Bekijk volle/desktop versie : » Lachen man...!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

27-04-2007, 10:53
-

















Nederlandse humor wordt door de Europese topmanagers niet gewaardeerd.

Slechts 4 procent vindt Nederlanders grappig.


bron: de pers



kort maar krachtig berichtje niet..?? ik vind ze ook niet grappig

27-04-2007, 10:55


Tsja wat valt hier nou op te zeggen...

27-04-2007, 10:57
http://Www.De-Waarheid.nl

De Waarheid achter de aanslagen van 11 september!!!
Wat er werkelijk is gebeurd, ook vind je informatie over de islaam
Deze website moet je zien en verspreiden!!!

27-04-2007, 10:58
humorloos...

27-04-2007, 10:59


Nederlandse humor wordt door Europese topmanagers niet erg gewaardeerd. Slechts vier procent van de topmanagers vindt Nederlanders grappig, zo blijkt uit de UPS Europe Business Monitor van dit jaar. Daarin geven 1450 topmanagers uit zeven Europese landen hun mening over zaken die het bedrijfsleven beïnvloeden. Britse humor doet het wel goed.

Van topmanagers uit België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk vindt 34 procent de Britten het grappigst. Saillant detail is dat de grootste fans van de Britse humor in het Verenigd Koninkrijk zelf zitten: 59 procent van de topmanagers daar stemde op hun landgenoten.

Ook managers uit Spanje, Italië en België vinden zichzelf erg om te lachen. Die uit Duitsland niet. Met dat laatste is de rest van Europa het eens, zo komt uit de cijfers naar voren. Inwoners van Denemarken, Oostenrijk en Zweden worden het minst grappig gevonden.


Bron

27-04-2007, 11:06
bij mij stond er maar n klein stukje

27-04-2007, 11:07

Citaat door mocroladii:
bij mij stond er maar n klein stukje


Daarom dacht ik : zal je even helpen....

27-04-2007, 11:09
hebben nederlanders gevoel voor humor? als je de 'grappige' televisieprogramma's ziet, zoals de lama's en de wereld draait door, of koppensnellers, dan neemt mijn twijfel sterk toe. om over comedy uit de lage landen nog maar te zwijgen.

natuurlijk hebben we ook jiskefet en de vliegende panters en de eenzame écht leuke serie ooit: in voor- en tegenspoed. (gelukkig op dvd te verkrijgen!!!!)

anders gezegd - 't is een droef zooitje, zeker vergeleken met engelse humor, maar ook in de literatuur leggen nederlanders het op het vlak van de échte geestigheid vet af tegen bijvoorbeeld de fransen.

nederlanders blijven heel erg hangen in de poepiepiesiekakkie-grappen. 'komt er een man bij de dokter' en dat soort leed...

27-04-2007, 11:11

Citaat door pseu:
Daarom dacht ik : zal je even helpen....




aaah so lief


27-04-2007, 11:13

Citaat door a_tropos:
hebben nederlanders gevoel voor humor? als je de 'grappige' televisieprogramma's ziet, zoals de lama's en de wereld draait door, of koppensnellers, dan neemt mijn twijfel sterk toe. om over comedy uit de lage landen nog maar te zwijgen.

natuurlijk hebben we ook jiskefet en de vliegende panters en de eenzame écht leuke serie ooit: in voor- en tegenspoed. (gelukkig op dvd te verkrijgen!!!!)

anders gezegd - 't is een droef zooitje, zeker vergeleken met engelse humor, maar ook in de literatuur leggen nederlanders het op het vlak van de échte geestigheid vet af tegen bijvoorbeeld de fransen.

nederlanders blijven heel erg hangen in de poepiepiesiekakkie-grappen. 'komt er een man bij de dokter' en dat soort leed...



nou moet ik wel toegeven dat ik de lamas en de wereld draait door wel grappig vindt

27-04-2007, 11:20

Citaat door mocroladii:
nou moet ik wel toegeven dat ik de lamas en de wereld draait door wel grappig vindt



zie je nou? daar ga je al!

omdat er niks beters is, krijgen jonge nederlanders ook nooit de kans om zich qua humor te ontwikkelen... en zo blijft het shitniveau door de generaties heen behouden.

gelukkig dat we najib amhali hebben.

27-04-2007, 11:25

Citaat door a_tropos:
zie je nou? daar ga je al!

omdat er niks beters is, krijgen jonge nederlanders ook nooit de kans om zich qua humor te ontwikkelen... en zo blijft het shitniveau door de generaties heen behouden.

gelukkig dat we najib amhali hebben.



En Theo Maassen niet te vergeten......


27-04-2007, 11:31



Citaat door pseu:
En Theo Maassen niet te vergeten......



die vond ik in het begin wel leuk, maar inmiddels is dat ook weer zo'n trucje geworden. hij heeft in zijn laatste 3 shows niets nieuws te melden - allemaal publiekje-shockeren grappen.

27-04-2007, 11:33

Citaat door a_tropos:
zie je nou? daar ga je al!

omdat er niks beters is, krijgen jonge nederlanders ook nooit de kans om zich qua humor te ontwikkelen... en zo blijft het shitniveau door de generaties heen behouden.

gelukkig dat we najib amhali hebben.


hahaha ja en die ene die bij achmed de slager komt.. rachid heetie volgens mij


Citaat door pseu:
En Theo Maassen niet te vergeten......





die is niet grappig...

27-04-2007, 11:35

Citaat door mocroladii:
hahaha ja en die ene die bij achmed de slager komt.. rachid heetie volgens mij







bedoel je jörgen rayman?

daar vind ik nou weer geen ene moer aan - typisch hollands: leuk DOEN ipv leuk ZIJN.

Pagina's : [1] 2 3 4