Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-04-2007, 13:32
Wat zou jij doen als je (bijna) verloofde....(jullie ouders weten van jullie)



Je in een ruzie uitscheld op de volgende manier: "kutwijf kanke xxxx e kegba"

Zouden jullie het uitmaken omdat dit gewoon veeeel te ver gaat?

27-04-2007, 13:34


Dan zou ik pas boos worden, waar haalt hij de gore lef vandaan om uit te schelden.

27-04-2007, 13:35
Tijdens een ruzie kunnen er dingen uitkomen die niet gemeend zijn, vooral bij marokanen haha

Dus of je daar veel waarde aan moet hechten is een 2e , heeft hij zijn excuses aangeboden en heb jij ook gescholden?

27-04-2007, 13:38
sorry maar dan ben ik heeel snel klaar met je, als mn verloofde mij een kk xxxx noemt

27-04-2007, 13:39


Eerst schieten dan pas vragen stellen

27-04-2007, 13:39
Ik had hem de dag ervoor uitgescholden voor een hond...maar ik doelde op alle mannen (lang verhaal)...

Maar kegba kanke xxxx gaat echt te ver...zo respectloos ik was er echt stil van...hoe kan je nou xxxx zeggen tegen de vrouw met wie je wil trouwen..


Het is niet eens dat ik denk dat hij mijn een xxxx vind...ik weet dat dat niet zo is...

Maar vraag me nu serieus af kan ik leven met zo iemand...


ps hij heeft zn excuses niet aangeboden...hij probeerde de schuld op mij
af te schuiven om er makkelijk vanaf te zijn....


Maar ik ben nog nooit zo kwaad geweest was er gisternacht echt stil van

27-04-2007, 13:40
wellah ka bazz

27-04-2007, 13:44

Citaat door ik_post:
Ik had hem de dag ervoor uitgescholden voor een hond...maar ik doelde op alle mannen (lang verhaal)...

Maar kegba kanke xxxx gaat echt te ver...zo respectloos ik was er echt stil van...hoe kan je nou xxxx zeggen tegen de vrouw met wie je wil trouwen..


Het is niet eens dat ik denk dat hij mijn een xxxx vind...ik weet dat dat niet zo is...

Maar vraag me nu serieus af kan ik leven met zo iemand...


ps hij heeft zn excuses niet aangeboden...hij probeerde de schuld op mij
af te schuiven om er makkelijk vanaf te zijn....


Maar ik ben nog nooit zo kwaad geweest was er gisternacht echt stil van


Wellicht hij heeft die dingen gezegd om je te kwetsen, omdat hij zichzelf hoogtswaarschijnlijk ook gekwest voelde door uitlatingen die jij gedaan hebt.
of het terecht is wat hij heeft gedaan is een 2e maar zolang je met mensen te maken hebt kunnen dit soort incidenten voorkomen, dat wil niet per definitie zeggen dat hij niet van je houdt, het is waarschijnlijk puur een soort mechanisme die hij gebruikt om voor zijn gevoel quite te staan of iets dergelijks.

kijk het is nooit leuk als een geliefde je voor iets uitmaakt wat eigenlijk niet door de beugel kan.

maar om dat dan maar gelijk te zien als een reden om de relatie/verloving direct te beeindigen, lijkt mij wat te voorbarig, ik neem aan dat jullie ook leuke momenten met elkaar hebben gehad en tsja soms zijn er ook mindere momenten, dat hoort bij het leven.

27-04-2007, 13:45

Citaat door ik_post:
Ik had hem de dag ervoor uitgescholden voor een hond...maar ik doelde op alle mannen (lang verhaal)...

Maar kegba kanke xxxx gaat echt te ver...zo respectloos ik was er echt stil van...hoe kan je nou xxxx zeggen tegen de vrouw met wie je wil trouwen..


Het is niet eens dat ik denk dat hij mijn een xxxx vind...ik weet dat dat niet zo is...

Maar vraag me nu serieus af kan ik leven met zo iemand...


ps hij heeft zn excuses niet aangeboden...hij probeerde de schuld op mij
af te schuiven om er makkelijk vanaf te zijn....


Maar ik ben nog nooit zo kwaad geweest was er gisternacht echt stil van
geen sorry? hahaha jy hebt geduld hoor moet ik zeggen. had zijn ass zwaar gedumpt

27-04-2007, 13:47
gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt bij me ouders

27-04-2007, 13:47

Citaat door kittyy:
geen sorry? hahaha jy hebt geduld hoor moet ik zeggen. had zijn ass zwaar gedumpt



I know te erg voor woorden

27-04-2007, 13:48

Citaat door Redouan_112:
Wellicht hij heeft die dingen gezegd om je te kwetsen, omdat hij zichzelf hoogtswaarschijnlijk ook gekwest voelde door uitlatingen die jij gedaan hebt.
of het terecht is wat hij heeft gedaan is een 2e maar zolang je met mensen te maken hebt kunnen dit soort incidenten voorkomen, dat wil niet per definitie zeggen dat hij niet van je houdt, het is waarschijnlijk puur een soort mechanisme die hij gebruikt om voor zijn gevoel quite te staan of iets dergelijks.

kijk het is nooit leuk als een geliefde je voor iets uitmaakt wat eigenlijk niet door de beugel kan.

maar om dat dan maar gelijk te zien als een reden om de relatie/verloving direct te beeindigen, lijkt mij wat te voorbarig, ik neem aan dat jullie ook leuke momenten met elkaar hebben gehad en tsja soms zijn er ook mindere momenten, dat hoort bij het leven.



i know maar dit gaat echt te ver...kutwijf zit net op het randje...

Maar h.o,e,r weloe dat gaat echt heel ver ik kan t niet zal het nooit kunnen
vergeten

27-04-2007, 13:49


Dat gaat me wat te ver. dan ga ik weg. en laat hem eens goed voelen wat hij heeft gezegt. en laat hem maar komen en zijn excuses aanbieden. want wat voor lef heeft hij wel niet om deze verdoemde woorden aan jouw te vertellen. Allah geeft je toch hersenen en een verstand nou waarom gebruikt hij dat dan niet. eerst denken dan pas wat zeggen. want de denkers zijn het slimst en de onzin kramers het domst.

laat het een les zijn. je bent de moeite waard. en je bent geen vuilniszak.

Bij deze laat hem goed nadenken. en vervolgens als hij zijn excuses wilt aanbieden dan vraag je eerst om de redenen en als je dat niet goedkeurt dan moet je er even tussen uit gaan

Goodluck.

27-04-2007, 13:49

Citaat door jaouaaad:
gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt bij me ouders



Wat bedoel jij? bij je ouders?

27-04-2007, 13:50

Citaat door UNDISCOVERED:
Dat gaat me wat te ver. dan ga ik weg. en laat hem eens goed voelen wat hij heeft gezegt. en laat hem maar komen en zijn excuses aanbieden. want wat voor lef heeft hij wel niet om deze verdoemde woorden aan jouw te vertellen.

laat het een les zijn. je bent de moeite waard. en je bent geen vuilniszak.

Bij deze laat hem goed nadenken. en vervolgens als hij zijn excuses wilt aanbieden dan vraag je eerst om de redenen en als je dat niet goedkeurt dan moet je er even tussen uit gaan

Goodluck.



je hebt gelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5