Bekijk volle/desktop versie : Aaaaaaaagggggghhhhhh....



Pagina's : [1] 2

29-04-2007, 17:20
ASSALAAM ALLEMAAL,

Wil alleen effe.. mijn hart luchten!!!!!!!! IK WORDT GEK het is hartstikke mooi weer buiten en ik zit binnen!! Nu vind ik het niet erg om een keer thuis te blijven. Maar ik ben altijd thuis in het weekend, en als het een lang weekend is net als deze wordt ik helemaal gek. Mijn man wil nooit wat gaan doen, wil alleen thuis zitten. Vind ik 9 van de 10 keer niet erg.

Maar als de hormonen van de rode kruis bezig zijn kan ik het allemaal niet hebben, dan heb ik zin om de boel kort en klein te slaan hier in huis. En laten we het dan niet hebben over mister himself dan kan ik em niet eens zien of luchten en aangezien hij ook nergens heen gaat en weet je hoe meneer hiermee omgaat dan?? hij gaat mij negeren denkt dan dat het probleem zo vanzelf oplost.

Nu, zul je denken ewa doe niet zo moeilijk en ga zelf weg. Maar dan zegt hij nee, we gaan samen of we gaan niet. en als ik vraag of we ergens naartoe gaan zegt hij: je wilt altijd weg weg, blijf een beetje thuis. en dan ga ik hard nadenken wanneer ik voor het laats weg ben geweest. en dan denk ik oja vrijdag met boodschappen samen met hem. Tuurlijk.... zo vaak ga ik weg (uitgezonderd mijn fulltime baan).

Zo.........dat lucht al een beetje op..........bedankt voor het luisteren

29-04-2007, 17:23




graag gedaan

29-04-2007, 17:25
Een lekker slagroom ijsje zal je goed doen....
Helpt mij ook als rode kruis bij me langs komt....

29-04-2007, 17:28
Samen uit samen thuis

29-04-2007, 17:29


Wat zit hij heel de dag thuis te doen? Een echte huisman dus

29-04-2007, 17:38
Meiden bedankt voor de reactie. O.....doenya25 is een goed idee maar roomijsje moet ik voor de deur uit en als ik eens zeg ik heb trek in een ijsje zullen we er een gaan halen? kijkt hij me aan alsof we een ticket moeten boeken om naar de noordpool te gaan voor dat ijsje.

29-04-2007, 17:40

Citaat door asyarosa:
ASSALAAM ALLEMAAL,

Wil alleen effe.. mijn hart luchten!!!!!!!! IK WORDT GEK het is hartstikke mooi weer buiten en ik zit binnen!! Nu vind ik het niet erg om een keer thuis te blijven. Maar ik ben altijd thuis in het weekend, en als het een lang weekend is net als deze wordt ik helemaal gek. Mijn man wil nooit wat gaan doen, wil alleen thuis zitten. Vind ik 9 van de 10 keer niet erg.

Maar als de hormonen van de rode kruis bezig zijn kan ik het allemaal niet hebben, dan heb ik zin om de boel kort en klein te slaan hier in huis. En laten we het dan niet hebben over mister himself dan kan ik em niet eens zien of luchten en aangezien hij ook nergens heen gaat en weet je hoe meneer hiermee omgaat dan?? hij gaat mij negeren denkt dan dat het probleem zo vanzelf oplost.

Nu, zul je denken ewa doe niet zo moeilijk en ga zelf weg. Maar dan zegt hij nee, we gaan samen of we gaan niet. en als ik vraag of we ergens naartoe gaan zegt hij: je wilt altijd weg weg, blijf een beetje thuis. en dan ga ik hard nadenken wanneer ik voor het laats weg ben geweest. en dan denk ik oja vrijdag met boodschappen samen met hem. Tuurlijk.... zo vaak ga ik weg (uitgezonderd mijn fulltime baan).

Zo.........dat lucht al een beetje op..........bedankt voor het luisteren

Wees blij,jij zit alleen dit weekend binnen..
ik zit al ruim 2 weken binnen

29-04-2007, 17:43
Welk weekend deze?? ik verheug mij niet eens meer op het weekend, want dan weet ik dat ik alleen maar van kamer naar kamer loop in huis.

