Bekijk volle/desktop versie : Hoe Kan Ik Hem Laten Merken Dat Ik Al Een Tijdje Van Hem Hou????



Pagina's : [1] 2

28-04-2007, 18:41
SALLAAM
ik heb een vraagje en alle advies is welkom. ik vind een jongen al een helle lang tijd leuk, laat ik het maar zo zeggen 2 jaar lang. we hadden eerst een tijdje contact via msn maar dat is ook gestopt. Hoe kan ik hem laten merken dat ik hem al een tijdje leuk vindt. Ik zou graag jullie advies willen, alvast bedankt.

28-04-2007, 18:45


........??????????? wat denken jullie wat ik moet doen. Ik weet niet of het ook wederzijds is maar ik zie wel een toekomst in ons temiste dat denk ik. ik wacht nog altijd dat hij de eerste stap zet.

28-04-2007, 18:46
Vraag hem wat hij van jou vind.. Of probeer er achter te komen succes

28-04-2007, 18:47
dankje ik wil daT OK zo graag weten maar ik weet zelf niet hoe??

28-04-2007, 18:49


probeer er dan achter te komen via via.....Laat iemand vragen hey wat vind je van naja laten we zegen tarum ahhah en ken je nm wel in het echt ?? want het klikt wel heel vaag allemaal

28-04-2007, 18:50
Als hij jou leuk vindt.. laat hij het jou wel blijken.. Jij hoeft niks te doenn!

28-04-2007, 18:51
tuurlijk ken ik hem in het egt ik had zijn msn via via toen heb ik hem toegevoegd en zo zijn we in contact gekomen en hij weet wie ik ben en als ik hem zie op straat groeten we elkaar maar daar bijft het ook bij

28-04-2007, 18:52
nee ze moet wel wat doen ... straks zijn we weer 10 jaar verder ... is meskiena bejaard opent ze weer een topic over hem !
Ik vind iemand al 50 jaar leuk hoe kan ik laten weten dat het wederzijds is hahaha

28-04-2007, 18:53
als je m weer ziet zeg hey wanneer gaan we weer wat leuks doen / afspreken lijkt me gezellig en dan kijk je hoe hij reageert!

28-04-2007, 19:23

Citaat door model:
probeer er dan achter te komen via via.....Laat iemand vragen hey wat vind je van naja laten we zegen tarum ahhah en ken je nm wel in het echt ?? want het klikt wel heel vaag allemaal
MURAT

28-04-2007, 19:25

Citaat door ala_dounia:
MURAT

wie is murat

28-04-2007, 19:26
jah maar tsel julli eens voor hij zeggt nee moet ik het niet rustog bij rustig aan doen dus voorzichtig laten merken day ik hem leuk vindt

28-04-2007, 19:39


hij moet jou achterna lopen niet jij hem wat dacht je daarvan

28-04-2007, 19:41

Citaat door tarum:
SALLAAM
ik heb een vraagje en alle advies is welkom. ik vind een jongen al een helle lang tijd leuk, laat ik het maar zo zeggen 2 jaar lang. we hadden eerst een tijdje contact via msn maar dat is ook gestopt. Hoe kan ik hem laten merken dat ik hem al een tijdje leuk vindt. Ik zou graag jullie advies willen, alvast bedankt.



Vragen om of hij een keer wat wil doen.

dan neem je hem mee bijvoorbeeld, met zondsondergang naar strand.

lkkr een wandeling maken en zondsondergang kijken.....dan moet je zijn handje pakken... de rest gaat wel vanzelf

28-04-2007, 19:44

Citaat door Larache86:
Vragen om of hij een keer wat wil doen.

dan neem je hem mee bijvoorbeeld, met zondsondergang naar strand.

lkkr een wandeling maken en zondsondergang kijken.....dan moet je zijn handje pakken... de rest gaat wel vanzelf

hhaha dankje voor de advies maar lijk ik dan niet zoon goedkoop meisje jij als jongen moet toch weten hoe je het kan laten merken wat zal jij willen als een meisje jouw leuk vindt joe moet ze het aan je laten merken

Pagina's : [1] 2