Bekijk volle/desktop versie : Verkeerde voorspelling echo?? Hoor dit steeds vaker jullie ook?



Pagina's : [1] 2

28-04-2007, 09:55
Hallo dames,

wij zijn gezegend met twee mooie gezonde kinderen en nu een derde op komt Alhamdullilah. Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben wilde ik iedere keer geslacht al van te voren weten en dat is ook zo uitgekomen, bij dit kindje konden ze het niet met zekerheid zeggen al leek het meer een meisje, hij kon geen balletjes zien, maar nu hoor en lees ik steeds vaker dat ze het soms echt verkeerd voorspellen. Wie heeft hier ook ervaring mee???

28-04-2007, 10:01


Bij ons was het 99 procent dat het een jongen zou worden en dat is het ook geworden.Je zag heel duidelijk zijn geslachtdeel bij 20 weken

28-04-2007, 10:04

Citaat door achermijnpc:
Bij ons was het 99 procent dat het een jongen zou worden en dat is het ook geworden.Je zag heel duidelijk zijn geslachtdeel bij 20 weken


Dat was bij mijn zoon ook zo, alleen hoor ik vaak dat bij een meisje vaak verkeerd wordt voorspeldt, dat ze de balletjes niet kunnen zien omdat ze tussen de benen zitten of zo.....

28-04-2007, 10:08

Citaat door doenja_18:
Amp, ging jij nie naar BE?

ben morgen in M



Mijn man moet nog een auto regelen van zijn broertje en die slaapt nog we moeten echt dringend een auto kopen pfff

Denk dat we rond de middag gaan.


Ohh leuk kom je naar je nichten

28-04-2007, 10:11


bij mij kon je het heel goed zien dat het een jongetje zou worden.

28-04-2007, 10:16

Citaat door bruidje:
Hallo dames,

wij zijn gezegend met twee mooie gezonde kinderen en nu een derde op komt Alhamdullilah. Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben wilde ik iedere keer geslacht al van te voren weten en dat is ook zo uitgekomen, bij dit kindje konden ze het niet met zekerheid zeggen al leek het meer een meisje, hij kon geen balletjes zien, maar nu hoor en lees ik steeds vaker dat ze het soms echt verkeerd voorspellen. Wie heeft hier ook ervaring mee???


Wat maakt het uit, wat ze voorspellen??? Wees blij dat je gezegend wordt met een kind.
In de islam mag je niet eens het geslacht vragen als je een voorkeur hebt.

28-04-2007, 10:26

Citaat door nasima30:
Wat maakt het uit, wat ze voorspellen??? Wees blij dat je gezegend wordt met een kind.
In de islam mag je niet eens het geslacht vragen als je een voorkeur hebt.



Ik heb als eerste aangegeven dat wij ons gezegend voelen met onze kinderen en dat wij Alhamdulllilah weer een kindje verwachten, waaruit maak jij dan op dat ik een voorkeur heb?

Zover ik weet is het niet verboden om het geslacht te vragen bij een echo. Het geslacht ligt al vast bij de versmelting van de cellen dus invloed heb je er toch niet meer op..........

28-04-2007, 10:31

Citaat door Atlas_Gebergte:
bij mij kon je het heel goed zien dat het een jongetje zou worden.


Jouw zoon is nu denk ik echt een mannetje, maar wilde je nog feliciteren. Heerlijk zo een klein mensje van jullie tweeen he.

Bij jongens is het vaak wat duidelijker al hebben ze bij mijn tante in Duitsland een jongen voorspeldt en kreeg ze een prachtige dochter........