Meid waarom zit jij al 2 weken thuis?? als ik mag vragen??

29-04-2007, 17:47

Citaat door asyarosa:
ASSALAAM ALLEMAAL,

Wil alleen effe.. mijn hart luchten!!!!!!!! IK WORDT GEK het is hartstikke mooi weer buiten en ik zit binnen!! Nu vind ik het niet erg om een keer thuis te blijven. Maar ik ben altijd thuis in het weekend, en als het een lang weekend is net als deze wordt ik helemaal gek. Mijn man wil nooit wat gaan doen, wil alleen thuis zitten. Vind ik 9 van de 10 keer niet erg.

Maar als de hormonen van de rode kruis bezig zijn kan ik het allemaal niet hebben, dan heb ik zin om de boel kort en klein te slaan hier in huis. En laten we het dan niet hebben over mister himself dan kan ik em niet eens zien of luchten en aangezien hij ook nergens heen gaat en weet je hoe meneer hiermee omgaat dan?? hij gaat mij negeren denkt dan dat het probleem zo vanzelf oplost.

Nu, zul je denken ewa doe niet zo moeilijk en ga zelf weg. Maar dan zegt hij nee, we gaan samen of we gaan niet. en als ik vraag of we ergens naartoe gaan zegt hij: je wilt altijd weg weg, blijf een beetje thuis. en dan ga ik hard nadenken wanneer ik voor het laats weg ben geweest. en dan denk ik oja vrijdag met boodschappen samen met hem. Tuurlijk.... zo vaak ga ik weg (uitgezonderd mijn fulltime baan).

Zo.........dat lucht al een beetje op..........bedankt voor het luisteren


Mannen ook heh je kan niet zonder en niet met ze.

Ik ben blij dat ik weer binnen ben nu heb het koud, het waait hard.

En maak je niet druk meid, hij bedoeld het vast goed

29-04-2007, 17:52
Als ik op mijn man ga wachten kan ik lang wachten

We hebben alleen de zondag... ben net naar de stad geweest met hem en dat was al heel wat

Nee hoor... als hij thuiskomt heb ik alles al gedaan wat ik wil doen.

29-04-2007, 18:20
Mijn god, de hele dag thuis zitten met je man terwijl het mooi weer is! Daar zit wat los in die bovenkamer van hem

Mohiem, wat jij moet doen is gewoon lekker thuis op de bank liggen en je lekker vervelen, en hem negeren punt.

Dan ziet hij wel hoe saai het thuis is!

29-04-2007, 18:25
Erg hoor, zoveel mannen die nergens heen gaan, niks willen doen of nog erger, het hort opgaan terwijl de vrouw maar thuis zit te creperen

Ik krijg het doodsbenauwd bij het idee alleen al niet naar buiten te mogen of kunnen, petje af voor de meiden die 24u 7dgn per week thuis zitten. RESPECT!!

29-04-2007, 18:29



Citaat door insaan_3aadi:
Erg hoor, zoveel mannen die nergens heen gaan, niks willen doen of nog erger, het hort opgaan terwijl de vrouw maar thuis zit te creperen

Ik krijg het doodsbenauwd bij het idee alleen al niet naar buiten te mogen of kunnen, petje af voor de meiden die 24u 7dgn per week thuis zitten. RESPECT!!




Je hebt gelijk!
Trouwens ik vind je aardige meid Insaan_3aadi. Ik heb het gemerkt in deze paar dagen dat ik nieuw ben


29-04-2007, 18:31

Citaat door DeWillekeurige:

Je hebt gelijk!
Trouwens ik vind je aardige meid Insaan_3aadi. Ik heb het gemerkt in deze paar dagen dat ik nieuw ben





Daar denken sommigen toch wel anders over

Dank je wel schat, ik ken je niet maar vind je nu al lief

29-04-2007, 18:35

Citaat door insaan_3aadi:


Daar denken sommigen toch wel anders over

Dank je wel schat, ik ken je niet maar vind je nu al lief


Graag gedaan hoor

Ach wat andere mensen er van denken boeit niettttt. (uitzondering ikke )

Thalla Frasek.

Pagina's : [1] 2