Bekijk volle/desktop versie : Even jullie meningen............



26-04-2007, 09:29
Dag mensen,

Op sommige bruiloften geven ze geen koekjes meer mee, of bedankjes.

Wat vinden jullie daar nou van, want ik weet even niet wat ik doen moet.

Want dan krijgen ze gewoon niks mee, geen bedankjes, koekjes etc.

Even jullie meningen zodat ik weet wat ik moet doen.


Groetjes

26-04-2007, 09:31


Ik doe geen bedankjes,, En koekjes leg ik gewoon op tafel neer in een grote bord iedereen kan gewoon pakken op elke tafel een bord met koekjes

26-04-2007, 09:37
ja ja ben ik weer (rustig op werk, hahahaha)
Ik vind bij een bruiloft horen koekjes en bedankjes... maar
ipv 10 schalen met 100 kilo koekjes, kun je ook per tafel een schaal zetten met 10/15 koekjes per verschillende soort..... dus de mensen krijgen niet een bordje en plastic zakje maar gewoon wat koekjes op een schaal als de thee geserveerd word....
tja en wat betreft bedankjes.... ik persoonlijk vind dat het er bij hoort...
Gr.

F

26-04-2007, 09:45
ik ga zoals diamant-rose zegt een bord met verschillende soorten koekjes en broodjes en cakjes plaatsen en ik ga zelf mijn bedankjes maken....maar wat weet ik nog niet!!

26-04-2007, 09:46


die bedankjes zijn niet nodig...
Wat doe jij ermee?? Ik hou ze niet mijn hele leven bij hoor. Is geld weggooien. Koeken moeten er wel zijn je kan kiezen zoals ze al gezegd hebben op een bord of meenemen naar huis. plastic zakje hoeft niet, dan kan je het eve goed meegeven in een zakje. Als je koeken op tafel met thee serveerd heb je een stuk minder koeken nodig.

26-04-2007, 09:54
Dat is waar ook ik denk dat ik daar ook ga doen geen bedankjes en een groot bord met 7 verschillende koekjes.

Dat moet goed zijn toch?

ik weet niet welke kleur decoratie ik wil?

de meeste doen bordo en creme of wit.

ik wil iets moois zacht kleur licht groen met wit wat vinden jullie daarvan?

26-04-2007, 09:56
ik vind die schalen op tafels echt afschuwelijk... ik vind dat het gewoon nog volgens tradititie moet... dat de serveersters met schalen langs moeten gaan en iedereen een eigenbordje met eventueel een bakje of zakje erbij zodat ze het meekunnen nemen

owjah die traditie hoort bij mij tetouan

26-04-2007, 09:56
VInd het heel mooi maar je moet kijken wat ook bij de zaal past..
Mijn zaal is namelijk best geel achtig de muren dus heb gekozen voor wit met goud vind dat mooi bij de zaal passen.

26-04-2007, 10:02
Licht groen met wit/creme is heeeeel mooi!

26-04-2007, 10:47

Citaat door tempted_2_touch:
ik vind die schalen op tafels echt afschuwelijk... ik vind dat het gewoon nog volgens tradititie moet... dat de serveersters met schalen langs moeten gaan en iedereen een eigenbordje met eventueel een bakje of zakje erbij zodat ze het meekunnen nemen

owjah die traditie hoort bij mij tetouan

nou ik ben van tanger en ik vind ook dat die traditie moet terug gedaan worden ik vind dat ook mooi zo rondgaan met borden