Bekijk volle/desktop versie : Weet iemand waar ik Islamitische avatars kan downloaden van het net.

28-07-2002, 11:36
salaam alaykoem broeders en zusters,

Ik zit al de hele dag te zoeken achter islamitische avatars maar heb er geen gevonden. Zoals de moskee in Mekka en foto's van bekende Imams.

Als er iemand me kan voorthelpen gelieve me te contacteren en de sites doorgeven waar ik die kan downloaden.

Salaam

28-07-2002, 12:54

as salaam alaikum wa rahmathullahi wa barakathu

je kunt elk plaatje pakken die je wilt
je moet het alleen nog ff kleiner maken
dan kan je het gebruiken als avatar.
veel succes

28-07-2002, 14:26
Salaam broeder,

Hoe kan je die verkleinen en op welke site kan ik er downloaden.

28-07-2002, 14:39
je kunt m verkleinen in paint ( standaard in windows aanwezig)

en je kunt elk plaatje pakken die je wilt
linker muisknop .. fig. opslaan als

28-07-2002, 15:08

Citaat:
Origineel gepost door Al_Shuraim
salaam alaykoem broeders en zusters,

Ik zit al de hele dag te zoeken achter islamitische avatars maar heb er geen gevonden. Zoals de moskee in Mekka en foto's van bekende Imams.

Als er iemand me kan voorthelpen gelieve me te contacteren en de sites doorgeven waar ik die kan downloaden.

Salaam
Er zijn genoeg islamitische sites waar je plaatjes kan vinden.
Op volgende pagina zal je zeker een aantal sites vinden met plaatjes.
http://islam.pagina.nl

Om het plaatje te verkleinen hangt het ervan af welk programma je hebt, ofwel Paint zoals muhammed hierboven zei, ofwel Microsoft Photo Editor. Als je Photo Editor hebt, dan kan ik je wel helpen (laat het wel weten hÃ&copy.

Succes!

28-07-2002, 15:19
salaam,

Jazakoemallah gairan broeder en zuster.
Moge allah je belonen.

28-07-2002, 15:33
Graag gedaan broeder. 't Is je gelukt zie ik.

28-07-2002, 15:47
salaam,

boven mijn avatar staat er junior lid. Kan ik dat niet veranderen.

28-07-2002, 15:54
Dat kan je zeker veranderen:

Ga bovenaan naar 'Mijn hoekje', je klikt op 'Wijzig Profiel', je gaat naar 'Persoonlijk titel' en rechts kan je een nieuwe titel ingeven. Je kan op deze pagina ook hetvolgende, bij 'Ondertekening' een tekst intypen die bij elk van jouw berichtjes onderaan verschijnt. Nu ga je naar beneden en klik je op 'Verzend wijzigingen'.

Succes.

28-07-2002, 16:17
Ondertekening staat er bij maar persoonelijke tittel zie ik nergens staan.

28-07-2002, 16:27
Normaal staat Persoonlijke titel onder geboortedatum. Vergeet niet 'Herstel' aan de duiden als je een persoonlijke titel ingetypt hebt, oké.

Groetjes.

ps: als Persoonlijke titel er niet bij staat moet je dit doorgeven aan de moderators, zij zullen dit voor jou aanpassen zodat het er wel op staat, maar ik denk niet dat de moderators aanwezig zijn.

28-07-2002, 16:31
hartelijk bedankt zuster. als ik iets voor jou kan doen zeg je het maar.

Salaam

28-07-2002, 16:34

Graag gedaan broeder...en ik zal het onthouden moest het nodig zijn.