Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ladies, Help me!:(



27-04-2007, 20:32
Ik heb een vraag
Ik heb zo'n oneffen huid (gezicht) bedoel ik dan. Soms zie ik meisjes met echt zo'n gave huid . KUnnen jullie mij een cream ofzo aanraden
mijn huid voelt echt niet zacht aan...
wolah heb het dringend nodig, mijn huid trekt op niets

aub ik wacht op jullie reacties, alvast bedankt

27-04-2007, 20:43



Citaat door Princesnariff:
Ik heb een vraag
Ik heb zo'n oneffen huid (gezicht) bedoel ik dan. Soms zie ik meisjes met echt zo'n gave huid . KUnnen jullie mij een cream ofzo aanraden
mijn huid voelt echt niet zacht aan...
wolah heb het dringend nodig, mijn huid trekt op niets

aub ik wacht op jullie reacties, alvast bedankt



Je moet gwn niet aan je gezicht zitten,geen verschillende cream gebruiken en je gezicht niet met zomaar zeep wassen, maar gewoon met water of je koopt van die gezichtreiniger. Je gezicht 2 keer per week stomen, misschien kan dat helpen? en veel water drinken! daar word je gezicht ook schoon door...door vet krijg je een vies gezichtje...uhmm jah verder weet k et ook nie...soms ligt et gwn aan je huid, de ene heeft van zichzelf een schone huid, de ander niet begrijp je!!
K hoop dat je er wat aan hebt meid

27-04-2007, 20:50

Citaat door lijpetetouzient:
Je moet gwn niet aan je gezicht zitten,geen verschillende cream gebruiken en je gezicht niet met zomaar zeep wassen, maar gewoon met water of je koopt van die gezichtreiniger. Je gezicht 2 keer per week stomen, misschien kan dat helpen? en veel water drinken! daar word je gezicht ook schoon door...door vet krijg je een vies gezichtje...uhmm jah verder weet k et ook nie...soms ligt et gwn aan je huid, de ene heeft van zichzelf een schone huid, de ander niet begrijp je!!
K hoop dat je er wat aan hebt meid


dank je wel schat!!
aja van die water: ik drink echt heel veel water

27-04-2007, 20:54

Juist niks gebruiken.
Zoals hiervoor al gezegd is, was je gezicht minimaal 2x per dag met water.


Ik zelf gebruik zwitsal creme voor baby's.
--.


27-04-2007, 20:55



Citaat door Princesnariff:
dank je wel schat!!
aja van die water: ik drink echt heel veel water


Ok goed zo en k had eerst ook een heeel vies gezichtje, ik zat er altijd aan enz, k kon er gwn nie van afblijven, al zag k een klein puistje of wat dan ook ging k er aan zitten. Op een gegeven moment zat k er helemaal nie meer aan en heb k gemerkt dat mn gezicht schoner werd.. dus welke tip k je vooral geef is niet aan zitten, behalve dan als je je gezicht wassen, maar dan moet je eerst je handen reinigen!! hihihi weyoow hele levensverhaal. Elmohiem khoop dat je dr wat aan hebt hahaha

27-04-2007, 21:39
Zo'n baby zachte gave EXCL oneffenheden etc. etc. WIL IK OOK !!!

27-04-2007, 21:45
he meid ik heb hamdolilah wel een hele gave huid ik smeer al jaren kneipp amandelcreme je moet het gewoon bij ee cremetje houden en niet aan je gezicht zitten

succes

27-04-2007, 22:25

Citaat door chadia1984:
he meid ik heb hamdolilah wel een hele gave huid ik smeer al jaren kneipp amandelcreme je moet het gewoon bij ee cremetje houden en niet aan je gezicht zitten

succes




Waar koop je die amandelcreme?

28-04-2007, 15:51
Dank je wel dames voor jullie reacties!!

04-05-2007, 15:48

Citaat door sweety_2005:
Waar koop je die amandelcreme?


Wil ik ook weten ja.

04-05-2007, 20:35
Je moet je huid nooit wassen met zeep vooral je gezicht niet,want het trekt je gezicht en krijg je later een hele droge huid..en het beste kun je naar je apotheek gaan en zij kan je daar verder mee helpen succes meid