Bekijk volle/desktop versie : Boeqebez



Pagina's : [1] 2

26-04-2007, 16:18
Salaam Alikoum,


Ik vraag me af wie dat is? Ik heb gehoord dat er ook wat in de Koran staat over hem.


Alikoum salaam.

26-04-2007, 21:04


Er staat niets in de qor'an of soennah over ene bouqebas, het is gewoon een djinn die men bouqebas genoemd heeft. Hij valt men lastig in diens slaap, gaat op je liggen dat je een gewicht bovenop je voelt of alsof je stikt enz enz enz.

26-04-2007, 21:18

Citaat door luiaard:
Er staat niets in de qor'an of soennah over ene bouqebas, het is gewoon een djinn die men bouqebas genoemd heeft. Hij valt men lastig in diens slaap, gaat op je liggen dat je een gewicht bovenop je voelt of alsof je stikt enz enz enz.



weetje wat ik heb gelezen het was hier op m.nl. dat bouqebas alleen naar goede moslims komt? maar ik twijfelde toen er al aan maar

Ma3a salama...

26-04-2007, 21:20

Citaat door luiaard:
Er staat niets in de qor'an of soennah over ene bouqebas, het is gewoon een djinn die men bouqebas genoemd heeft. Hij valt men lastig in diens slaap, gaat op je liggen dat je een gewicht bovenop je voelt of alsof je stikt enz enz enz.

Dat heb ik dus ook GEHOORD,, allah oe 3lem..

26-04-2007, 23:32


slm

volgens mij staat er ook niks in quran anders stond er ook wel bij hoe je daarvan af kunt komen..


Ik heb al tijdje last ervan..echt freaky op begin pff

Nu begin ik eraan te wennen!!

26-04-2007, 23:33
Je kunt er wel afkomen d.m.v ruqya.


Dat staat in de soennah, ik neem aan dat je beiden volgt en niet alleen de koran.

26-04-2007, 23:35

Citaat door luiaard:
Je kunt er wel afkomen d.m.v ruqya.


Dat staat in de soennah, ik neem aan dat je beiden volgt en niet alleen de koran.



jah klopt, maar dat betekent niet dat ik alles weet.

Wat houdt dat in?

26-04-2007, 23:39

Citaat door miss_benisaid:
jah klopt, maar dat betekent niet dat ik alles weet.

Wat houdt dat in?


Genezing d.m.v qor'aan.

Morgen inshallah plaats ik het, ik zit nu achter m'n laptop en de informatie heb ik op m'n pc.

26-04-2007, 23:40
Ik heb het al een paar keer gehad gehad Subhan Allah
Ahoedoe Billeh

26-04-2007, 23:40
huh boeqabes was dat nou weer???

26-04-2007, 23:40

Citaat door luiaard:
Genezing d.m.v qor'aan.

Morgen inshallah plaats ik het, ik zit nu achter m'n laptop en de informatie heb ik op m'n pc.



Heb ik al gehad..als we het over zelfde hebben( k weet niet of er meerder soortenbestaan)

Maar een imam heeft dat geprobeerd door middel van quran, kreeg er ook nog es water bij. Ik heb er nog steeds last van..

26-04-2007, 23:41

Citaat door jeblia_zina:
huh boeqabes was dat nou weer???





soort van boe- man ook wel boogieman genoemt..

26-04-2007, 23:42



Citaat door miss_benisaid:
Heb ik al gehad..als we het over zelfde hebben( k weet niet of er meerder soortenbestaan)

Maar een imam heeft dat geprobeerd door middel van quran, kreeg er ook nog es water bij. Ik heb er nog steeds last van..




Ik raad je aan om met wassing te slapen, en Ayat Koerci te lezen voor je gaat slapen, Met een koraan dicht bij je te slapen, en natuurlijk richting Mekka slapen. Het helpt goed bij mijn Alhamdoelilah.

26-04-2007, 23:42
Dat lijkt me echt eng..

26-04-2007, 23:45

Citaat door Oem__Yassine:
soort van boe- man ook wel boogieman genoemt..




oh,oke

Pagina's : [1] 2