Bekijk volle/desktop versie : heb ik het slecht aangepakt???



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-04-2007, 11:41
heb ik het slecht aangepakt???

--------------------------------------------------------------------------------

mijn zoontje van 5 speelde op het balkon
de onder buurvrouw sorinamiya echt een slechte mens met een grote mond
heeft hekel aan mij
terwijl ik heel vriendelijk was tegen alle buren van me.
maar even terug mijn zoontje spuugde naar beneden (niet goed natuurlijk)
zij stond in haar balkon dus kwaM op haar blos ik was even bezig ik had mijn zoontje natuurlijk niet gezin dat hij dat heeft gedaan .
maar zij komt naar boven bonken op mijn deur en schreuwen zodat iedereen het hoorde ze zegt kijk wat die jochi van heeft gedaan
dus ik riep mijn zoontje en zij heb je dat gedaan
hij begon tehuilen en zeg mama heb het niet expres gedaan
sorry sorry zal het nooit meer doen ik zij je hebt straf nu naar je kamer
maar zij bleef maar schrewen en toen gooide ze die blos van haar over me heen en zij was hem maar toen was ik echt boos want ik wou tegen haar zegen kom ik zal hem wasen voor je maar omdat ze zo deed en het over me heen gooide ze liep weg ik pakte die blos een gooiede die naar haar en deed deur dicht .
nu heb ik toch beetjes spijt heb ik slecht gehandeld ??

29-04-2007, 11:43


Je buurvrouw heeft ook slecht gehandeld want als iemand zo naar mij gaat schreeuwen zou ik het zelfde gedaan hebben.

Het was een kind je hebt het niet gezien, je hebt hem straf gegeven maar zij moest ook niet zo doen.

Wat is een blos een bloes ofso?

29-04-2007, 11:43
je zoontje heeft toch sorry gezegd en ze ziet dat hij straf heeft dan moet ze niet verder zeuren....ik zou het ook niet voor haar wassen als ze zo zou doen!

29-04-2007, 11:44
dank jullie wel want ik ziet toch met een schuld gevoel . ja ik bedoel bloes hhh

29-04-2007, 11:45


uhmm....niemand mag zo tegen me schreeuwen

ikz ou der blouse van het balkon af hebben gegooid...laat haar maar komen...kinderen zijn kinderen tsssssss

ik zeg je maak haar 1 keer goed bang en je uzlt geen last meer van hara hebben.

29-04-2007, 11:45
euhm.....heen en weer gooien van een blouse door volwassen vrouwen??

29-04-2007, 11:47

Citaat door 3ain7amra:
heb ik het slecht aangepakt???

--------------------------------------------------------------------------------

mijn zoontje van 5 speelde op het balkon
de onder buurvrouw sorinamiya echt een slechte mens met een grote mond
heeft hekel aan mij
terwijl ik heel vriendelijk was tegen alle buren van me.
maar even terug mijn zoontje spuugde naar beneden (niet goed natuurlijk)
zij stond in haar balkon dus kwaM op haar blos ik was even bezig ik had mijn zoontje natuurlijk niet gezin dat hij dat heeft gedaan .
maar zij komt naar boven bonken op mijn deur en schreuwen zodat iedereen het hoorde ze zegt kijk wat die jochi van heeft gedaan
dus ik riep mijn zoontje en zij heb je dat gedaan
hij begon tehuilen en zeg mama heb het niet expres gedaan
sorry sorry zal het nooit meer doen ik zij je hebt straf nu naar je kamer
maar zij bleef maar schrewen en toen gooide ze die blos van haar over me heen en zij was hem maar toen was ik echt boos want ik wou tegen haar zegen kom ik zal hem wasen voor je maar omdat ze zo deed en het over me heen gooide ze liep weg ik pakte die blos een gooiede die naar haar en deed deur dicht .
nu heb ik toch beetjes spijt heb ik slecht gehandeld ??


meid je hebt juist gehandeld, meskien voor je zoontje ik had allang de deur dicht gegooid als ze zo schreeuwde vooral als je kind erbij is kinderen halen nu eenmaal streken uit!!!! en sorry maar niemand moet tegen mijn gaan schreeuwen, doe ff normaal beetje respect

29-04-2007, 11:48
Geloof me,er gebeuren echt hele rare dingen...Sommige hebben kids en vraag me af,waar blijft de goeie opvoeding??...Als ik die kids om me heen kijken/zie,wat ze allemaal uitspoken,word ik soms niet goed van..

29-04-2007, 11:48
mijn zoontje zit nog steeds in de kamer hij mag er nu niet uit van mij .

29-04-2007, 11:49
Ik zou haar allaaaaaaaaang hebben weggeschopt.. geneens de deur openen opsjouten met zulke lui!
Kan toch gebeuren met kids

29-04-2007, 11:49

Citaat door 3ain7amra:
dank jullie wel want ik ziet toch met een schuld gevoel . ja ik bedoel bloes hhh

Probeer je kind duidelijk te maken,dat het niet goed is...recht je maar op je kind en laat je buurvrouw maar kletsen..

29-04-2007, 11:51

Citaat door OemAbdoellah:
Ik zou haar allaaaaaaaaang hebben weggeschopt.. geneens de deur openen opsjouten met zulke lui!
Kan toch gebeuren met kids

Lieve schat kids worden ook groot...van spugen naar iets iets groots...dat is een grote fout,die de meeste maken..''het is maar een kind''

29-04-2007, 11:54


Ten eerste zou je je zoontje erop wijzen wat hij fout heeft gedaan en wáárom hij naar zijn kamer moest....
Hem even duidelijk maken dat hij niet naar beneden moet spugen, is sowieso geen manier...
En tweede je moet geen spijt hebben naar hoe je hebt gehandeld, naar mijn mening heb je het goed gedaan, je zoontje heeft zijn excusses aangeboden.
Laat die buurvrouw lekker razen... háár blouse wassen? het is nog
een kind hoor, wat schreeuwt ze nou, ewa safie...

29-04-2007, 11:55

Citaat door Doenya25:
Ten eerste zou je je zoontje erop wijzen wat hij fout heeft gedaan en wáárom hij naar zijn kamer moest....
Hem even duidelijk maken dat hij niet naar beneden moet spugen, is sowieso geen manier...
En tweede je moet geen spijt hebben naar hoe je hebt gehandeld, naar mijn mening heb je het goed gedaan, je zoontje heeft zijn excusses aangeboden.
Laat die buurvrouw lekker razen... háár blouse wassen? het is nog
een kind hoor, wat schreeuwt ze nou, ewa safie...


29-04-2007, 11:56
Ja sokhran dames Ja ik probeer alletijd hem teleren om
mensen terespecteren en hen nooit mag uit schelden
ik laat hem nooit alleen naar buiten zodat hij niet het slechte voorbeeld
overneemt van de kinderen op straat want ik hoor op straat de ergste vieze woorden.
maar hij smeekt me nu van uit de kamer en zegt wallah heb het niet exspers gedaan het was niet voor haar bedoeld.
maar ik hou vol hij blijf daar een uur

Pagina's : [1] 2 3 4 5