Bekijk volle/desktop versie : Liefde heb ik niet gekend totdat



26-04-2007, 11:00
Siham een meisje van 17 jaar. Ze is de oudste thuis. Z eheeft een zusje van 14 en eenbroertje van 12. Op haar jongste leeftijd heeft ze alleen te maken gehad met de pijn. Ze zag toen ze klein was hoe gestrest haar moeder was. Constant alleen geruzie. Het leek alsof haar moeder alleen voor de anderen leefde en niet voor haar zelf. Door het gesnauw en geschreeuw elke dag die ze kreeg, is zo de pijn ontstaan. De pijn waardoor ze ongelukkig voelde. Door de pijn heeft ze ook nooit liefde gekend sinds kleins af aan. Ze ontdekte dingen in haar omgeving waardoor ze het niet meer zag zitten. Ze zag hoe haar vader rare dingen deed achter haar moeders rug. Hoe graag ze ook altijd wou dat haar ouders trots op haar waren, heeft ze het nooit van gemerkt. Dagen voelde ze depressief. Ze wou iemand met wie ze kon praten. Waar ze alles kon vertellen. Der was niemand die wist hoe ze zich voelde. Met haar vriendinnen lachte ze alleen. Terwijl ze van binnen alleen huilde. Ze liet er niks van merken. Maar pas wanneer ze alleen thuis is dan komt alles weer naar boven. Ze dacht altijd na over het leven. Zal ze ooit gelukkig zijn? Zal ze ooit liefde kennen?

26-04-2007, 11:07


Heej Meid Je Eerste Fan Meld Zich.,,

26-04-2007, 11:28
Dankje wel lieverd.

01-05-2007, 20:46
eh meid ga snel verder

02-05-2007, 09:19


Siham siham ka seni!! At3atad watekad aschemscheg!! Siham siha, opstaan! Als je laat opstaat makaik je af. Met moeite sta ik op. Vandaag heb ik een afspraak bij me school. Voor een gesprek met mij nieuwe mentrix. Ik heb pas mijn VMBO diploma behaald van de middelbare school. Gapend loop ik naar de douche. Wanneer ik langs de keuken loop zie ik een berg afwas dat mijn moeder heeft achter gelaten. Ik ga lekker eerst douchen voordat ik me kleren helemaal vies maak mompel ik. met een badjas aan was ik snel de afwas. Na het afwassen zoek iksnel wat kleren uit die ik kan aantrekken. Ik heb altijd van me ouders mee gekregen dat ik altijd lange kleding moet aantrekken. Voor mij geen strakke kleding en helemaal geen make-up. Ik pak een nette grijze broek met een zwarte jurkje en een zwarte hoofddoek. Snel maakte ik ontbijt voor mezelf. Totdat ik naar de klok keek en zag dat ik nu de bus moet pakken anders kom ik te laat. Aangekomen bij mij nieuwe school merkte ik dat er veel marokkanen erop zaten. Ik vroeg aan een conciërge of ik naar binnen mocht omdat ik een gesprek had met me metrix. Hij liet me door het poortje. Na het gesprek liep ik naar de bushalte. Ik zag hoe een paar marokkaanse meiden aandacht zochten van ene groep jongens tegen over mij. Lachend hoorde ik 1 van de meiden zeggen; Is dat niet Karim? Hij heeft echt ene mooi bovenlijf. Me vader zou me killen als ik met zulke meiden om ging dacht ik in mij zelf. Gelukkig kwam op dat moment de bus. Ik stapte in. Nadat ik had gestempld zocht ik naar een plaatsje. Aan de linker kant zag ik een marokkaanse jongen die ik herkende van me middelbare school. Ik vond hem altijd een nerd. Hij liep altijd met zware tassen. Hij zat 1 klas hoger dan mij in de middelbare school. Ik zag een vrijplek en ging zitten. Ik merkte dat ie ieder keer naar me keek. Hij keek zo chagarijnig. Een plek voor me was vrij. Ik dacht als ik daar ga zitten dan zit ik met mijn rug omgekeerd en dan zie ik hem niet.Eindelijk zit ik zonder dat ik die ogen zie. Aangekomen bij mij laan stapte ik de bus uit. Ik zag hoe hij nog uit hetraam keek. Onderweg naar me huis zocht ik me sleutels. Shit ik heb geen sleutels dacht ik. Hoe moet ik in godsnaam binnen gaan?? Na een paar keer bellen opende mij moeder de deur. Wa3anem scha erfata7?? Aschem twarigh th’etoed 3awed aschemzegh di znaki. Heb je geen sleutels? Als je de volgende keer het weer vergeet laat ikj e op straat staan. Zal wel mompelde ik. Dat had ik beter niet moeten doen dacht ik.op dat moment keek mij moeder me kil aan. Mindayethenid??? Wat zei je??? Walloe walloe schudde ik me hoofd. Snel rende ik naar de wc. Me ma is chagarijnig zo te zien. Ik moet kalm blijven wanneer ze tegen me schreeuwt anders erger ik het maar. Ik trok snel mij huiskleding aan en ging even wat eten maken voor me zelf maken. Ondertussen dat wat eten aan het koken wa sging ik achter pc. Ik zag dat me vriendin online was.

