Bekijk volle/desktop versie : Studie Opleiding Verpleegkundige



24-04-2007, 21:25
Heey mensen wie van jullie volgt er een opleiding verpleegkundige. Ik heb namelijk een aantal vragen wat betreft de stage. Mochten jullie je hoofddoek gewoon dragen en moesten jullie ook mannen wassen.

Ik ben namelijk vandaag voor stagegesprek geweest en ik moet mijn hoofddoek helemaal uitdoen of in een knotvorm. (Dit zal ik dus nooit doen) en ik moet ook mannen wassen.

Ik wil dus weten of dit in alle instellingen het geval is want dan ga ik stoppen met de opleiding, hiervoor wil ik de hel niet in.

Groetjes,

Ouasima

24-04-2007, 21:46


Ja daarom ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik dat niet wil en ben er gewoon in 1 dag 3 keer voor aangesproken: "ja dat kan voor problemen zorgen" en "Deze generatie zijn dat niet gewend"

Moehiem ik kijk wel......

24-04-2007, 22:09

Citaat door Latina_Moi:
iK DENK DA JE MET JE DOCENT DAN MOET GAAN PRATEN...LIJKT ME VERSTANDIG. aLS JE ECHT VERPLEEGKUNDIGE WILT WORDEN MOE JE DOORZETTEN. aLS JE INFORMATIE NODIG HEBT...TWIJFEL NIE EN MAIL ME OKE. dAAR ZIJN WIJ VERPLEEGKUNDIGE VOOR...OM TOT EEN OPLOSSING TE KOMEN HAHA STERKTE



dank je wel lieverd

25-04-2007, 00:39
selem 3aleikum,,
ik ken zelf een zuster ook met hijaab en die is ook bezig met die opleiding.
ik heb het vandaag nog met haar erover gehad, en ik heb niks gehoord over mannen wassen. in iedere geval mijn tip aan jou is: gefe iets duidelijk aan als je het niet wilt. en zoek meer info bij mensen. ga naar ziekenhuizen van mij part en vraag het aan verpleegkundige, misschien kunnen zij jou meer info geven. ghair insha allah, misschien help ik jou een beetje met deze tips. ghair!
vraag het aan praktiserende, of lees op sites hadihts, blijf zoeken!!
veel succes!!

Liefs Yasmine

25-04-2007, 12:52


Chokran meiden