Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Jouw gelaat

EmiR_Soltan
27-07-2002, 22:50

Jouw donker groene ogen als rijpe olijfen die door mijn aandacht zijn geplukt Jouw zwarte stijle haren als de nacht wiens sterren me het licht schenken jouw pad te kruisen Een neusje zo klein dat het een vleugje wind doet omtoveren in een rozen geurtje Een paar oren die enkel de woorden horen die het waard zijn gehoord te worden Een kin als een rafijntje waaruit water vloeit in de vorm van Liefde Jouw getinte huid als het strand van de lust en hartstocht

angeleyes_20
28-07-2002, 00:05
ik drink de water van de liefde uit jou handen ik eet de vrucht van de liefd uit jou vingers en jij bent de tortelduif die ik vast hou ik zal je stevig vast houden zodat je niet weg zal vliegen

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:12
Het water van de liefde dat als zonneolie langs jouw tedere lichaam glijdt De vrucht der liefde Mijn handen naar jou stralende mond leidend opdat je het nuttigt met jouw hemel tandjes Door jou armen vastgehouden tortelduif waarna jij deze een kus schenkt die hem doet blozen als een kers Al was ik een vleermuis zou ik de dag doorstaan om alleen bij je te zijn Dus wegvliegen zit er niet in Zolang ik je lief heb, mijn zeemeermin

angeleyes_20
28-07-2002, 00:39
jou ogen net zo groot als de zee jou hart net zo klein als een eiland (layla) jou woorden net zo duur als een diamant kijk me aan met je ogen en de zeemirmin zal erin zwemmen geef mij die hart en ik zal de eiland bewonen praat tegen me en ik zal de diamant in een glazen bol zetten waar niemand erbij zal komen.

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:45

Ik schenk je mijn hart beschouw het als jezelf Ik schenk je mijn leven en maak het niet zwart Ik ben geen tovenaar en jij ook geen elf Jij layla het kleine eiland Ik boghaz het grote schip Geef me jouw hand En bezorg ons een mooie trip Mijn schip bemand door jouw liefde en aandacht Zolang de vissen in zee ademen zal ik je respecteren en lief hebben

SweetxBaby
28-07-2002, 00:46
aaaaaaahhhhhhhhh wat zijn dat liefe gedichten zeg.....jullie doen het echt goed wallah mijn complimenten ;)

EmiR_Soltan
28-07-2002, 00:50
Dank je weL Lieve Lieve Sweetbaby, Moge De nacht Haar sterren willen afstaan Om ze voor jou te laten dansen Liefs (S)

angeleyes_20
28-07-2002, 00:56
dank je wel sweet baby xxxxxxxxx