Bekijk volle/desktop versie : Welke broeder of zuster studeert er FARMACIE of heeft het gestudeerd?



26-04-2007, 17:31

Citaat door ya3eed:
salam mo3alaikom warahmatolahi wabarakatoh.

ik zou graag willen weten of het een leuke studie is en of het moeilijk is.
Wat na 6 jaar? zijn de mogelijkheden groot en ben je alleen bezig met medicijnen studeren of ook andere dingen? welke vakken heb je? heeft iemand over deze onderwerpen of andere bijv. een site of kan iemand mij er meer over vertellen
djazakalahoe ghairen

ma3a salam
.

26-04-2007, 21:41


salamo 3alaikom,

ikzelf studeer farmaceutische wetenschappen...ik wilde vorig jaar eigenlijk Farmacie studeren..het liefst wilde ik dat in a'dam doen...maar helaas, dat kon alleen in Utrecht of Groningen...Ik wilde niet ver reizen en heb dus gewoon voor een soortgelijke studie gekozen..op de site van Universiteit Utrecht kan je een folder erover vragen...er staat alles in die folder..ook de masteropleidingen die je kunt volgen na je bachelor....het lijkt me echt een leuke studie..als ik jou was, zou ik het wel doen...je kunt volgens mij ook een dagje meelopen met een student...ik wens je veel succes met informatie zoeken..

ma3a salama

26-04-2007, 22:17
Ik heb zelf apothekersassistente gedaan en ik wou altijd verder studeren anar farmacie.... Maar omdat die sgool in utrecht was en ik in amsterdam woon is dat niet doorgegaan jammer genoeg... Maar ik had er over gehoord enzo. en lijkt me een superleuke opleiding...

maar fatoucha die studie farmaceutische wetenschappen wat jij nu doet he.. wat houdt dan in?? en ligt dat wel in amsterdam?? I hoor graag van je incha allah..

26-04-2007, 23:15

Citaat door Funky_Monkey:
Ik heb zelf apothekersassistente gedaan en ik wou altijd verder studeren anar farmacie.... Maar omdat die sgool in utrecht was en ik in amsterdam woon is dat niet doorgegaan jammer genoeg... Maar ik had er over gehoord enzo. en lijkt me een superleuke opleiding...

maar fatoucha die studie farmaceutische wetenschappen wat jij nu doet he.. wat houdt dan in?? en ligt dat wel in amsterdam?? I hoor graag van je incha allah..


Ik had ook dezelfde probleem als jij..alleen omdat 't in utrecht is..ik vind het echt jammer dat ze die studie niet in Amsterdam hebben

Farmaceutische wetenschappen gaat diep in de geneesmiddelen...je kan alle kanten op nadat je bent afgestudeerd...Ik zeg altijd: De studie zelf is leuk, maar de weg erheen is verrot...de vakken vind ik wat minder..je krijgt natuurkunde vakken ..daar heb ik altijd moeite mee gehad op de middelbare school..maar over het algemeen is het wel een leuke studie
voor meer info kun je terecht op de site van de vu..http://www.vu.nl
Ik studeer dit aan de VU te Amsterdam..
Ik wens je veel succes bij het maken van je vervolgstudiekeuze