Bekijk volle/desktop versie : Mn Vriend Gaat Trouwen!



Pagina's : [1] 2 3

28-07-2002, 11:37
Hallo broers en zussen,

Mn vriend gaat trouwen! Binnenkort! Ik zou wel een leuke cadeautje aan hem willen geven, hebben jullie wat tips voor me?! Die zou ik graag willen horen.....


Alvast bedankt broers en zussen

28-07-2002, 11:47



Citaat:
Origineel gepost door binladenyes
Ik dacht dat je met hem gaat trouwen, maar je ga je niet trouwen?
cadeautje: een herenhorloge (35 euro) kost het
Neen, hij gaat met een andere trouwen. Herenhorloge!! Niet slecht!!

28-07-2002, 12:05
Het Bruidsgeschenk van Mahmoed Al-Istambulli.
Het gaat over het huwelijk in de islam, liefdesleven en alles wat binnen een huwelijk komt kijken.

28-07-2002, 12:21

Citaat:
Origineel gepost door binladenyes
maar hij was jouw vriend, waarom ga je dan een cadeautje voor hem
kopen als hij voor een andere heeft gekozen, dat snap ik niet.
Simpel... Want ik hoef geen sukkel in mn leven.... snapie

28-07-2002, 12:21



Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Het Bruidsgeschenk van Mahmoed Al-Istambulli.
Het gaat over het huwelijk in de islam, liefdesleven en alles wat binnen een huwelijk komt kijken.
Hmmmmmmmmmm, ja kan ook..

28-07-2002, 13:46
IWA MENSEN HEEEEEEEEEEEEEEELP, WAAR BLIJVEN JULLIE??????????

28-07-2002, 13:48
Iedereen is aan het zonnen ofzo

28-07-2002, 16:14

Citaat:
Origineel gepost door Safira75
Iedereen is aan het zonnen ofzo
ja he meid, en ik moet haast wat vezinnen zodat ik het nog kan sturen... mensne ja toch aub heeeeeeelp

28-07-2002, 16:19
Je kan zoveel cadeautes geven maar we kennen z'n smaak niet dus 't wordt een beetje moeilijk. Enkele tips: een hotelcheque voor een dag of twee met z'n vrouwtje, een bos bloemen kan je ook sturen, een mooie foto van z'n tweeën die je speciaal laat bewerken ofzo...

28-07-2002, 16:20
weet je wat leuk is al kadeau voor je vriend...


een mooie auto radio of zo...of iets wat ie nodig heeft in zijn huis..
zoals audio aparatuur of zo..

sorry lieverd maar ik kan echt niet 123 wat verzinnen

28-07-2002, 16:27
Hmmmm, niet slecht, maar toch zo rijk ben ik ook niet en bovendien zo waard is hij ook niet om zo'n cadeau te mogen krijgen!! dusssssss

maar bos bloemen is niet slecht vooral zo'n bos bloemen haha je weet wel

maar bedankt hoor en alss er nog tips zijn die zijn van harte welkom binnen deze twee dagen.

28-07-2002, 16:29

Citaat:
Origineel gepost door Droom



Simpel... Want ik hoef geen sukkel in mn leven.... snapie
Je vriend een sukkel noemen..en dan nog een geschenk voor hem kopen..

Een sukkel..euhhh, er zit toch geen jaloezie inverwerkt..

28-07-2002, 16:40



Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice



Je vriend een sukkel noemen..en dan nog een geschenk voor hem kopen..

Een sukkel..euhhh, er zit toch geen jaloezie inverwerkt..
nou jaloezie, dat voel je als je echt gevoelens voor iemand hebt, als je van die gene houdt en veel om hem geeft en dat is bij me dus niet want ik houd van een ander en geef veel om hem en hoop dat allah ons voor mekaar bestemt, inhahalah want je weet nooit wat elmaktaab is he...

en een cadeautje geven omdat ik het niet erg vind dat die gaat trouwen al denkt hij me hierdoor pijn te hebben gedaan, dussss

maar ik weet niet wat voor cadeautje zou ik geven snapie, iwa heb je nu wat tips voor me?

28-07-2002, 17:55
Een lekker zakje snoep van de wibra. Die zijn lekker heb ik gehoord. Ik wilde ze ook proberen, maar dat meisje achter de kassa bleek ook een sukkel te zijn dus kreeg ik het niet mee. Het is namelijk alleen voor sukkels.



Wajaaw ik heb een zonnesteek opgelopen. Kijk me brabbelen. Ik zit te ijlen.



(Sorry komt door de verveling.

28-07-2002, 18:22

Citaat:
Origineel gepost door Droom



nou jaloezie, dat voel je als je echt gevoelens voor iemand hebt, als je van die gene houdt en veel om hem geeft en dat is bij me dus niet want ik houd van een ander en geef veel om hem en hoop dat allah ons voor mekaar bestemt, inhahalah want je weet nooit wat elmaktaab is he...

en een cadeautje geven omdat ik het niet erg vind dat die gaat trouwen al denkt hij me hierdoor pijn te hebben gedaan, dussss

maar ik weet niet wat voor cadeautje zou ik geven snapie, iwa heb je nu wat tips voor me?
kijk Droom..ik heb het gevoel dat hij iets voor je voelde, maar....neen... ok, dit is maar een gevoel..laat ik het bij het gevoel houden..


Wat kun je kopen..effe denken..ik denk dat je naar iets symbolisch zoekt..om effe aan te geven hoe je het ziet..ok..

Je wenst hem in ieder geval het allerbeste..dat mag duidelijk zijn..

Eigenlijk is de edele qur'aan het beste geschenk..word weinig aangedacht..maar is de beste wat je kunt geven.

Wel je toch iets materialistich..dan kun je iets voor het huishouden geven..

Of indien je het helemaal niet weet..dan is geld ook goed..heel hard nodig , na zoveel uitgaven voor het huwelijk en wat daarbij hoort..

Pagina's : [1] 2 3