op het ruitje kloptte....hej gabber!! hej brada iit je weer je chiky af te lebberen..Jah man wil je helpen..jaa cCeker!! waat 2-personen als of fdat daar binnen niet erg genoeg was....om de beurt gaven ze me ene beurt..ik vond het vreselijk net dat ik steeds de deur open wou doen hielden ze me tegen...nadat ze klaar waren gooiide hij me op straat....ik hoorde ze nog lacHen...de jongens staptte uit!! w8 sorrie kom ff dat was onze bedoeling niej...en weer traptte ik zyn gladde praatjes. ik staptte de auto in.. die andere jongen kwam naast me ziiten net dat hij me wou zoenen..keek hij verschriikt op...Fatiha ben jij dat?? SHIT wiie ben jij?? xxxx en hij verkocht me een klap ik ben je oom xxxx.....waatt...hij deed de lampje van de auto aan...waattttt oo ooom DRIS

30-04-2007, 02:07
Niet iedereen is perfect met alles, sommige schrijven wel verhalen met typfouten of overbodige woorden noem maar op. kan gebeuren toch? of ze vinden Zo TyPeN hEeL mOoI. En diegene die meestal een verhaal schrijft vind het leuk, diegene wilt zich uiten, het met andere delen. als je je irriteerd aan de manier waarop diegene het typt of op de foute die sommige mensen maken moet je altijd als eerste bij jezelf beginnen. En als je het zo erg vind dan ga je toch een andere verhaal lezen

30-04-2007, 02:20
Je hebt helemaal gelijk

Maar de meeste zijn zelfs niet realistisch

Ze hebben elkaar 1 keer ontmoet en ze zijn al verliefd en kunnen aan niemand anders meer denken en denken al dat het hun droomvrouw/droomman hebben ontmoet...
Of omdat die personage 1 keer naar een ander meisje heeft gekeken, liggen ze heel de dag in hun bed te huilen met de vraag....Hoe heeft hij mij dit kunnen aandoen???

Of....

Een hele beschrijving wat ze aandeden

en ik ging naar de stad en ik had een roos truitjes aan met mijn lichte jeans met mijn roze puntschoenen en men haar los in krullen tot aan men schouders terwijl ik lichtopgemaakt was

Maaar....

Je hebt natuurlijk sommige verhalen die ik echt goed vond!!!!

30-04-2007, 09:39


Veel mensen zijn zo begonnen:
Piet loopt naar de bakker en toen kwam hij kees tegen.
Piet: Dag kees!
Kees: Hoiii wat doe jij nou hier.
Piet: Klootzak,

En na een paar maanden door geschreven te hebben.
Hebben ze ervaring opgedaan en schrijven ze nu prachtige verhalen.

Ik meen het serieus.

Maar oké, iedereen is dus vrij om te doen wat hij of zij wilt.

Wie bepaalt of het een goed verhaal is?
Iedereen zijn eigen mening.

30-04-2007, 10:30

Citaat door elfje22:
meid ik heb het toch helemaal niet over zo een soort verhaal als jij dat schrijft ik heb het over zo een soort verhaal als deze hieronder bv
jongens,ontmaagd,zwanger..verdriet kortom 1 go0dko0p hoxrtJe daT ik was!
en nou zeg me dat zulke verhalen helemaal te gek zijn en niet onnodig plaats innemen?hahaha



Die stukken die je net plaatste zijn inderdaad onzin. Slecht geschreven en ook niet echt realistisch.
Ik vind het ook jammer dat iedereen maar wat begint. Soms trekt een titel je aan, ga je kijken en blijkt het echt een slecht verhaal zijn. Daarom lees ik hier ook bijna nooit een verhaal. Ik schrijf alleen

30-04-2007, 10:41
o ja en eerlijk soms verpest de titel al het verhaal. Er staat precies wat er in het verhaal gaat gebeuren.

ps misschien vinden jullie de mijne ook niks Denk dat elke schrijfster die van haar heel mooi vind Ikzelf vind de mijne namelijk mooi en leuk

Pagina's : [1] 2 3