Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen ????

27-07-2002, 20:32

Citaat door Nadia_RDM:
Salaaam

ik wil graag een bijlage b.v. een foto of dergelijke met mij tekst in Marokko.nl plaatsen aangezien vele mallen proberen dat lukt mij gewoon niet.

Misschian iemand heeft idee hoe het moest alvast bedank .

groetjes
Nadia
.

27-07-2002, 21:37

Als het om een plaatje die je op het internet gevonden hebt gaat, dan moet je de volgende stappen volgen:

1. sta op het plaatje en klik op je rechtermuisknop, ga naar eigenschappen en kopieer het adres (URL) van het plaatje door deze aan te blokken en dan klikken op kopiëren.
2. op je berichtenkader hier kan je het plaatje plaatsen door op IMG te klikken, je krijgt een balk, klik terug op rechtermuisknop en hier kan je het adres dat je kopieerde plakken, klik dan op ok.
3. Niet alle plaatjes mogen gekopieerd worden, je zal het merken als hier een rode X staat, dan is het niet mogelijk.

Om gewone tekst te plakken moet je de tekst gewoon kopiëren door de tekst aan te blokken, klik op rechtermuisknop, dan op kopiëren en acheraf kan je deze tekst hier plakken door terug op rechtermuisknop te drukken en dan plakken.

Succes.

28-07-2002, 01:51
Wat voor plaatje heb jij nou weer GATVERRRR!!!

21-04-2006, 16:17
Ewa Super Girl Gaan We Nog Praten

06-05-2006, 17:10

wat wil je van super Girl??

29-06-2006, 12:45
Nadia Luister Goed A Welaah Ik Ga Je Vinden A Kk xxxx
Jij En Die Sukkel
Ik Ga Je Leven Kapot Maken A Kk Oujda Bitch

29-06-2006, 12:48
27 -06 - 2006
nog steeds niet vergeten mop chill ik vind je wel denoods kom ik bij je kk huis zou je moeder tog niet erg vinden
komt goed ik vind je wel WESH DENK JE DAT IK NIET WEET WAAR JE WOONT