Bekijk volle/desktop versie : Ik begrijp het niet meer



Pagina's : [1] 2 3

25-04-2007, 21:06
Asalaam alaikom
allereerst wens ik jullie een goede dag toe
nou , hier komt mijn vraag.
Ik lees hier allerlei topics waarin mannen zeggen dat "epileren/een broek dragen/ sminck dragen) ect allemaal haraam is.
Maar mijn vraag is...waarom trouwen ze dan massaal met zo'n vrouwen?
want zo weet ik het niet meer.
tuurlijk epileert een vrouw zich , draagt ze een broek , föhnt ze haar haren , en draag ze sminck , dat is toch normaal , dat is vrouwelijk .
als je dat allemaal niet doen dan loop je er "onverzorgd" bij , en zal de man juist denken van "jakkkk met zo iemand trouw ik niet want ze besteed geen tijd aan haar uiterlijk , geef mij maar een vrouw die haar wat verzorgt".
eerlijk is eerlijk , mannen denken toch zo ?
ze hebben toch veel liever een vrouw die er mooi en verzorgd bijloopt , nu claimen ze allemaal van "nee niet waar" maar ga eens op straat en zie eens wat voor vrouwen ze hebben en wat voor vrouwen ze versieren.
Soms wil je je wel kleden en verzorgen in de "islamitische" zin , maar ik denk niet dat jongens zullen zeggen "ooh die epileert haar wenkbrauwen niet , ooh die draagt geen broek , ooh ze draagt geen hakjes , ooh ze draagt geen sminck" wat een goede moslima!
Ik denk niet dat ze dat zouden zeggen
de wereld zit zo raar in elkaar
maarja
je moet er maar mee leven
XxX !

25-04-2007, 21:13


Iwa jah
een beetje uitleg gevraagd éh

25-04-2007, 21:30
Wil je het gene wat je duidelijk wilt maken even samen vatten..?

26-04-2007, 00:33

Citaat door fampiew:
salaam oe alaikom,

Wat bedoel je niet verzorgd uitzien omdat je sminkt, epileert, of haar haar doen??

De beste wijze om jezelf te verzorgen is met water, maar daarmee bedoel ik het gebed verichten.
En wat allah swt je hebt opgedragen. Epileren is haraam dat is duidelijk.
Je haar doen, een moslima draagt tog een hoofdoek (meestal)
Een broek dat hoort onder elke lange jurk of jeleba...
Sminken doe je alleen voor je man ( getrouwd). Vrouwelijk zijn komt van ons geloof..

En geloof me de enige reinheid en verzorgdheid te krijgen is alleen doen wat het geloof je opdraagt. De profeet straalde van Noer ( licht).
Want elk gebed geeft je extra reinheid en Noer

En wat betreft met de jongens... Ja wat kan ik je zeggen he soort zoekt soort oftewel goeie mannen behoren tot de goeie vrouwen..

Ik hoop dat het duidelijk is...
salaam

http://cards.xxxxxxxxxxxxxxxx/288100



mooi gezegt P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx

26-04-2007, 00:46



Citaat door fampiew:
salaam oe alaikom,

Wat bedoel je niet verzorgd uitzien omdat je sminkt, epileert, of haar haar doen??

De beste wijze om jezelf te verzorgen is met water, maar daarmee bedoel ik het gebed verichten.
En wat allah swt je hebt opgedragen. Epileren is haraam dat is duidelijk.
Je haar doen, een moslima draagt tog een hoofdoek (meestal)
Een broek dat hoort onder elke lange jurk of jeleba...
Sminken doe je alleen voor je man ( getrouwd). Vrouwelijk zijn komt van ons geloof..

En geloof me de enige reinheid en verzorgdheid te krijgen is alleen doen wat het geloof je opdraagt. De profeet straalde van Noer ( licht).
Want elk gebed geeft je extra reinheid en Noer

En wat betreft met de jongens... Ja wat kan ik je zeggen he soort zoekt soort oftewel goeie mannen behoren tot de goeie vrouwen..

Ik hoop dat het duidelijk is...
salaam

http://cards.xxxxxxxxxxxxxxxx/288100



26-04-2007, 02:48
Weer een virusverspreider

26-04-2007, 02:50

Citaat door NietTeDissen:
Weer een virusverspreider


haha yep

26-04-2007, 09:10
sbaghlilah ben net wakker

26-04-2007, 09:20

Citaat door funnysara:
Asalaam alaikom
allereerst wens ik jullie een goede dag toe
nou , hier komt mijn vraag.
Ik lees hier allerlei topics waarin mannen zeggen dat "epileren/een broek dragen/ sminck dragen) ect allemaal haraam is.
Maar mijn vraag is...waarom trouwen ze dan massaal met zo'n vrouwen?
want zo weet ik het niet meer.
tuurlijk epileert een vrouw zich , draagt ze een broek , föhnt ze haar haren , en draag ze sminck , dat is toch normaal , dat is vrouwelijk .
als je dat allemaal niet doen dan loop je er "onverzorgd" bij , en zal de man juist denken van "jakkkk met zo iemand trouw ik niet want ze besteed geen tijd aan haar uiterlijk , geef mij maar een vrouw die haar wat verzorgt".
eerlijk is eerlijk , mannen denken toch zo ?
ze hebben toch veel liever een vrouw die er mooi en verzorgd bijloopt , nu claimen ze allemaal van "nee niet waar" maar ga eens op straat en zie eens wat voor vrouwen ze hebben en wat voor vrouwen ze versieren.
Soms wil je je wel kleden en verzorgen in de "islamitische" zin , maar ik denk niet dat jongens zullen zeggen "ooh die epileert haar wenkbrauwen niet , ooh die draagt geen broek , ooh ze draagt geen hakjes , ooh ze draagt geen sminck" wat een goede moslima!
Ik denk niet dat ze dat zouden zeggen
de wereld zit zo raar in elkaar
maarja
je moet er maar mee leven
XxX !


