Bekijk volle/desktop versie : Doodnormale vraag over 11 sept



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-04-2007, 23:19
Assalamoe alaykoum warahamatullah

Inschaallah kunnen we op een volwassen manier met elkaar discussieren gepaard met hikma. Ik vraag zusters en broeders hier geen fietnah topic van te maken, maar inschaallah een topic waarin we de waarheid trachten te vinden.

Mijn vraag is: Waarom vinden veel zusters/broeders de aanslag die gepleegd is op de WTC jihad fee sabillillah?

Daarnaast welke bewijzen uit kitaab wa sunnah zijn er om zulke aanslagen te plegen?

Nogmaals gelieve hier geen fietnah topic van te maken!

Barakallahoefikoem

24-04-2007, 23:21


Weet je wat ik niet snap...Ik heb een dvd gezien dat Amerika zelf achter de aanslagen zou zitten, de bewijzen hiervoor waren erg overtuigend. Bin Laden zei vanaf het begin dat hij er niet achter zat hoewel hij het 'goed' voor ze vond.


FF voor de duidelijkheid, wie zit er nou achter?

24-04-2007, 23:27
http://www.youtube.com/watch?v=L-8U81HBjrg
kijk deze eens, erg informatief

24-04-2007, 23:34
Die film heette cker ''Loose Change'', dat is een bla film, ze doen je geloven dat het allemaal conspiracy theorien zijn, maar er was zo een docu op tv op Ned3, en die weerlegde al die argumenten die zijn gegeven in die film. Het zijn vooral linkse Amerikanen die daarin geloven en die tegen Bush zijn. Ik denk gewoon dat Bin laden het was, al begrijp ik niet helemaal waraom hij onschuldige mensen zou doden. Ik geloof niet dat Bush zijn eigen volk zou opofferen, al heeft ie wel veel levens in Irak verwoest.Anyway het is laat en ik ben moe en heb geen zin meer om te typen. laters...

24-04-2007, 23:38



Citaat door Mawiyah:
Assalamoe alaykoum warahamatullah

Inschaallah kunnen we op een volwassen manier met elkaar discussieren gepaard met hikma. Ik vraag zusters en broeders hier geen fietnah topic van te maken, maar inschaallah een topic waarin we de waarheid trachten te vinden.

Mijn vraag is: Waarom vinden veel zusters/broeders de aanslag die gepleegd is op de WTC jihad fee sabillillah?

Daarnaast welke bewijzen uit kitaab wa sunnah zijn er om zulke aanslagen te plegen?

Nogmaals gelieve hier geen fietnah topic van te maken!

Barakallahoefikoem


Ik denk dat het de joden zelf waren

24-04-2007, 23:39
Ik zelf heb een video gezien op al jazeera waarin hij verklaarde achter de aanslagen te zitten, wa Allahu a3lam!

Maar in de veronderstelling dat Bin Laden dit gedaan heeft, wat voor bewijzen hiervoor te vinden in de kitab wa sunnah? Waarom wordt deze aanslag als jihad fie sabillillah gezien?

24-04-2007, 23:42
http://www.youtube.com/watch?v=L-8U81HBjrg
hier staat ook over die video die gestuurd is naar jazeera. hij blijkt nep te zijn. ik denk bijna zeker dat de joden of amerikanen achter zaten. op het moment dat het gebeurde zat er geen 1 jood meer in de wtc. dat zei een franse journalist en weet je waar hij nu is. in de gevangenis, omdat hij dat zei

24-04-2007, 23:43

Citaat door Mawiyah:
Ik zelf heb een video gezien op al jazeera waarin hij verklaarde achter de aanslagen te zitten, wa Allahu a3lam!

Maar in de veronderstelling dat Bin Laden dit gedaan heeft, wat voor bewijzen hiervoor te vinden in de kitab wa sunnah? Waarom wordt deze aanslag als jihad fie sabillillah gezien?



Om de moslims een slechte naam te bezorgen, net als dat jongetje van 12 jaar (taliban) laten ze ook maar al te graag zien op het nieuws. Door dit soort dingen krijgen 'wij' een slechte naam.


Maar ja uiteindelijk ieder voor zich.

24-04-2007, 23:57

Citaat door Mawiyah:
Assalamoe alaykoum warahamatullah

Inschaallah kunnen we op een volwassen manier met elkaar discussieren gepaard met hikma. Ik vraag zusters en broeders hier geen fietnah topic van te maken, maar inschaallah een topic waarin we de waarheid trachten te vinden.

Mijn vraag is: Waarom vinden veel zusters/broeders de aanslag die gepleegd is op de WTC jihad fee sabillillah?

Daarnaast welke bewijzen uit kitaab wa sunnah zijn er om zulke aanslagen te plegen?

Nogmaals gelieve hier geen fietnah topic van te maken!

Barakallahoefikoem



Misschien moeten jij en jouw soort je eens druk gaan maken om de miljoenen Moslims die dag na dag worden vermoord en verkracht in plaats van 5 jaar te gaan janken over 3000 vuile Joden die wat mij betreft goed gebarbecued zijn en basta!

Moge Allah Tabaaraka wa Ta'ala de met lava gevulde aarde op alle Amerikanen en kuffaar omkeren, Allahuma ameen!

Voordat je gaat vragen of anderman Jihaad wel "goed" is, dien je jezelf de vraag te stellen waarom jij nog geen Jihaad doet, als je het allemaal zo goed weet!

