Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Mijn gedachten bij jou

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:02

Ik denk eraan hoe je mij verwent bij me bent als ik je nodig heb Ik denk eraan hoe mijn handen je strelen en mijn lippen je betasten terwijl mij tong jouw beproeft ik heb al weer dat ene gevoel in mijn buik Ik denk al weer aan je, ik mis je. Ik kan letterlijk niet leven zonder je. Als je me verlaat, ga ik dood Ik mis nu weer, nu je niet bij me bent Maar ik weet dat je me niet gaat verlaten. Ik weet dat je er morgen wel weer voor me bent Anders ga ik toch maar iemand anders pakken... Ik heb zo een honger Als jij mijn appeltje niet bij me wilt zijn dat mijn scherpe tanden aan je zullen knagen Ga ik gewoon weg een aardbei of een peer nemen

SweetxBaby
28-07-2002, 00:03
Origineel gepost door EmiR_Soltan Ik denk eraan hoe je mij verwent bij me bent als ik je nodig heb Ik denk eraan hoe mijn handen je strelen en mijn lippen je betasten terwijl mij tong jouw beproeft ik heb al weer dat ene gevoel in mijn buik Ik denk al weer aan je, ik mis je. Ik kan letterlijk niet leven zonder je. Als je me verlaat, ga ik dood Ik mis nu weer, nu je niet bij me bent Maar ik weet dat je me niet gaat verlaten. Ik weet dat je er morgen wel weer voor me bent Anders ga ik toch maar iemand anders pakken... Ik heb zo een honger Als jij mijn appeltje niet bij me wilt zijn dat mijn scherpe tanden aan je zullen knagen Ga ik gewoon weg een aardbei of een peer nemen mag ik dan het aarbeidtje zijn die je tussen je lippen neemt:melk:

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:06
Baby, Jij de door tweeen gesneden aardbei die mijn lippen willen masseren Jij het passievruchtje dat mij doet smachten

angeleyes_20
28-07-2002, 00:16
elk druppel van een druif is een druppel van een traan elk traan is een droom dat nooit is uitgekomen elk druiven druppel is een druif die nooit tot leven is gewekd laat mijn traanen stoppen dan zal ik je druif zijn die je dorst zal lessen

SweetxBaby
28-07-2002, 00:17

Origineel gepost door angeleyes_20 elk druppel van een druif is een druppel van een traan elk traan is een droom dat nooit is uitgekomen elk druiven druppel is een druif die nooit tot leven is gewekd laat mijn traanen stoppen dan zal ik je druif zijn die je dorst zal lessen he meid echt mooi geschreven..ga vooral zo door.. en jij ook emir soltan...:goedzo:

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:21
Jij de pitloze druif Zonder kwaad in de zin Jij de traan wiens oog noch kwaad nog tovenarij kent Jij de druppels van Liefde Een Lepeltje aandacht dat mij wordt geschonken Moge al deze woorden jouw leven binnen treden als een karavaan die een huwelijkschat met zich mee brengt

angeleyes_20
28-07-2002, 00:32
een schat is maar een schat het kostbaarst bezit is een goed hart een hart dat liefde en recpect toont een hart dat geen kwaad durft te spreken een hart dat vergezeld door engellen is ik ben jou engel en waar je ook bent ik zal altijd over jou waaken

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:36
Wie ben jij Angeleyes? Mooie woorden. Tbark Allah 3lik. en dank je wel, dat je met me samen dicht. Liefs Een passie vrucht die door het geluk geplukt is en dat ik jou toewens

angeleyes_20
28-07-2002, 00:42
dank je wel ik vind het ook leuk om met jou gedichten te mogen deelnemen. je hebt mooie woorden xxxxx-jes angel eyes

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:48
Dank je wel Angel eyes, Engelen ogen Hoe zouden die zijn? Zou je durven ernaar te staren Zou je ze kunnen doorgronden Ik durf te wedden dat ze net zo mooi zijn als de ochtendglorie in Mekka

angeleyes_20
28-07-2002, 00:53
sluit je ogen en zink in een diepe slaap een rustgevend moment de engellen zullen over je waaken je nachtmerys veanderen in droomen de engellen houden alle kwaad tegen welterusten amir_soltan sweet dreams and sleep like a rose you are a rose that never wil di a rose that always smile"s xxxxxxxxxx :romance:

EmiR_Soltan
28-07-2002, 01:00
HeeL erg Lief van jou Angeleyes. Moge de nacht je gezelschap houden Een nachtmerrie loze slaap toegewenst door Emir_Soltan. Moge Al het kwaad de deur weten te vinden... :romance:

EmiR_Soltan
28-07-2002, 01:17

Sinds jouw vertrek Denk ik nog enkel aan jou In mijn hart een vlek Ik wil het niet schoonmaken Anders ga ik je vergeten Liefste M, Ik mis je heel erg Je bent mijn liefde Mijn vlees en mijn bloed Ik mis jouw lach en jouw aanwezigheid M, Van jou kan ik dat niet zeggen Ik heb je al tijden niet gezien Lijken wel eeuwen, dat ons contact zich vervaagt... Ik voel me bijna geen familie van jou 1e M = Mama 2e M = Maroc

EmiR_Soltan
29-07-2002, 01:57
Ik denk aan je als de dag van gister in mijn gedachten draai je als een twister Beseffen dat je er niet meer zult zijn als ik jou bezoek al kijk ik in deze hoek of achter het lange witte doek Mijn geloof in jou zal door niemand beschaamd worden Jij mijn grote voorbeeld Jij de smaragd van mijn stam In mijn leven mijn verlichtende vlam Jouw stem Rechter arm van Hem De ochtendglorie als aandenken aan jou Het gemis In de hemel, sterren In de zee, scholen vis In mijn leven ben jij het die ik mis (Opgedragen aan O) D.V.O. 1998 Azrou Ahadaf