je hoeft er helemaal niet mee te leven...het grappige is..dat ze zeggen dat ze een goede moslima zoeken...en die wat je allemaal boven heb beschreven doet...maar ondertussen....................................... .................................xflikflooien ze met iedereen en nog wat....ben blij dat ik vrij als een vogel ben

26-04-2007, 20:00
yah
de wereld zit echt raar in elkaar

27-04-2007, 20:35
jullie hebben allemaal een virus die ik ook had , trojaans paard
maar ik heb ze weggekregen door een programma , spybot.
ik raad jullie aan om het te donwloaden , want die virus kan jullie pc echt laten crashen

28-04-2007, 00:33

Citaat door funnysara:
Asalaam alaikom
allereerst wens ik jullie een goede dag toe
nou , hier komt mijn vraag.
Ik lees hier allerlei topics waarin mannen zeggen dat "epileren/een broek dragen/ sminck dragen) ect allemaal haraam is.
Maar mijn vraag is...waarom trouwen ze dan massaal met zo'n vrouwen?
want zo weet ik het niet meer.
tuurlijk epileert een vrouw zich , draagt ze een broek , föhnt ze haar haren , en draag ze sminck , dat is toch normaal , dat is vrouwelijk .
als je dat allemaal niet doen dan loop je er "onverzorgd" bij , en zal de man juist denken van "jakkkk met zo iemand trouw ik niet want ze besteed geen tijd aan haar uiterlijk , geef mij maar een vrouw die haar wat verzorgt".
eerlijk is eerlijk , mannen denken toch zo ?
ze hebben toch veel liever een vrouw die er mooi en verzorgd bijloopt , nu claimen ze allemaal van "nee niet waar" maar ga eens op straat en zie eens wat voor vrouwen ze hebben en wat voor vrouwen ze versieren.
Soms wil je je wel kleden en verzorgen in de "islamitische" zin , maar ik denk niet dat jongens zullen zeggen "ooh die epileert haar wenkbrauwen niet , ooh die draagt geen broek , ooh ze draagt geen hakjes , ooh ze draagt geen sminck" wat een goede moslima!
Ik denk niet dat ze dat zouden zeggen
de wereld zit zo raar in elkaar
maarja
je moet er maar mee leven
XxX !


luister meid:

je moet "mannen" niet door de war halen met "mannen"
je hebt de "mannen" die echte mannen zijn.
je hebt de "mannen" die geen mannen zijn, maar mietjes.

en wat betreft epileren, moet je zelf weten. als jij weet wat goed en wat slecht is, jij wordt erop beoordeelt en niet die "mannen" die je bedoeld.
en succes!

28-04-2007, 00:36



Citaat door funnysara:
Asalaam alaikom
allereerst wens ik jullie een goede dag toe
nou , hier komt mijn vraag.
Ik lees hier allerlei topics waarin mannen zeggen dat "epileren/een broek dragen/ sminck dragen) ect allemaal haraam is.
Maar mijn vraag is...waarom trouwen ze dan massaal met zo'n vrouwen?
want zo weet ik het niet meer.
tuurlijk epileert een vrouw zich , draagt ze een broek , föhnt ze haar haren , en draag ze sminck , dat is toch normaal , dat is vrouwelijk.
als je dat allemaal niet doen dan loop je er "onverzorgd" bij , en zal de man juist denken van "jakkkk met zo iemand trouw ik niet want ze besteed geen tijd aan haar uiterlijk , geef mij maar een vrouw die haar wat verzorgt".
eerlijk is eerlijk , mannen denken toch zo ?
ze hebben toch veel liever een vrouw die er mooi en verzorgd bijloopt , nu claimen ze allemaal van "nee niet waar" maar ga eens op straat en zie eens wat voor vrouwen ze hebben en wat voor vrouwen ze versieren.
Soms wil je je wel kleden en verzorgen in de "islamitische" zin , maar ik denk niet dat jongens zullen zeggen "ooh die epileert haar wenkbrauwen niet , ooh die draagt geen broek , ooh ze draagt geen hakjes , ooh ze draagt geen sminck" wat een goede moslima!
Ik denk niet dat ze dat zouden zeggen
de wereld zit zo raar in elkaar
maarja
je moet er maar mee leven
XxX !

spreek voor jezelf, er is daar niks normaals aan tenzij je getrouwd bent en zulke dingen voor je man doet (behalve het epileren, dat blijft haram!)

28-04-2007, 00:40
Volledig gelijk je kan precies mijn gedachten lezen!!!!!!!!!!!!! Vind het zo raar ze zeggen zema sletten enzo maar toch lopen er er achterna en trouwen ze er verdomd mee hewa waarom laten jullie de dames staan die volgens jullie de perfecte zijn??? Waarom dan leg dat eens uit want ik wil het ook wel eens graag weten...

28-04-2007, 00:42

Citaat door MagrebGirly:
Volledig gelijk je kan precies mijn gedachten lezen!!!!!!!!!!!!! Vind het zo raar ze zeggen zema sletten enzo maar toch lopen er er achterna en trouwen ze er verdomd mee hewa waarom laten jullie de dames staan die volgens jullie de perfecte zijn??? Waarom dan leg dat eens uit want ik wil het ook wel eens graag weten...

ben benieuwd wat voor reacties je gaat krijgen!

Pagina's : [1] 2 3