Bekijk volle/desktop versie : Bekeren



Pagina's : [1] 2

28-04-2007, 22:28
Hey allemaal,

Ik wil me bekeren tot moslim, ben er momenteel erg mee bezig en wil graag een nieuwe naam, weten jullie een mooie naam met de betekenis daarvan? Thanx alvast

28-04-2007, 22:40


Masha allah ..

ik vind Nour,Nouhaila,Oumaima,Shaima,Youssra & Chirihan wel mOoie namen ..

28-04-2007, 22:45
Heb je ook de betekenis van de namen? Dat vind ik wel belangrijk

28-04-2007, 22:52
Salam aaleikoem, ik ben Nederlandse en wil me ook bekeren insha Allah. Ik wil mijn naam daarintegen niet veranderen, maar dat terzijde. Ik heb hier een naam die ik persoonlijik heel mooi vind.

Zahabiya En het betekend goud.

28-04-2007, 22:53


Bedankt voor het helpen, heb je misschien een site of iets dergelijks waar ik namen met betekenissen kan bekijken? en wat is de reden dat je je naam niet wilt veranderen als ik vragen mag?

28-04-2007, 23:00

Citaat door Lady_21:
Bedankt voor het helpen, heb je misschien een site of iets dergelijks waar ik namen met betekenissen kan bekijken? en wat is de reden dat je je naam niet wilt veranderen als ik vragen mag?



Salaam de site is: http://www.muslim-names.co.uk/

Ik wil mijn naam niet veranderen omdat ik dat zielig vind voor mijn ouders, ik wil misschien wel een tweede naam kiezen zodat moslims mij bij een islamitische naam kunnen noeman.

28-04-2007, 23:01

Citaat door Lady_21:
Bedankt voor het helpen, heb je misschien een site of iets dergelijks waar ik namen met betekenissen kan bekijken? en wat is de reden dat je je naam niet wilt veranderen als ik vragen mag?



Salaam de site is: http://www.muslim-names.co.uk/

Ik wil mijn naam niet veranderen omdat ik dat zielig vind voor mijn ouders, je veranders al zo erg, en dan ook nog eens een andere naam, dat is echt een schok voor hen. ik wil misschien wel een tweede naam kiezen zodat moslims mij bij een islamitische naam kunnen noemen.

28-04-2007, 23:02
Ik ga nu weg maar als je meer wilt weten kun je me pmmen. (K)

28-04-2007, 23:07
Thanx voor je hulp, ik vind juist als ik al zoveel verander dat een andere naam (moslim naam) er wel bij hoort, maar dat is voor iedereen anders

29-04-2007, 15:30

Citaat door haiifa_lover:
waarom plaats je die topic eigenlijk hier heb toch niks met sex te maken



misschien omdat in deze hoekje veel mensen komne

29-04-2007, 16:08
jah ik vind ook waaarom plaats je dat dan hier

idd er komen hier veel mensen maar dan mensen die jou nutteloos gaan helpen beter ga je naar islam en ik en dergelijke daar ga je meer serieuze reacties krijgen en staan er zat sites met moslimnamen en veel meer


gegroet

29-04-2007, 20:28
Assalaam oe alaikoum,

Beste zuster, allereerst wil ik je welkom heten in de Islaam incha Allah! Het doet me altijd goed om te horen dat mensen de weg naar Allah hebben (terug)gevonden, wa alhamdoelilah.

Ik zie dat een andere zuster je al een link had gegeven, misschien heb je ook nog iets aan de volgende website:http://www.risala.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Veel succes verder, en mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben omtrent je bekering, dan kan/mag je me altijd pm`en.

Ma3a salama,
L_R

29-04-2007, 21:52


Heel lief, thanx voor je bericht.

30-04-2007, 17:08
Mash'Allah !! Welkom in de islam, de enige juiste godsdienst ..

ik zou een naam nemen, die het dichtst bij je originele naam aanleunt

Vb. Annelies > Anissa

Snap je ?

30-04-2007, 17:40
Ik vind Fatima een mooie naam ,Lady 21 (binnenkort insha allah onze uster)
En allah leid naar zijn licht wie hij wil

Pagina's : [1] 2