Bekijk volle/desktop versie : Help vrije ruimte contract



26-04-2007, 22:22
Selam mensen,
Help mensen k heb een vrije ruimte meegekregen van school. En moet iets vrijwilligs doen en dat moet 60 uur zijn bij elkaar. K mag verschillende dingen doen k volg de opleiding SPW. Dus met kinderen, ouderen en gehandicapten en jongeren enso. Majah nu weet k echt niet wat k moet doen en heb er ook geen zin in. K moet het dit jaar in leveren die vrije ruimte contract zo niet dan ga k niet over. Maar wat ik wil vragen of iemand mss iets vrijwilligs heeft gedaan en daar bewijs van heeft wat tie heeft gedaan. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. liefs islam girl

27-04-2007, 15:54


hey meid...versta ik t nou goed??

jij hebt n vrije ruimte gekregen (een ruimte waarin je een activiteit kan doen) en jij wilt dit zo....huppa....vergooien???

Waarom verzorg je geen lessen arabisch voor jonge kindjes??
Of je zorgt voor islamLessen, als dat mogelijk is. Of een aantal sessies filosoferen met kinderen, hartstikke leuk en leerzaam.
Zo kan je vast wel meer bedenken,

Luiheid is gevaarlijk meid...

27-04-2007, 22:51
Nou k ben echt niet lui hoor. Ik heb het echt harstikke druk heel de week. 3 dagen school 2 dagen stage en dan door de weeks nog werken en zaterdag werken en elke zondag naar lezing. Ja k weet niet wanneer k een activiteit of iets kan doen met kinderen of met anderen. Ik loop echt achter met dingen joh. Tuurlijk zou dat leuk zijn kinderen helpen bij de islam lessen enso majah k zit gwn in tijdnoot helemaal geen tijd, maar gair insha allah

28-04-2007, 07:16

Citaat door Buthaina:
Nou k ben echt niet lui hoor. Ik heb het echt harstikke druk heel de week. 3 dagen school 2 dagen stage en dan door de weeks nog werken en zaterdag werken en elke zondag naar lezing. Ja k weet niet wanneer k een activiteit of iets kan doen met kinderen of met anderen. Ik loop echt achter met dingen joh. Tuurlijk zou dat leuk zijn kinderen helpen bij de islam lessen enso majah k zit gwn in tijdnoot helemaal geen tijd, maar gair insha allah


Ik neem aan dat school ook rekening houdt met de roosters van leerlingen. Mocht het echt zo zijn dat je geen tijd kan vrijmaken (kan ik mij niet voorstellen bij een scholier) dan moet met iets voor je regelen. Maar.......in post 1 kom je gewoon over als iemand die geen zin heeft.

28-04-2007, 07:21


Voor zover ik kan zien maakt "vrije ruimte" gewoon deel uit van het rooster.

28-04-2007, 07:43
dus "islam girl" je wil fraude plegen?

28-04-2007, 07:45

Citaat door SOMAS:
dus "islam girl" je wil fraude plegen?



Daar lijkt het sterk op. Waarschijnlijk heeft ze er niet aan gedacht dat er kans bestaat dat school contact gaat opnemen met de mensen waar ze deze opdracht gaat doen.