02-05-2007, 09:26
aaah miskina

nieuwe fan aangemeld
up

03-05-2007, 14:38
Ik&Mezelf Het leven is hard. Zegt:
Hoi hoi
Halaloeyà, vrije dag! Zegt:
Hey! Hoe is het?
Ik & Mezelf Het leven is hard, zegt:
Goed hamdollilah met jou?
Lalaoeyà, vrije dag! Zegt:
Ook goed. Geniet van me vrije dag!
Ik & Mezelf Het leven is hard zegt:
Houde zo
Halaloeyà, vrije dag zegt:
Ja zeker!
Ik & mezelf zegt;
Ik heb vandaag zo een jonge gezien die bij ons op school zat.
Halaloeyà zegt:
Weet je hoe hij heet? Hoe zag hij eruit?
Ik & Mezelf zegt;
Ik weet nog dat wij hem altijd een nerd vonden. Hij droeg altijd een zware tas met veel boeken. Hij heet Mo als ik me niet vergis.
Halaloeya zegt;
Dus hij is niet bepaald een lekkerding dat je gelijk wauwie kan zeggen? Hahaha
Ik & Mezelf zegt: hahaahha wat ben jij erg zeg.
Halaloeya zegt:
Maar wat is er met die jonge?
Ik & Mezelf zegt:
Ik zag hem vandaag in de bus. Hij keek me echt freaky aan. Zo chagarijnig. :S
Halaloeya zegt:
Ik weet al wie je bedoelt. Ik heb hem in mijn lijst.
Ik & Mezelf zegt: Hoe heb je hem in je lijst?
Halaloeyà zegt: Via naima heb ik hem in mijn lijst. Ze voegde hem eeen keer toe in onze gesprek. Toen voegde we elkaar toe.
Ik & Mezelf zegt: Oke, het was echt raar. Ik stapte de bus in. Ik kwam van gesprek en opeens zag ik die boze blik.
Halaloeyà zegt: Hoe ging het gesprek?
Ik & Mezelf zegt; Goed, ik heb een leuk mentrix. Ze komt heel lief over gelukkig. Ben blij dat ik een vrouw heb in plaats van een mannelijk mentor.
Halaoeyà zegt: Ja dat wel. Je hebt geluk. Ik heb wahed homo als mentor. Wel graapig vooral vanneer die gaat praten met zijn handen. Ayemma je gaat dood.
Ik & Mezelf zegt: Nou nee dankje ik hoef geen homo. Hahaha
Halaloeyà zegt: Die jonge die je zag is online.
Ik & mezelf zegt: Ja dus?
Halaloeyà zegt; Ik voeg hem toe.
Ik & Mezelf: je doet maar. Verveel me toch.
Halaloeyà zegt; ik dacht dat je nooit verveelde met mij!
Ik & mezelf zegt: hahaha grapje a rebjad!
Halaloeyà zegt: daar komt ie! Houje vast babe.
Ik & Mezelf zegt: Ik hou me vast aan jou.
……… is toegevoegd in gesprek.
………. Zegt: Salaam alikoum
Halaloeyà zegt; Alikoum salaam
Ik & Mezelf zegt: Alikoum salaam
……….. zegt: En met wie heb ik het genoegen?
Ik & Mezelf zegt: Met het meisje waar je vandaag zo chagarijnig naar keek.
………… zegt: huh?
Halaoeyà zegt: Ja je zat toch vandaag in lijn 7?
……….. zegt: Ja? :S
Halaloeyà zegt; Zag je ze3ma geen marokkaanse meisje met hoofddoek?
……….. zegt: Ooow ja klopt.
Ik & Mezelf zegt: Waarom keek je zo chagarijnig naar me?
…………. Zegt: Ik was chagarijnig om mij rooster. Ik ben nu ieder keer laat uit.
Halaloeyà zegt: waaaaaaaaaahahahahahahahahahahhaahha. Dat meen je niet. A yemma meskiena ze dcaht wat er aan de hand was. Echt enejonge die zorge maakt om lesrooster. Mensen worden chagarning om wat anders en jij komt hier om lesrooster. Wahahah ik ga hier dood.
Ik & Mezelf zegt: chagarijnig om lesrooster?! Hahaahahaha
………….. zegt: hahaha ik ben nu ieder keer om 5 uur uit. Dat is echt klote hoor.
Ik & Mezelf zegt; Dat begrijp ik wel maar dat ik daar over ga piekeren. :S
…………… zegt: hete jij niet soumia?
Ik & mezelf zegt: Nee :S
…………. Zegt: Je lijkt op me aangetrouwde familie. Ik dacht dat jij soumia was vandaar.
Ik & mezelf zegt; nee ik ben soumia niet.
………….. zegt; sorry at ik zo boos keek.
Ik & mezelf zegt: het geeft niet. Het is al goed.
………….. zegt: Hoe heet je?
Ik & Mezelf zegt: Siham en jij?
…………. Zegt: ik heet mo. Aangenaam
Ik & Mezelf zegt: insgelijks.
Halaloeyà zegt: mense ik moet gaan. Me ma roept me. Ik spreek jullie wel later. (K)
Ik 7 Mezelf zegt: Oke is goed.
…………. Zegt: beslama selma
………….. zegt: Siham mag ik je toevoegen?
Ik & Mezelf zegt: oke is goed.
Halaloeyà is uit het gesprek

03-05-2007, 15:00
oeee
leuk, up