Bekijk volle/desktop versie : zal ik zelfmoord plegen?



27-04-2007, 11:47
Ik hoop dat jullie het leuk vinden als dat zo is dan ga ik wel verder, dit verhaal gaat over een groep jongeren, meisjes en jongens die problemen hebben en even verdwaald zijn door verdriet. Daarom heeft een macho een spel bedacht "zal ik zelfmoord plegen", maar dat spel loopt niet altijd zoals gedacht.


Zoals gewoonlijk hoort Miya haar ouders schreeuwen en ruzie maken "die hebben ook niets beters te doen" ze verlaat het huis en gaat naar haar vrienden toe.

Shae: he Miya what's up
Miya: gewoontjes ruzie thuis
Shae: mijn ouders ook ze gaan scheiden man
Miya: ja ik denk de mijnes ook
Roy: he ladies ik heb wel een aanbod
Miya: zoals
Roy: komen jullie bij ons thuis wonen
Miya: mag zeker niet zeker
Roy: jammer
Vincent: niet zo droevig laten we uitgaan
Miyu: waarna toe chickies versieren
Vincent: bijvoorbeeld
Miyu: of een filmpie pakken
Ze besluiten naar de film te gaan ze nemen plaats dan voelt Andros iets onder zijn voeten maar de film is zo spannend dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om te kijken wat het is. Iets verteld hem om het toch te doen hij kijkt naar beneden en ziet een vrouw liggen met meter bloed om haar heen.Hij springt zo hard als hij maar kan omhoog.

Miyu: wat doe je man doe eens rustig
Andros: er ligt daar een lijk
Miyu: hij kijkt naar beneden en ziet inderdaad een vrouw liggen
daarna ziet de rest het ook ze horen een vreemde stem "zo jongens stilte"Andros en de rest draaien zich om en zien een man met lang bruin haar en gele ogen de andere publiek staat naast hem dus het publiek h oort bij het man.

Andros: er ligt hier een lijk verdomme
gele man: ik vroeg jou om niks en haalt zijn wapen te voor schijn de rest van zijn publiek ook nu gaan jullie precies doen wat ik heb gezegd.
Miya en Shae beginnen te gillen "bek houden ik knal je neer", zij houden op met gillen en dan vallen ze flauw.

gele man: het is een spel het heet zal ik zelfmoord plegen en dat zegt hij met een grijns in zijn gezicht.

zal ik verder gaan