Bekijk volle/desktop versie : maroc meid/man In een cel.... Neem je haar/hem?



12-09-2003, 19:40

Citaat door nadyaa:
Hola Hola

Zou je een ex gedetineerde nemen als vriend en of vriendin, maakt niks uit wat hij zij gedaan heeft.............
Ewa Laat maar barsten....

Ps: heb zelf wat tijd gedaan, damn wie kan mij werk geven
.

12-09-2003, 19:48


Ja

12-09-2003, 20:01
Als diegene van zijn fouten heeft geleerd en er spijt van heeft zie ik niet in waarom niet.

12-09-2003, 21:35
NEE

12-09-2003, 21:40


wel een man maar geen vriend

ALS tie natuurlijk van zijn fouten heeft geleerd en Molsim is

12-09-2003, 21:43
Ex gedetineerde hebben de mooiste meisjes altijd. Ik snap het niet, maar de meisjes smelten voor hun. En dit blijkt

12-09-2003, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door nadyaa
Ik ben een ex gedetineerde, Heb wel mijn leven nu op orde....... ga je ook voor mij smelten
Je weet toch dat ik een jongen ben, en wel een jongen die nooit voor een zomaar een mormel smelt.

Jullie meisje doen dat wel, jullie smelten voor dat soort.

12-09-2003, 22:26
Mijn vader en broers gaan mijn tanden eruit kloppen en dan mag ik die gaan puzzelen .... ASHMEN ex gedetineerde,stel dat die mij vermoord wat dan ... tor ik haat bad boys ...

12-09-2003, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door nadyaa
Hola Hola

Zou je een ex gedetineerde nemen als vriend en of vriendin, maakt niks uit wat hij zij gedaan heeft.............
Ewa Laat maar barsten....

Ps: heb zelf wat tijd gedaan, damn wie kan mij werk geven [/SIZE]
[SIZE=4]NEEEEEEEEEE GEEN VRIEND, MAAR WEL VOOR ME MAN DAN!!!!!!!![/SIZE]






[SIZE=4]=Najmatje=

12-09-2003, 22:56

Citaat:
Origineel gepost door nadyaa
Zeg het woord meisjes en moi niet in 1 zin, ik smelt voor niemand,
Maar ja, IK zie nu dat je typt: ik ben een jongen....... nee ik begrijp het, ik zocht naar een man, oeps sorry de verkeerde
Ik zit lekker in mijn vel, en dat is het kenmerk van een man. Ik voel me steengoed en ik zit lekker in mijn vel. En daar gaat het om. Ik hoef me niet te bewijzen als man.

Jullie meisjes smelten voor het ondeugende tuig, het is niet erg...je hoeft je niet te schamen Nadyaa, want het is gewoon zo. Wacht maar als jij je eigen crimineel te pakken hebt dan ga je het ook gewoon vinden.

12-09-2003, 23:05
Hangt ervanaf waarvoor hij gezeten heeft. Een moordenaar moet ik niet in mijn buurt hebben. Verder vind ik vastzitten geen ramp voor een man, het ligt aan de reden.

BlaBla

12-09-2003, 23:10

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla
Hangt ervanaf waarvoor hij gezeten heeft. Een moordenaar moet ik niet in mijn buurt hebben. Verder vind ik vastzitten geen ramp voor een man, het ligt aan de reden.

BlaBla
Jij verkondigt hier alleen maar blabla, zeg nou gewoon dat ex criminelen een soort aantrekkingskracht op jou werken. En niet meer en minder dan dat.

12-09-2003, 23:22


een ex verkrachter of zo hoef ik ook niet in me burut te hebben alhoewel ik wel iemand bent die mensen een tweede kans geeft...

dus ikz ou er misschien wel voor gaan... als het maar een goed mens is en slim genoeg is om de geschiedenis zich niet te laten herhalen

12-09-2003, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Jij verkondigt hier alleen maar blabla, zeg nou gewoon dat ex criminelen een soort aantrekkingskracht op jou werken. En niet meer en minder dan dat.
En zeg jij nou maar gewoon dat je maar al te graag voor mij wilt denken, voelen en zelfs SPREKEN!

BlaBla