En dan nog roepen dat je geen fitnah wilt? Meid, de grootste fitnah heb je al veroorzaakt door op de verzendknop te drukken toen je deze achterlijke topic aanmaakte!

Wa 'Alaykum As-Salaam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

25-04-2007, 00:19

Citaat door OumDujanah:
Misschien moeten jij en jouw soort je eens druk gaan maken om de miljoenen Moslims die dag na dag worden vermoord en verkracht in plaats van 5 jaar te gaan janken over 3000 vuile Joden die wat mij betreft goed gebarbecued zijn en basta!

Moge Allah Tabaaraka wa Ta'ala de met lava gevulde aarde op alle Amerikanen en kuffaar omkeren, Allahuma ameen!

Voordat je gaat vragen of anderman Jihaad wel "goed" is, dien je jezelf de vraag te stellen waarom jij nog geen Jihaad doet, als je het allemaal zo goed weet!

En dan nog roepen dat je geen fitnah wilt? Meid, de grootste fitnah heb je al veroorzaakt door op de verzendknop te drukken toen je deze achterlijke topic aanmaakte!

Wa 'Alaykum As-Salaam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.


Wat is dit nu weer voor een hevige reactie zuster... de topicstartster heeft nog gevraagd om op een volwassen manier te discusieeren, volgens mij ben jij degene die hier nu fitnah veroorzaakt.

Ze wil alleen maar achter de waarheid komen, inplaats van haar zo af te zeiken kan je haar beter helpen met haar vraag en er een fantsoenlijk antwoord op geven als je er toch zo zeker van bent?

25-04-2007, 00:51

Citaat door OumDujanah:
Misschien moeten jij en jouw soort je eens druk gaan maken om de miljoenen Moslims die dag na dag worden vermoord en verkracht in plaats van 5 jaar te gaan janken over 3000 vuile Joden die wat mij betreft goed gebarbecued zijn en basta!

Moge Allah Tabaaraka wa Ta'ala de met lava gevulde aarde op alle Amerikanen en kuffaar omkeren, Allahuma ameen!

Voordat je gaat vragen of anderman Jihaad wel "goed" is, dien je jezelf de vraag te stellen waarom jij nog geen Jihaad doet, als je het allemaal zo goed weet!

En dan nog roepen dat je geen fitnah wilt? Meid, de grootste fitnah heb je al veroorzaakt door op de verzendknop te drukken toen je deze achterlijke topic aanmaakte!

Wa 'Alaykum As-Salaam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.


a7santi..

Baraak allahu fiekie zuster voor deze mooie woorden.

25-04-2007, 01:02
Is het vragen voor bewijs voor deze aanslag in de Shariah fitnah zaaien?

25-04-2007, 01:10



Citaat door OumDujanah:
Misschien moeten jij en jouw soort je eens druk gaan maken om de miljoenen Moslims die dag na dag worden vermoord en verkracht in plaats van 5 jaar te gaan janken over 3000 vuile Joden die wat mij betreft goed gebarbecued zijn en basta!

Moge Allah Tabaaraka wa Ta'ala de met lava gevulde aarde op alle Amerikanen en kuffaar omkeren, Allahuma ameen!

Voordat je gaat vragen of anderman Jihaad wel "goed" is, dien je jezelf de vraag te stellen waarom jij nog geen Jihaad doet, als je het allemaal zo goed weet!

En dan nog roepen dat je geen fitnah wilt? Meid, de grootste fitnah heb je al veroorzaakt door op de verzendknop te drukken toen je deze achterlijke topic aanmaakte!

Wa 'Alaykum As-Salaam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.


jazakka allah ghair voor het plaatsen

wa3aleikom salam warahmatolah wabarakatou

25-04-2007, 01:16

Citaat door Abyad:
Wat is dit nu weer voor een hevige reactie zuster... de topicstartster heeft nog gevraagd om op een volwassen manier te discusieeren, volgens mij ben jij degene die hier nu fitnah veroorzaakt.

Ze wil alleen maar achter de waarheid komen, inplaats van haar zo af te zeiken kan je haar beter helpen met haar vraag en er een fantsoenlijk antwoord op geven als je er toch zo zeker van bent?



Luister eens even, tenzij je de afgelopen 5 en een half jaar in een grot hebt geleefd, hoeft niemand deze vraag te stellen!

Zijn jullie soms blind? Ik zal even een handje helpen. Bekijk de volgende foto's en vraag dan nog maar eens hoe het zit met die vuile gebarbecuede Joodse honden uit het Pentagon dat deze bommen en deze barbaren naar onze Moslims stuurt:






















Moet ik nu echt doorgaan? Dit is niet iets van de afgelopen jaren. Dit gaat al eeuwen zo en alleen omdat de meeste mensen die zichzelf Moslim"mannen" noemen er te schijterig voor zijn om er iets aan te doen, betekent dat nog niet dat degenen die wel mans genoeg zijn, verkeerd zitten.

Moge Allah Tabaaraka wa Ta'ala ons schaamte geven, Allahuma ameen!

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

25-04-2007, 01:19

Citaat door Battle_4_Peace:
Is het vragen voor bewijs voor deze aanslag in de Shariah fitnah zaaien?



Ach, meneer anti-Ibn Laaden (haafidahu Allah wa ra'aah) is ook weer van de partij. Ik had al op mensen zoals jij gerekend dus hier speciaal voor jullie:





















En nou de schaamteloosheid hebben om nog een keer te vragen wat er mis wat met de aanval op het Pentagon of het WTC (de geldschieter van het Pentagon)!

Wa As-Salamu 'Alaykum Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatuh.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6