Bekijk volle/desktop versie : Deze brief die alles verteld..



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11

23-10-2002, 20:57
heel mooi meid ga snel door
veel liefs van mij

23-10-2002, 21:18


Prachtig......een meesterwerk!!!! Ga je snel door met schrijven? Ik hoop van wel!!

26-10-2002, 22:16
Ik ging naar Tamara toe..belde aan en er werd open gedaan door haar moeder..Ik vroeg naar Nadia en ze zei dat ik naar boven kon gaan..naar de kamer van Tamara.. Ik stond voor de deur en hoorde de twee lachen.. Ik twijfelde of ik wel naar binnen moest gaan.. ze lachte gewoon.. na alles wat ik haar heb aangedaan, ik dacht altijd dat meisjes rouwden om hun droomjongen.(maar misschien heb ik het wel gewoon mis).. geeft ze dan wel om mij.. Ik besloot om weg te gaan.. ik wilde de trap aflopen maar hoorde de deur achter me opengaan...Ik draaide me weer om en keek recht in de ogen van Nadia.. ze sloeg haar ogen neer.. het was stil..

-"HABIBA.. KAN IK MET JE PRATEN??"
Ze zei niks maar knikte verlegen dat het goed was.. ze liep terug de kamer in.. ik liep haar achterna..Tamara liep tegelijkertijd naar beneden ..ze gaf ons de ruimte om met elkaar te praten.. Nadia en ik praatten een hele tijd.. ik had haar antwoorden gegeven op haar vragen .. Ze vroeg: -"FERHAD ..BEN JE GELUKKIG??"
+ "NADIA JE ZULT HET MISSCIEN NIET GELOVEN MAAR IK BEN NIET GELUKKIG.. IK BEN PAS GELUKKIG ALS IK JOU IN MIJN ARMEN KAN SLUITEN..ALS JIJ MIJN VROUW WORDT EN ALS JIJ DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN WORDT"
Het was een tijdje stil.. ik keek haar aan en zag geen enkele emotie in haar ogen.. Maar ze was nog steeds zo mooi..ze was nog steeds mijn Nadiaatje..en inshaalah mijn vrouw.. Ik moet voor haar gaan..nu kan het nog..

26-10-2002, 22:40
ohhhh nadia go on go on!!!!

27-10-2002, 11:34


-“NADIA IK WIL 1 DING VAN JE WETEN OF EIGENLIJK 2 MAAR DE EERSTE VRAAG IS HET BELANGRIJKSTE….NADIA HOU JE VAN ME.??”
+”FERHAD, HET DOET ER NIET TOE OF IK VAN JE HOU.. JE BENT GETROUWD..”
-“MAAR IK MOET HET WETEN”
+”WAAROM?”
-”IS HET NOU NOG STEEDS NIET DUIDELIJK? ..IK HOU VAN JE EN IK GA ER ALLES AAN DOEN OM JOU ALS MIJN VROUW TE MAKEN.. MAAR NADIA DAN MOET IK 1 DING WETEN..HOU JE VAN ME EN ZIE JE MIJ ALS JE MAN? ….WIL JE MET ME TROUWEN???”

Nadia:
Mijn hersenen werken op volle toeren.. Zal ik mijn hart volgen ? Die zegt JA..maar mijn hersenen waarschuwen me en zeggen: “HIJ GAAT JE PIJN DOEN!!”
-“NADIA ZEG NOU WAT..”
+”WAT MOET IK ZEGGEN.. JA IK WIL FERHAD EN VERVOLGENS GA JE ME WEER TELEURSTELLEN??..IK WIL RUST FERHAD..RUSTIG MIJN LEVEN LEIDEN..”
-“MIJN LIEFDE VOOR JOU IS ZO INTENS GROOT..GEWOON NIET TE BESCHRIJVEN.. IK KAN GEWOON NIET ONTKENNEN DAT IK VAN JE HOU.. GELDT DITZELFDE OOK VOOR JOU…??”
Ik zei heel zacht : “JA”
-”OKE DAT WILDE IK WETEN..SJOEKRAN HABIBI..”
Ik keek voor me uit.. zat er stil bij..Ferhad gaf me een zoen op mijn voorhoofd en verliet Tamara’s kamer..

Ferhad:
Ze houdt toch van me..dit geeft me kracht..kracht om met Fetiha te gaan praten. Vertellen dat ik niet meer verder met haar kán gaan.Ik weet dat ik haar pijn zal doen maar ik moet voor mezelf kiezen.. Ik moet mezelf weer recht in de ogen aan kunnen kijken (in the mirror) Het zal moeilijk worden.Zal ze het begrijpen?

27-10-2002, 11:50
[GLOW=limegreen] [/GLOWex" -->



[SIZE=3]Twee maanden later..

27-10-2002, 13:18
je bent online..... ga je ons blij maken?? kusje

27-10-2002, 13:20
Ehm ..ja waarom ook eigenlijk niet.. tot zo..
Nadia

27-10-2002, 13:37
Twee maanden later..

Ferhad:
Ik vlieg nu over Spanje heen..het is een mooi uitzicht omdat er in de lucht geen enkele wolk bevind. Net als in mijn ziel..geen enkel opstakel in mijn leven meer dat me verwijderd van Nadia.. Ik heb met Fetiha gesproken en ze begreep me, tuurlijk vond ze het moeilijk maar ze kon niet zo met mij leven.. Mijn familie en haar familie namen het me zeer kwalijk.. ik weet niet hoe mijn relatie met mijn ouders te redden valt.. mijn moeder vond dat ik mijn hart moest volgen en ze zei dat ze met mijn vader zou praten..maar mijn vader was zo kwaad..ik weet niet of dat nog goed komt.. Ik ben nu officieel gescheiden en blij dat ik het toch heb doorgezet.. Straat van Gibraltar zie ik nu uit mijn raampie..Dit is mijn eerste bezoekje aan Marokko ooit..ik verheug me er op..

27-10-2002, 16:42
ga dooor met je verhaal

27-10-2002, 16:44
Ga gauw door. Je doet het echt goed hoor meid.

Kisses
Nawel

27-10-2002, 20:41
vanavond gaat niet meer lukken.. moet nog wat voor school doen en dat moet morgen af.. smehli..
Nadia

27-10-2002, 20:46


morgen dan????? pleazeeeeeeeee? en als we het heeeeeeeeeeeeeeeeel lief vragen ?????????????

28-10-2002, 21:15
Morgen inshaalah weer Bahjaouia..zie je dan!!
Nadia

28-10-2002, 21:50
ga door meid

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11