Bekijk volle/desktop versie : Afvallen met stackers!! WIE??

Pagina's : [1] 2 3 4

24-04-2007, 22:46
Dag Dames,

Ik vroeg me af wie de afslankpillen van stackers heeft uitgeprobeerd en of het heeft geholpen. Ik heb namelijk van een vriendin van mij gehoord dat een kennis van haar binnen 1 maand er erg veel van afgevallen is.

Ik vroeg me dus af of iemand het anders ooit heeft uitgeprobeerd.

xxx

24-04-2007, 23:19

Niemand!! Het zijn pillen waar je van afvalt.

25-04-2007, 10:16
Als je het gebruikt, moet je die zonder ephedrine gebruiken (is slecht voor je en verboden in nederland). Een vriendin van mij heeft het gebruikt, je wordt er helemaal hyper van, geen rust in je lijf enz.

25-04-2007, 10:26
Troep! Niet aan beginnen, er zit allemaal rommel in.

Afvallen, gezond eten en veel bewegen!

25-04-2007, 21:59

ok bedankt voor de tips! Nog meer mensen die er ervaring mee hebben???

26-04-2007, 09:28
Ik heb het twee dagen gebruikt ik werd heel hyper. Als je het gaat gebruiken moet je er voor zorgen dat je erbij sport en veel beweegt want je moet je energie kwijt anders kan je niet slapen.

Ik ben voorlopig gestopt omdat ik nu even niet kan sporten. Maar zodrag ik weer kan sporten ga ik het weer gebruiken.

26-04-2007, 11:04
kheb se een week gebruikt ik werd er helemaal slap van en werd duizelig was stacker 4

26-04-2007, 11:09
waar is het te koop? Ik kan het nergens vinden.

Ik heb ook gehoord dat je hartkloppingen van krijgt.
Ook klopt het dat je er veel bij moet sporten.

Aangezien ik wel sport maar niet afval, wil ik het wel es proberen

26-04-2007, 11:15
ff wat info gevonden:

Stackers heb je in verschillende gradaties. 2, 3, 4 maar ook Super Stacker (voor de iets meer ervaren slikker), Stacker Xtreme (niet aan te raden om mee te beginnen..) en Stacker XPLC (voor een trager werkend metabolisme, tevens niet voor de beginnende slikker). En dan heb je nog Stacker E, T en V maar dat is voor de echte sporters onder ons. De meest gangbare is Stacker 3.

Stackers helpen je om snel overtollig vet te verliezen. Het stimuleert je stofwisseling en verhoogt je energieniveau. Het remt je hongergevoel en voor alle Stackers geldt, het versnelt je metabolisme. Klinkt dus als een wondermiddel en hoeft niemand meer overtollig vet te hebben. Maarrrr... Er liggen wat gevaren op de loer.

Allereerst, let op als je Stackers besluit te gaan slikken dat je het voornamelijk 's morgens inneemt anders kan je je nachtrust wel vergeten. Probeer goed te eten ook al heb je totaal geen honger (want dat is dus mogelijk bij inname van Stackers). Ben je gevoelig voor hoofdpijnen, slik het dan maar niet. Een onrustig gevoel kan het je geven evenals hartkloppingen en/of verhoogde bloeddruk.

Klinkt als een drug.. Nou daar zou je het inderdaad mee kunnen vergelijken zij het niet dat de Ephedra (werkzame stof: efedrine vergelijkbaar met amfetamine waar weer oa. speed van wordt gemaakt) er uit is gehaald. Maar de cafeine en de guarana doen zijn werk goed in de Stacker. Dan zitten er nog wat stofjes in zoals Yohimbe(overigens allemaal plantaardig) die het hongergevoel wegneemt en het hardnekkig lichaamsvet beetpakt op bijv. de heupen, dijen en buik.

Maximaal een maand slikken en dan een rustpauze nemen. Kijk uit met alcohol en laat je voorlichten door een speciaalzaak. De bijwerkingen zouden na 7 dagen moeten verminderen of zelfs weg zijn maar bij sommige gebruikers kwamen ze na 5 dagen pas opzetten.

26-04-2007, 11:25
Waar kun je die dingen halen en hoe duur zijn ze??

26-04-2007, 11:31

Citaat:
Waar kun je die dingen halen en hoe duur zijn ze??
let wel op de bijwerkingen!

http://www.bodystore.nl

26-04-2007, 11:43
en heb je ze al besteld?

26-04-2007, 11:49

Citaat door TaNgAwIa:
en heb je ze al besteld?

nee, man. Is duur!
Eerst sparen

26-04-2007, 11:51
het is toch maar 30 euro ofzo?

26-04-2007, 11:53

Citaat door TaNgAwIa:
het is toch maar 30 euro ofzo?

Als alleenstaande mama vind ik dat duur!

Pagina's : [1] 2 3 4