28-04-2007, 10:47
als de ze het geslachtsdeel moeilijk te zien krijgen na 6 maanden dan is het een meisje. als de gyn jouw vraagt op 4.5 maanden of 5 maanden of vroeger, wil je het geslacht weten, dan is het met zekerheid een jongetje. zo heb ik het altijd ervaren. het kan anders zijn bij anderen, maar ik kom het altijd op die manier te weten alvorens de dokter gaat zeggen wat het is

28-04-2007, 11:37

Citaat door chel7a_styl15:
als de ze het geslachtsdeel moeilijk te zien krijgen na 6 maanden dan is het een meisje. als de gyn jouw vraagt op 4.5 maanden of 5 maanden of vroeger, wil je het geslacht weten, dan is het met zekerheid een jongetje. zo heb ik het altijd ervaren. het kan anders zijn bij anderen, maar ik kom het altijd op die manier te weten alvorens de dokter gaat zeggen wat het is


Bij mijn eerste konden ze het met vier maanden voorspellen, jongetje en tweede ook met vierenhalve maand een dochter.........

28-04-2007, 11:44

Citaat door bruidje:
Ik heb als eerste aangegeven dat wij ons gezegend voelen met onze kinderen en dat wij Alhamdulllilah weer een kindje verwachten, waaruit maak jij dan op dat ik een voorkeur heb?

Zover ik weet is het niet verboden om het geslacht te vragen bij een echo. Het geslacht ligt al vast bij de versmelting van de cellen dus invloed heb je er toch niet meer op..........


Waarom houdt die vraag jou dan bezig??

28-04-2007, 11:49
Je kan deze vraag alleen aan je gynaecoloog stellen.

Wij kunnen deze vraag niet voor je beantwoorden.

We kunne wel zeggen van bij mijn tante , bij mijn oma...of je zelfs statitieken geven van hoevaak ze het mis of goed hebben...

Dat zegt nog niks over jouw situatie, dus terug naar de gyno als je het echt wil weten..en anders even wachten tot je bevallen bent, dan zie je het meteen.

28-04-2007, 11:52



Citaat door nasima30:
Waarom houdt die vraag jou dan bezig??

ik vind het interessant, mijn buurvrouw heeft een roze kamer ingericht, haar zoon!! kwam in een roze pakje uit het ziekenhuis door drie artsen verkeerd voorspeld wil weten wie dat ook heeft meegemaakt.

Nogmaals ik heb geen voorkeur, alleen wensen voor een gezond kind InschaAllah, zou je mijn persoonlijke situatie en medische geschiedenis kennen zou je hier niet aan twijfelen.

28-04-2007, 11:55

Citaat door mmu2:
Je kan deze vraag alleen aan je gynaecoloog stellen.

Wij kunnen deze vraag niet voor je beantwoorden.

We kunne wel zeggen van bij mijn tante , bij mijn oma...of je zelfs statitieken geven van hoevaak ze het mis of goed hebben...

Dat zegt nog niks over jouw situatie, dus terug naar de gyno als je het echt wil weten..en anders even wachten tot je bevallen bent, dan zie je het meteen.



Ik denk dat mijn vraag niet goed over is gekomen, het gaat niet om mijn eigen persoonlijke situatie, ik ben gezegend met twee gezonde kinderen en het maakt mij echt niet uit wat er straks bijkomt... InschaAllah een voorspoedige bevalling, zoals ik als schreef ben gewoon benieuwd hoe dat bij jullie is gegaan. Alhamdullilah elk kind is een geschenk en wat Allah swt wil wil ik ook.

28-04-2007, 11:58

Citaat door bruidje:
Ik denk dat mijn vraag niet goed over is gekomen, het gaat niet om mijn eigen persoonlijke situatie, ik ben gezegend met twee gezonde kinderen en het maakt mij echt niet uit wat er straks bijkomt... InschaAllah een voorspoedige bevalling, zoals ik als schreef ben gewoon benieuwd hoe dat bij jullie is gegaan. Alhamdullilah elk kind is een geschenk en wat Allah swt wil wil ik ook.



Ja, het gebeurt en komt redelijk vaak voor.
Daarom wouden ze mij in het ziekenhuis van Rotterdam oook niet vertellen wat ik kreeg..ze deden dat niet meer..

Ik heb ook een familielid die dat heeft meegemaakt, tegen haar zeiden ze dat ze een zoon kreeg..het werd een meisje...

Pagina's : [1] 2