Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er geleend?



27-04-2007, 14:23
Wie heeft er geleend om zijn/haar droomtrouwfeest te kunnen betalen?

27-04-2007, 14:44


En waarom wil jij dat weten?

Ook van plan te lenen?

27-04-2007, 14:45

Citaat door Fatimahh:
En waarom wil jij dat weten?

Ook van plan te lenen?


nee, ik merk gewoon dat iedereen zo'n grote harambruiloft wilt geven met limousine, de nieuwste jurken, decoratie, de duurste zaal,...

Zo'n bedrag dat je in 1 dag gaat spenderen spaar je toch niet op 1 2 3, dus vroeg ik me af of het geleend is!

27-04-2007, 14:48
En dan.. als je het weet?

Ben je dan gelukkiger dan nu?

27-04-2007, 14:52



Citaat door Fatimahh:
En dan.. als je het weet?

Ben je dan gelukkiger dan nu?


oww sorry als ik je aangevallen heb. Het is maar een vraag uit nieuwsgierigheid... ik mag toch nog vragen stellen op een anonieme forum?

27-04-2007, 14:53
Ik bedoel je nie aan te vallen hoor.. zeker niet.

Vroeg me alleen af wat de reden is van iemand om zoiets te willen weten.

Ghair inshAllah.

Salaam alaikom

27-04-2007, 15:05
Nope, nul komma nul geleend, hamdouaillah. We hebben toch een droombruiloft gehad. De dingen die we niet konden betalen, die hebben we kado gekregen van familieleden.
En oh ja, richt eerst je huis in en dan moet je geld vrij maken voor je bruiloft. Je huis is voor altijd en je bruiloft voor 1 dag. We hebben gelukkig ook ons huis volledig ingericht voordat we geld begonnen te spenderen aan de bruiloft.

27-04-2007, 15:07

Citaat door missy_meknesia:
Nope, nul komma nul geleend, hamdouaillah. We hebben toch een droombruiloft gehad. De dingen die we niet konden betalen, die hebben we kado gekregen van familieleden.
En oh ja, richt eerst je huis in en dan moet je geld vrij maken voor je bruiloft. Je huis is voor altijd en je bruiloft voor 1 dag. We hebben gelukkig ook ons huis volledig ingericht voordat we geld begonnen te spenderen aan de bruiloft.